Spamtråd M+S

Aidet

Gasar tills det rasar
Gick med
12 Mar 2007
Hoj
R6-00, M1-03
Var kan man köpa/beställa Maidens senaste turnétröjor? Fanns bara XXL med fula tryck när jag skulle handla på ullevi. Vill ju ha en komplett samling..

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen
Haha... tyckte jag såg dig på Johans idag... men jag stog i kassakön, som förövrigt var väldigt lång o långsam, så jag kunde inte komma o hälsa..

Jag såg inte dig. Såg dock Smedberg med flera.

Blev nog mest kär i 990 Adventure på provkörningen. Otippat, men hade jag haft 129 000:- över hade jag slått till direkt!
Den gick som ett lokomotiv på skogomevägen, bara gasa och svänga! :yoparty

Sienna

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2008
Hoj
Trampcykel
usch och fy så många äckligt blåa blinkande lampor de va på allén ikväll.... dom hade satt upp nån storts "vägspärr" när man for fr centrum emot järntorget, en och en fick man åka förbi osså kika dom in i alla bilarna..
:huvva

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Hoj
-
usch och fy så många äckligt blåa blinkande lampor de va på allén ikväll.... dom hade satt upp nån storts "vägspärr" när man for fr centrum emot järntorget, en och en fick man åka förbi osså kika dom in i alla bilarna..
:huvva

Har det varit shoot-out inne i Bün?

Maru

Ny medlem
Gick med
13 Sep 2004
Hoj
Street triple, kraschad
Skall till Johans och se om man kan hitta någon billig hjälm tänkte jag. Provkört RC8an och den var inte så kul som jag trodde. Får se vad du tycker sen. :)

RC8:an var en trevlig maskin...fast jag blev lite besviken, trodde den skulle ha bättre pulver på botten, då var 950 superduken bättre....i alla fall på botten...:D Sen hann jag ju med en del andra maskiner och....mest för att jag var tvungen och vänta på de "bättre" hojarna...:rolleyes: Så jag testade 950SM, 690SMR, Triumph S3 och Kawa zx6r....och sista hojen blev zx10r. Då kändes allt annat som trafik....vilket tryck den maskinen levererade. Fast jag är lite inne på naket ändå, ska prova MV Augusta Brutale 910 och Benelli tnt 1130, sen får vi se.:)

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept