Spamtråd M+S

Sienna

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2008
Hoj
Trampcykel
Än en gång, så är man vaken mitt i natten...och dessutom nyss hemkommen... inte bra för mig att inte ha nåt att göra om dagarna...

Nån som har nåt jag kan sysselsätta mig med? :va :rolleyes:

Maru

Ny medlem
Gick med
13 Sep 2004
Hoj
Street triple, kraschad
Sen blev det Super duke:en med. Första gången jag kör en hoj av fighter-stuk. Kändes också lite tungstyrd tyckte jag men vet inte om det kanske beror på ovanan med körställningen och så. Det var en upplevelse iaf. Jag gillar mina kåpor kom jag underfull med!

ZX10an.. Fyfan. :villha
Kändes lättare att leka runt kurvorna än min lilla 675a och 10ggr mer krut i motorn. Skönt att det satt en Öhlins styrdämpare på den!

Jag gillade vridet i superduken...men zx10an.:yoparty ...och att den kostade bara 5000 mer än daytonan....hur e det möjligt? Ja, det är väl just styrdämpare jag vill klaga på(och då menar jag placeringsmässigt).....varför, varför inte smyga in den snyggt som på t ex sukkan utan i stället smäcka på den efteråt..:va

Aidet

Gasar tills det rasar
Gick med
12 Mar 2007
Hoj
R6-00, M1-03
Shit. Har haft externrevision på jobbet idag och jag vann lotteriet och blev den lyckliga som fick alla mina projekt reviderade. Det var inte roligt.

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Shit. Har haft externrevision på jobbet idag och jag vann lotteriet och blev den lyckliga som fick alla mina projekt reviderade. Det var inte roligt.

Fifan! Jag gruvar mig inför vår internrevision på torsdag :gnissla
Externrevision nästa vecka :gnissla

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Tips från coachen. Se till att INTE vara på plats när det är revision utan vara hos kunder eller dylikt.

Last edited:

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Tips från coachen. Se till att INTE vara på plats när det är revision utan vara hos kunder eller dylikt.

Det var det jag hade planerat!
Vi skulle ha revision v.44 måndag och tisdag och då har jag bokat ÅFbesök i Sthlm, så flyttas revisionerna :mad:

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept