Cykelstyre
Gudomlig sporthojare
Min Triumph för en kebabtallrik nu!!
Min Triumph för en kebabtallrik nu!!
Hoppas du inte var allvarlig? Du kan inte mena seriöst att du var sugen på en kebab så tidigt?
Nu åkte ett cykelbud fast för rödljuskörning utanför kontorsfönstret.. av en polis på en XT600..
Imorgon åker jag till Egyyyyyyyyypten! Blir jag inte såld för några kameler så ses vi igen
Men allvarligt, hur lätt kan det vara att få med sig kameler på flyget
Fräda fräda fräda
Det kunde varit den bästa dagen den här veckan om det inte varit för lördag och söndag.
Imorgon åker jag till Egyyyyyyyyypten! Blir jag inte såld för några kameler så ses vi igen
Men allvarligt, hur lätt kan det vara att få med sig kameler på flyget
Haha, transportproblemet är ju knappast ditt problem när du har fullt upp med arabsnåpp i hela rumpan!?`
Jag ska erbjuda Jerry en bra deal hos nåt rederi så vi kan få hem dom där två-tre kamelerna som du kan tänkas vara värd
Imorgon åker jag till Egyyyyyyyyypten!
Haha, transportproblemet är ju knappast ditt problem när du har fullt upp med arabsnåpp i hela rumpan!?`
Jag ska erbjuda Jerry en bra deal hos nåt rederi så vi kan få hem dom där två-tre kamelerna som du kan tänkas vara värd
Men du ska la ha minst 2 kameler för att du fixar transporten eller
Kul
Planet går på söndag, jag tror jag sagt lördag till dig. Vi kan ses på flygplatsen.
Sååå ja... Jag skulle inte byta bort dej mot alla kameler i världen
Du har ingen nytta av kamelerna i Sverige, fråga om du kan få bakdäck eller nått annat nyttigt i stället
Bara så ni vet så finns det inga kameler i Egypten
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |