Spamtråd M+S

Coffinshaker

Ska bli DaddyO!
Gick med
1 Oct 2008
Hoj
hojlös
Näst Sist i säng! oh yeah!!! :rock
Kastade ändå in handuken löjligt snabbt för att jag ska vara en god medmänniska imorgon.

Go berserk!

Fan där räknade jag ut dig för tidigt Limez:rolleyes:

Last edited:

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Sist i säng! oh yeah!!! :rock

Kasta inte vatten över ån här asså!

Jag sover inte ännu:gnissla Funderar på att hoppa över sömnen/natten så man får tid att köra lite minimoto och cross imorgon. Blir så jobbigt att vakna 15:00 och bara ha en timma med ljus:huvet

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Ok, nu blir det fan sängen, känns så lockande:näsblod gonatt

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Nu börjar Knight Rider :yoparty

Knight Rider, a shadowy flight into the dangerous world of a man who does not exist. Michael Knight, a young loner on a crusade to champion the cause of the innocent, the helpless, the powerless, in a world of criminals who operate above the law.

Last edited:

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Jag vill köra minimoto men jag är sjösjuk.:zpy
Nån jävel tyckte att det skulle blåsa inatt när jag för en gång skull är på Kiel kryssning.:huvet

Nej jag är inte bakis.

Judith: Styret får bra feedback på sitt Knight Rider inlägg

Last edited:

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Hoj
-
Då har man varit på bio och sett the Baader Meinhof Complex. Det var många i publiken som bar militant klädsel. När jag skrattade, skrattade inte de och vice versa. Jag upplevde det som mycket hotfullt. Kändes som att inte bara demokratin och min fysiska hälsa var hotad utan även mina möjligheter till att låta min personlighet utvecklas och manifestera sig i konsumtion av nischade veckotidsskrifter med halvhårt omslag, drycker från Virgin Drinks i lila pepflaskor med syntetiska smakämnen, Shells bensin sprungen ur den finaste afrikansa råolja, franska single-compund lågprisdäck som skeppats via Spanien, guldfärgat välgörande destillat i fyrkantiga flaskor som tappats upp i Lynchburg Tenesse... ja, och allt det där andra nödvändiga.
Där behövs det arbetsföra människor i foajen som delar ut kärleksfulla värmande budskad till individer med ultrabister uppsyn. Multilingual är en fördel; "Kapital ist notwendig zu kaufen Elektro-Wärme", "l'amour et de l'argent", "Dinero que comprar calor" etc

Last edited:

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Jag vill köra minimoto men jag är sjösjuk.:zpy
Nån jävel tyckte att det skulle blåsa inatt när jag för en gång skull är på Kiel kryssning.:huvet

Fyfan...på såna båtar guppar det både fram å tillbaka å upp å ner å in å ut har jag hört...

Ja, det var lite jobbigt. Försökte att sätta balansen ur funktion med öl men det hjälpte inte.

Då har man varit på bio och sett the Baader Meinhof Complex. Det var många i publiken som bar militant ........... Multilingual är en fördel; "Kapital ist notwendig zu kaufen Elektro-Wärme", "L'amour est tout ce qu'il faut", "Dinero que comprar calor" etc

Huvaligen vad hemskt. Det borde vara obligatorisk koll av legitimation på såna ställen så staten kan registrera vissa människor.

Last edited:

flinga

Det Är Inte Snön Som Faller
Gick med
26 May 2005
Hoj
Monster 696
Då har man varit på bio och sett the Baader Meinhof Complex. Det var många i publiken som bar militant klädsel. När jag skrattade, skrattade inte de och vice versa. Jag upplevde det som mycket hotfullt. Kändes som att inte bara demokratin och min fysiska hälsa var hotad utan även mina möjligheter till att låta min personlighet utvecklas och manifestera sig i konsumtion av nischade veckotidsskrifter med halvhårt omslag, drycker från Virgin Drinks i lila pepflaskor med syntetiska smakämnen, Shells bensin sprungen ur den finaste afrikansa råolja, franska single-compund lågprisdäck som skeppats via Spanien, guldfärgat välgörande destillat i fyrkantiga flaskor som tappats upp i Lynchburg Tenesse... ja, och allt det där andra nödvändiga.
Där behövs det arbetsföra människor i foajen som delar ut kärleksfulla värmande budskad till individer med ultrabister uppsyn. Multilingual är en fördel; "Kapital ist notwendig zu kaufen Elektro-Wärme", "l'amour et de l'argent", "Dinero que comprar calor" etc

Nu har jag kommit på vem jag ska jämföra dej med...Jacob Dahlin som presenterade radioprogrammet Galaxen även känd för Jacobs stege.
Han var oehört karismatisk i sitt sätt att uttrycka sej.
Du är hans motsvarighet i nutid :)

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Nu har jag kommit på vem jag ska jämföra dej med...Jacob Dahlin som presenterade radioprogrammet Galaxen även känd för Jacobs stege.
Han var oehört karismatisk i sitt sätt att uttrycka sej.
Du är hans motsvarighet i nutid :)

Jag trör han har snott den där texten från nån blogg nånstans :mad:

:konspiration

Pacman

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Race-R1 -05, KTM 520 EXC, Suzuki RM 250
Idag har jag kört hoj! :hoppa
Man får ju ta det lite lugnt i kurvorna i kylan, men det finns ju inget som hindrar att man vrider ur den lite på motorvägen. :)

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Igår när man var som fullast lyckades jag ramla inne badrummet.
Kanske inte egentligen är så illa eller ovanligt...
Men när jag ramlade som ramlade jag in i badkaret som i sin tur välte :näsblod

Eftersom jag var såpass full som jag var så sket jag i att göra något åt det o gick o la mig istället.

Hur förvånad tror ni jag blev imorse när jag skulle in i badrummet o ser badkaret ligga på sidan och det är ruskigt stökigt där inne?!

Så idag har jag tillbringat dagen med att skura golvet under badkaret, som förövrigt är bland det mest vidriga jag gjort, och lekt VVS:are efter som rören under badkaret inte riktigt såg ut som de skulle...

Usch o fy. Men imorn är det äntligen måndag iaf :rolleyes:

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Igår när man var som fullast lyckades jag ramla inne badrummet.
Kanske inte egentligen är så illa eller ovanligt...
Men när jag ramlade som ramlade jag in i badkaret som i sin tur välte :näsblod

Eftersom jag var såpass full som jag var så sket jag i att göra något åt det o gick o la mig istället.

Hur förvånad tror ni jag blev imorse när jag skulle in i badrummet o ser badkaret ligga på sidan och det är ruskigt stökigt där inne?!

Så idag har jag tillbringat dagen med att skura golvet under badkaret, som förövrigt är bland det mest vidriga jag gjort, och lekt VVS:are efter som rören under badkaret inte riktigt såg ut som de skulle...

Usch o fy. Men imorn är det äntligen måndag iaf :rolleyes:

:D , Kan du komma och välta mitt badkar också, jag har fulsprit hemma..

:tummenupp

Last edited:
Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...