Spamtråd M+S

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Nu är det KRIG, igen....

JÄVLAR. Blonda brudar alltså, fyfan.

För en vecka sen, så bestämde sig Sandra, min roomie att flytta hem till sverige igen. Sagt och gjort. Så nu är vi bara tre st kvar.

Perfekt, jag får eget rum och en egen hylla i kylen :)

hela historien rör den fantastiska kylen, som JAG förövrigt byggt om för att den ska passa damernas önskemål. jävlar alltså... :mad:

I kylen så finns det tre st hyllor, varav filippa har den översta, Miranda har den mittersta, och jag och Sandra har delat på den understa. Så nu när Sandra flyttar hem så borde ju jag helt naturligt också få en egen hylla... Eller?!

Det finns en pestoflaska i kylen, som inte är min, den är Mirandas. Den får plats på hennes hylla, men ändå har den helt magiskt hoppat ner på min hylla de senaste dagarna. :va
På min hylla är allting välorganiserat och fint i rader. På Mirandas hylla är allting inslängt så gott det går, hennes hylla är alltid knökfull. :gnissla

Så i går morse så kom Filippa in och käkade frukost vid TVn med mig, och berättar att Miranda tycker (hör och häpna) att vi ska dela på hyllan som är nederst. Alltså den hyllan som jag och Sandra delat på i 3 månader medan de haft varsin egen. Hur blev det rättvist för någon? och hur blev det gynnsamt för mig att Sandra flyttade hem?

Alltså, jag kokade. Redan här.... men vänta, its not over yet! :näsblod:

Så jag skriver en lapp och fäster på Pestoflaskan:

"Snälla, håll dina varor på din hylla, får dem inte plats så får du anpassa dina inköp efter din yta, eller ställa dem i dörren (gemensamt uttryme). Jag behöver min hylla lika väl som du behöver din."

Så kommer jag hem igår, efter jobbet...

Dörren står öppen (tydligen har vi svängdörr numera :3freak) det är tänt i hela lägenheten, trots att damen ifråga beklagat sig över den humana elräkningen.

Så går jag till kylen, vet ni vad hon har gjort då?! Herregud, jag är så arg så jag vill slå sönder nånting nu!!!!!!!!!!!!

Då har hon flyttat ner sin hylla, och eftersom inte mina saker då får plats så har hon organicerat om dem.
+ Att hon skickar ut sin förbannade pojkvän Jo, för att berätta det. Som om jag är blind. Och jag hatar när folk inte kan stå upp för sig själva, fyfan.
När Jo har åkt hem, och hon står utan garde, då jävlar! Då ska jag ta upp varenda liten sak jag har om henne... JÄÄÄÄVLAR :mad:

Jon as

Kör i mitt eget tempo
Gick med
2 Feb 2006
Hoj
KTM530
Det är verkligen bara tjejer som kan lägga så mycket energi på en hylla. :D
Känner dig inte men du längtar hem till Göteborg! :tummenupp

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
men vafan, hon fyller ju hela jævla lægenheten med sina pryttlar. Jag ær tacksam om vi andra får någon plats alls snart.

Det ær dags att sætta ner foten :mad:

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
men vafan, hon fyller ju hela jævla lægenheten med sina pryttlar. Jag ær tacksam om vi andra får någon plats alls snart.

Det ær dags att sætta ner foten :mad:

She's nesting ;)

Äsch, innerst inne tycker du nog att allt det här tjafset är rätt kul ändå!

Maru

Ny medlem
Gick med
13 Sep 2004
Hoj
Street triple, kraschad
Last edited:
Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...