DÅLIGT
Tandläkarbesök på 5000:-. Tur att man iaf. har snyggast tandläkare
Vart då?Tur att man iaf. har snyggast tandläkare
Vem vann? Du eller kollegan?
Vart då?
Rensat naveln från ludd och nu känner du dig jättestolt?
Varför sätta högre krav en söndag?
...en liten skillnad i kroppsmassa nu efter 5 dagars träning i veckan i 4 veckor, + proteinshake till frukost och lunch, nu jääävlar blire beach 2009 : :
Alltid gött med lite tightare kropp!Imorgon blir det julklappshandel efter jobbet, och sen gymmet Jag tycker mig se en liten skillnad i kroppsmassa nu efter 5 dagars träning i veckan i 4 veckor, + proteinshake till frukost och lunch, nu jääävlar blire beach 2009 : :
nu jääävlar blire beach 2009 : :
jasså, är det värre än innan :För min del så går det åt det andra hållet. Skall någ inte visa mig alls på en strand sommaren 09 som det ser ut i nuläget
jasså, är det värre än innan :
äsch, då klämmer jag ju bara ihop mig lite i skinnet, så gåre fintVarför inte RACE 2009?
såg jag fet ut i sommras
Jag vet inte, jag tittade intesåg jag fet ut i sommras
Ja, och blek, och sen röd som en kräfta efter "den" dagen
äsch, då klämmer jag ju bara ihop mig lite i skinnet, så gåre fint
På beachen däremot, så funkar inte det tricket riktigt lika bra, det blir så varmt och svettigt
Tror inte det blir nått Race 2009, planerar att jobba här ett tag, till december nästa år, komma hem och fira jul och nyår hemma och va ledig en månad, Sen trippar jag nog iväg igen, men till Australien med Sandra för att jobba på en häst ranch istället ett par månader.
Sen kommer jag hem igen i April tror jag, eller Maj, och sen blir det racing så det skriker om det
måhända att jag kanske åldras nått år eller två, men det verkar ytterst otroligtMen, men då hinner du bli gamm...menade ännu äldr...eller inte lika ung...skit samma, stället kommer inte att passa!!!
Man ska börja i ung ålder, då hinner man lära sig rätt fallteknink när man vurpar
ps. hojen är till salu
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |