Spamtråd M+S

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
BRA
Söndagmiddag hos morsan om 25 minuter.

DÅLIGT
Tandläkarbesök på 5000:-. Tur att man iaf. har snyggast tandläkare :)

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Jahapp, idag har vart en ganska effektiv dag, trots att jag vart hemma hela dagen... jävlar vad jag har städat, skrubbat, skurat och fejat idag. Känner mig som nån jäklans husmor :) Desperate housesingle kanske? :hihi

Imorgon blir det julklappshandel efter jobbet, och sen gymmet :) Jag tycker mig se en liten skillnad i kroppsmassa nu efter 5 dagars träning i veckan i 4 veckor, + proteinshake till frukost och lunch, nu jääävlar blire beach 2009 :yoparty: :tuttar:

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Imorgon blir det julklappshandel efter jobbet, och sen gymmet :) Jag tycker mig se en liten skillnad i kroppsmassa nu efter 5 dagars träning i veckan i 4 veckor, + proteinshake till frukost och lunch, nu jääävlar blire beach 2009 :yoparty: :tuttar:
Alltid gött med lite tightare kropp!:yoparty :)

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Varför inte RACE 2009?

:hojcbr
äsch, då klämmer jag ju bara ihop mig lite i skinnet, så gåre fint ;)

På beachen däremot, så funkar inte det tricket riktigt lika bra, det blir så varmt och svettigt :gnissla

Tror inte det blir nått Race 2009, planerar att jobba här ett tag, till december nästa år, komma hem och fira jul och nyår hemma och va ledig en månad, Sen trippar jag nog iväg igen, men till Australien med Sandra för att jobba på en häst ranch istället ett par månader.
Sen kommer jag hem igen i April tror jag, eller Maj, och sen blir det racing så det skriker om det :)

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
-
äsch, då klämmer jag ju bara ihop mig lite i skinnet, så gåre fint ;)

På beachen däremot, så funkar inte det tricket riktigt lika bra, det blir så varmt och svettigt :gnissla

Tror inte det blir nått Race 2009, planerar att jobba här ett tag, till december nästa år, komma hem och fira jul och nyår hemma och va ledig en månad, Sen trippar jag nog iväg igen, men till Australien med Sandra för att jobba på en häst ranch istället ett par månader.
Sen kommer jag hem igen i April tror jag, eller Maj, och sen blir det racing så det skriker om det :)

Men, men då hinner du bli gamm...menade ännu äldr...eller inte lika ung...skit samma, stället kommer inte att passa!!!

Man ska börja i ung ålder, då hinner man lära sig rätt fallteknink när man vurpar :gnissla

ps. hojen är till salu :D

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Men, men då hinner du bli gamm...menade ännu äldr...eller inte lika ung...skit samma, stället kommer inte att passa!!!

Man ska börja i ung ålder, då hinner man lära sig rätt fallteknink när man vurpar :gnissla

ps. hojen är till salu :D
måhända att jag kanske åldras nått år eller två, men det verkar ytterst otroligt :rolleyes:
Jag kommer alltid vara ung och fräsch vettu ;)

Jag vill inte ha din sketna honda... Jag är Yamaha in i själen vettu (fast jag vil kasta den åt helvette ibland :hihi )

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...