Limez
Liten pinne kittlar bättre än stor stock
gå å lägg er!!
Djör dä schälv
gå å lägg er!!
gå å lägg er!!
måhända att jag kanske åldras nått år eller två, men det verkar ytterst otroligt
Jag kommer alltid vara ung och fräsch vettu
Jag vill inte ha din sketna honda... Jag är Yamaha in i själen vettu (fast jag vil kasta den åt helvette ibland )
Vadå? Det är en ny dag nu...upp å hoppa!
såg något om snökaos och orkanvindar i en otrevlig kombination på nyheterna tidigare. Hoppas det håller sig på behörigt avstånd
Ja hur mycket jag än har förnekat det så börjar "vintern" komma krypandes. Kan inte låta bli att bli grund bitter och tänka att det kommer komma snö nu snart ligga nån vecka regna bort till jul och sen pendla mellan regn från sidan och snöblandat regn snett nedifrån fram till början av maj
Men men så ska det väl vara här i mellanmjölkens förlovade land...
Du får väl köpa dubbdäck
Idag gjorde jag slag i sak och växlade in min binge med mynt jag samlat på mig..
1520 spänn stannade det på.
Tufft! Jag samlar oxå mynt i en kruka där hgemma som börjar bli full... får väl se hur mkt det blir
Jag lyckades fastna i ett badkar en gång, inte jättenykter kanskeHur lyckades du välta ett badkar?
.....olympiaden i Tokyo 1964 och släggkastningsfinalen var i full gång...
Finns en bilfirma i närheten av Uddevalla som heter Joelssons bil, tänker på det programmet varje gång jag åker förbiOch plötsligt kom jag att tänka på barnprogramet "Joelbitar" som gick när en annan va ung. Sjukt dåligt program dock
Jag vill också haHmmm de finns typ ingen här som råkar ha nån biljett till övers till Volbeat den 12e dec?? :rolleyes
Orutinerat av er, jag har haft biljett läääänge nu
Har inte dem flesta bankkontor en såndär mynt maskin variant?
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |