Spamtråd M+S

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
"vad duktig du e nmi! fortsätt så det kommer gå bra"

:mad:

:pannkyss

Jag vet hur det är, jag "slutade" i våras i ca 3månader och det sket sig.
Precis när man tror att det värsta är över så kommer käftsmällen...

Men lycka till :tummenupp

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
-
Vad fick ni reda på? Blir det mycket ändringar på er avdelning och för dig?

Vilka som fortfarande har sin anställning kvar samt vart/vad man kommar att arbeta med. Hela PV är omstrukturerat.

På min avdelning har jag förstått att 4st mekaniker samt 1 chef fick tråkigt besked. Flertalet har fått flytta på sig.

Personligen fick jag nått utbildningsprogram som jag inte vet vad det handlar om. Men jag tillhör våran nya avdelning samt kommer ha den nya chefen med 12 månader fortsatt bibehållen lön. Men vad som händer efter det vet jag ej...4 månader uppsägningstid :rolleyes:

Nu sitter jag hemma och firar med pepparkakor att lönen kommer att finnas kvar under 2009 så jag kan slösa bort den på anmälningsavgifter & däck :D

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Tråkigt för dom andra men skönt du får vara kvar Pysch så jag kan köra om dig på bana nästa år :tungan

Nu har jag beställt ett beg skrapat kåpset och tank till min hoj, så nästa år kommer de vara grafit-färg på min. :banana

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
-
Tråkigt för dom andra men skönt du får vara kvar Pysch så jag kan köra om dig på bana nästa år :tungan

Nu har jag beställt ett beg skrapat kåpset och tank till min hoj, så nästa år kommer de vara grafit-färg på min. :banana

Då får du passa på att köpa dig en till cylinder om din plan ska hålla :D

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Då får du passa på att köpa dig en till cylinder om din plan ska hålla :D

Nästa år skall du få käka upp din 4e cylinder i jakten på fart efter mig :6surkart
Alla goda ting går på 3 ;)

btw, e de nån som har en förvaringsplats för mc till övers?? skulle behövt en from februari typ :)

Kan ordna en plats. För hur länge?

Last edited:

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Vilka som fortfarande har sin anställning kvar samt vart/vad man kommar att arbeta med. Hela PV är omstrukturerat.

På min avdelning har jag förstått att 4st mekaniker samt 1 chef fick tråkigt besked. Flertalet har fått flytta på sig...

Det var ju bra att du inte blev arbetslös :krama

aze

#52 Rec 2010
Gick med
23 Jan 2007
Hoj
R6 ratrace edition
Nästa år skall du få käka upp din 4e cylinder i jakten på fart efter mig :6surkart
Alla goda ting går på 3 ;)

Kan ordna en plats. För hur länge?

Triumph Daytona 675
Salg: Jeg skal nå legge opp og selger derfor konkurransesykkelen min Sykkelen er en standard Triumph Daytona 675 fra 2007. Jeg er den eneste eieren på sykkelen og den har kun gått 5 løp i 600 production og to løp i super b i 2008. Jeg skal kjøre Rookie 600 med sykkelen under SO på Vålerbanen 22-24 august, men etter det er den klar for overtagelse. Sykkelen har kun vært i bakken en gang, men det ble ikke mer skade på den enn at jeg kjørte den dagen etterpå uten og endre på noen ting. Sykkelen er helt standard, men den går utrolig godt sammenlignet med bl.a Yamaha R6. Her er listen over deler som følger med: 3 komplette kåpesett Ubrukt PP Tuning justerbart fothvilersett Ekstra felgsett med skiver og regndekk 2 ekstra styrepinner Diverse pakninger Komplett bremsepumpe med bremsevæskeholder Komplett clutch med feste 2 ekstra hendler Justerbart tomgangskit (competition use only) Clutch cover Cover alternator Flere sett med lett brukte Bridgestone BT-002 Depotstøtter foran og bak Instruksjonsbok fra Triumph Spesielt Triumphverktøy for å ta av oljefilteret Det følger også med en racing hel skinndress av typen Bering Iridium Gold Alt selges sammen og det er ikke interessant for meg og selge noe hver for seg da jeg ikke har bruk for noe av det! Pris: Gi meg et bud! Kontakt: rrhenrik34@hotmail.com Ring:95070458 <02.10.2008>

Skynda fynda :yoparty

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Jävlar vad uttråkad jag är, för att inte tala om trött!

Har en sak kvar att kolla på innan jag kan gå för dagen. Var nere på linan och tittade och det var 70 bilar kvar till den som jag ska titta på!!! :gäsp
Gick och la mig kl 8 igår kväll för att jag skulle vara pigg och glad idag. Hade säkert funkat om jag hade somnat :gnissla Tror det blev ca 2-2,5h sammanlagt :( Underbart när de ringer och väcker en för att jobba och klockan inte ens är 4…

Grått och regnigt är det också och fjärrkontrollen på hotellrummet fungerar inte.

Det var då själva f-n att man inte ska få behålla sina prylar! Det är någon jävel som har stulit mitt Akra-system:
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=195990

Alla tips tas tacksamt emot.

Helvetes fans jävelberg!

Fan vad tråkigt! Hoppas de kommer tillrätta!

Last edited:

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
-
Verkar inte helt fel.
Undra om det är han som hade ute en 675a för 85´000NOK för nån månad sen och nu inte fått sålt den. Minns inte detaljerna på den hojen dock. :)

Du ser...inte ens NORRMÄNNEN vill köra med skräpet på bana :fakta

:D

(nyss vaknat efter 6 timmars sömn i soffan :rolleyes: )

Last edited:
Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...