Spamtråd M+S

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
02.10.2008 la han ut annonsen :tummenupp

Säkert den då. Lär han aldrig få sålt till de priset, hur bra hoj 675an än är ;)

Du ser...inte ens NORRMÄNNEN vill köra med skräpet på bana :fakta

:D

(nyss vaknat efter 6 timmars sömn i soffan :rolleyes: )

Bara för dom är för kassa för att hantera denna ultimata hoj. Somna nu om istället för att fabricera massa skit. :blah

Last edited:

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Ja vem kom på det egentligen??

Man byter ju bara pengar med varann, urbota dumt :mad:
Gör man ju inte alls det! Känns det så så tycker jag man ska tänka över om man verkligen ska köpa julklappar....

Jag köper julklappar till de jag tycker om, för att jag uppskattar att dem finns i mitt liv, och ibland behöver dem saker som de inte kan/vill köpa själva. Och sånna saker är bra att lägga på minnet :)
Jag skulle aldrig ge bort bara pengar i Julklapp, och jag tycker inte om när folk önskar sig saker bara i december.
Jag brukar samla små ideer hela året till personerna, och så har dem glömt att de sa det när det börjar närma sig jul, då är det perfekt att man samlat alla de där ideerna :)

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
-
Annars får man ju inga själv:)

Är det inte bättre att köpa det man vill ha till sig själv istället, då får man det man vill ha och slipper kränga skiten som andra köper till en på blocket sen...

Ja vem kom på det egentligen??

Man byter ju bara pengar med varann, urbota dumt :mad:

Tänk om människor kunde se att det är så mycket mer glädjande samt uppskattas mer att få något dom kanske behöver den dagen dom behöver det. Eller varför inte en lite blomma rent sporadiskt för att visa att men verkligen bryr sig eller uppskattar någon annan.

Nej, istället ska det hysterishoppas till den 24/12 då alla vet att någon har köpt något, som dom kanske inte ens vill ha...

Nä, nu blir det grogg resten av kvällen! SKÅL!

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Då får jag en julklapp :banana

Jag var inte helt allvarlig med mitt förra inlägg vettu :)
haha, ne du får fan ingen julklapp..... :hihi

ah kanske en kraschpuck då.... :rolleyes:

Är det inte bättre att köpa det man vill ha till sig själv istället, då får man det man vill ha och slipper kränga skiten som andra köper till en på blocket sen...

Tänk om människor kunde se att det är så mycket mer glädjande samt uppskattas mer att få något dom kanske behöver den dagen dom behöver det. Eller varför inte en lite blomma rent sporadiskt för att visa att men verkligen bryr sig eller uppskattar någon annan.

Nej, istället ska det hysterishoppas till den 24/12 då alla vet att någon har köpt något, som dom kanske inte ens vill ha...

Blommor ger man bara bort om man gjort nått riktigt dumt.... :gnissla

Last edited:

nmi

Sporthojsnörd
Gick med
29 Jun 2006
Hoj
hojlös
nej NEJ NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ jag har pajjat mitt knä

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen
Last edited:

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
jag vill hitta tråden som handlar om när mark blåser mössan av han joseffson på GP. vem va de som startade den?

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
RSV1000R
Gör man ju inte alls det! Känns det så så tycker jag man ska tänka över om man verkligen ska köpa julklappar....

Jag köper julklappar till de jag tycker om, för att jag uppskattar att dem finns i mitt liv, och ibland behöver dem saker som de inte kan/vill köpa själva. Och sånna saker är bra att lägga på minnet :)
Jag skulle aldrig ge bort bara pengar i Julklapp, och jag tycker inte om när folk önskar sig saker bara i december.
Jag brukar samla små ideer hela året till personerna, och så har dem glömt att de sa det när det börjar närma sig jul, då är det perfekt att man samlat alla de där ideerna :)
Mjahaja, ska bara läsa vad en visdomens man som Pysch skriver...

... och ser genast vilken sanning det ligger däri. Varför är det så svårt att visa bry och kärlek resten av året? Är det ingen som uppskattar varandra då eller? Knivigt.

Julen har kommit att bli en kapitalistisk högtid som allt mer kretsar kring de materiella gåvorna som så tvångsmässigt ska inhandlas för dyrare summor var år, och allt längre ifrån den grundtanke med värme, gemenskap, kärlek och mys i fokus. Vad är egentligen en julklapp värd, om den bara ges för att någon måste? Är det egentligen så viktigt att få så många dyra klappar, eller är det nära och kära man ska glädjas över? Jag tycker nog man ska ta sig en funderare och kanske se över varför man gör vad, och inte bara låta skriken från vår tids giriga och bortskämda snorisar ta överhanden i julrushen. De har ett helt liv på sig att jobba ihop deg till sakerna de vill ha ;)

Jag ska rösta på Grinchen 2010 :mad:
jag vill hitta tråden som handlar om när mark blåser mössan av han joseffson på GP. vem va de som startade den?

Mark eller Förgöraren tror jag

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Mjahaja, ska bara läsa vad en visdomens man som Pysch skriver...

... och ser genast vilken sanning det ligger däri. Varför är det så svårt att visa bry och kärlek resten av året? Är det ingen som uppskattar varandra då eller? Knivigt.

Julen har kommit att bli en kapitalistisk högtid som allt mer kretsar kring de materiella gåvorna som så tvångsmässigt ska inhandlas för dyrare summor var år, och allt längre ifrån den grundtanke med värme, gemenskap, kärlek och mys i fokus. Vad är egentligen en julklapp värd, om den bara ges för att någon måste? Är det egentligen så viktigt att få så många dyra klappar, eller är det nära och kära man ska glädjas över? Jag tycker nog man ska ta sig en funderare och kanske se över varför man gör vad, och inte bara låta skriken från vår tids giriga och bortskämda snorisar ta överhanden i julrushen. De har ett helt liv på sig att jobba ihop deg till sakerna de vill ha ;)

Jag ska rösta på Grinchen 2010 :mad:

ääh håll käften gnällspik. du är bara avundsjuk för att du inte är en sk bortskämd snoris längre och tillhör den grupp som går back vad det gäller julklappar;)

men om vi lägger ner detta om ett par år lr nåt gör inte så mkt. då jag själv närmar mej denna grupp:gnissla

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Onsdag :hoppa
Fredagen och Volbeat närmar sig med stormsteg :yoparty

Har även beställt en ny T-shirt med texten "Headbanging Schlagerhater" :tungan

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...