Spamtråd M+S

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Ne, men jag väntade på henne, vi hade bestämt att vi skulle gå och sola när hon kom hem, men så kom hon aldrig...

Jag tycker det är lite respektlöst att göra så, då kan man iallafall höra av sig och säga att man inte kommer hem direkt. Man slösar inte andras tid på det sättet!

Menar du att cheyer ibland säger saker men gör nått annat? Att dom inte riktig kan hålla tider?:skrämd

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Då har man städat hela lägenheten, skurat alla golv och möblerat om lite i vardagsrummet, otroligt vad mycket tid man får över när man skippar träningen :)

Pantade mina ölburkar också, fick 47spänn, nästan så att det lönar sig att dricka öl :fyllisar

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Då har man städat hela lägenheten, skurat alla golv och möblerat om lite i vardagsrummet, otroligt vad mycket tid man får över när man skippar träningen :)

Pantade mina ölburkar också, fick 47spänn, nästan så att det lönar sig att dricka öl :fyllisar
Vi har massa pantburkar här, och det är ganska mycket i pant på burkar mm i norge, sjukt nog. Jag kanske skulle pankta dem och köpa mig några budweisers, och om de andra frågar, så är det väl inte mer än rätt eftersom jag gick och pantade dem... :va

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Vi har massa pantburkar här, och det är ganska mycket i pant på burkar mm i norge, sjukt nog. Jag kanske skulle pankta dem och köpa mig några budweisers, och om de andra frågar, så är det väl inte mer än rätt eftersom jag gick och pantade dem... :va

Do it :tummenupp

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008

Åh, möblerat om! När har du visning? Ingår det sprit och mat?

aze

#52 Rec 2010
Gick med
23 Jan 2007
Hoj
R6 ratrace edition

Ska de bli dambesøk tro???:krama

Vet ni att de säger att saker är Dåligare... när dem menar sämre... :va och de stavar Växel, Vaeksel :3freak:

Stavas veksel :tummenupp http://www.dokpro.uio.no/perl/ordbo...db%F8kene&ordbok=begge&s=n&alfabet=n&renset=j

Last edited:

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Last edited:

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
My god, nu gråts det här i huset... :3freak:

saker tyder på att det kan vara något jag gjort, eller mao inte gjort, jag vet inte?! Men min kram va uppenbarligen inte välkommen iallafall... Filippa brukar va en "kram" människa, Jag är det inte.... :va

Ska man behöva ställa 100 frågor om vad som kan tänkas vara fel? Är det rimmligt att hon ska tro att jag tänker göra det? Det tänker jag inte.

Herregud, det känns som jag är i ett förhållande... och absolut inte under några omständigheter den sortens förhållande som jag vill bara i...

:va :va :va

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...