Spamtråd M+S

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
RSV1000R
My god, nu gråts det här i huset... :3freak:

saker tyder på att det kan vara något jag gjort, eller mao inte gjort, jag vet inte?! Men min kram va uppenbarligen inte välkommen iallafall... Filippa brukar va en "kram" människa, Jag är det inte.... :va

Ska man behöva ställa 100 frågor om vad som kan tänkas vara fel? Är det rimmligt att hon ska tro att jag tänker göra det? Det tänker jag inte.

Herregud, det känns som jag är i ett förhållande... och absolut inte under några omständigheter den sortens förhållande som jag vill bara i...

:va :va :va
Fiffan! Sådana däringa cheyer ska man passa sig för :zpy

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008

saker tyder på att det kan vara något jag gjort, eller mao inte gjort, jag vet inte?! Men min kram va uppenbarligen inte välkommen iallafall... Filippa brukar va en "kram" människa, Jag är det inte.... :va

Ska man behöva ställa 100 frågor om vad som kan tänkas vara fel? Är det rimmligt att hon ska tro att jag tänker göra det? Det tänker jag inte.

Herregud, det känns som jag är i ett förhållande... och absolut inte under några omständigheter den sortens förhållande som jag vill bara i...

Säg till henne att ifall det är något som du gjort fel så får hon klämma fram det eller så får hon sluta grina :fakta

Nu är det snart helg och en massa skoj! :hoppa

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm

Sånt här borde du kunna ju som är chey.

Cheyer säger aldrig rakt ut vad dm vill ha, det sak du gissa dig till eller ska du ha förstått en liten obetydlig vink i förra veckan.
Du kommer aldrig få reda på rakt ut vad som är problemet för det ska du med hjälp av tankläsningsförmåga lista ut så att det aldrig upprepas samt gottgöra henne utan att hon säger vad hon vill ha.:mattias

Efter ett sånt här utbrott ska du känna skuldkänsla i ca 10 dar, du ska sova på soffan och du ska dyrka och få Filippa att känna att hon kan torka sina fötter på dig och du ska fortsätta le.

Edit: Jag är glad att mc-cheyer är mer rakt på sak och säger vad dom tycker och tänker.

Last edited:

Zelin

RIDER
Gick med
24 Sep 2008
Hoj
Honda CBR600RR 08

Cheyer säger aldrig rakt ut vad dm vill ha, det sak du gissa dig till eller ska du ha förstått en liten obetydlig vink i förra veckan.
Du kommer aldrig få reda på rakt ut vad som är problemet för det ska du med hjälp av tankläsningsförmåga lista ut så att det aldrig upprepas samt gottgöra henne utan att hon säger vad hon vill ha.:mattias

Efter ett sånt här utbrott ska du känna skuldkänsla i ca 10 dar, du ska sova på soffan och du ska dyrka och få Filippa att känna att hon kan torka sina fötter på dig och du ska fortsätta le.

Edit: Jag är glad att mc-cheyer är mer rakt på sak och säger vad dom tycker och tänker.

:rofl :rofl :rofl

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen

saker tyder på att det kan vara något jag gjort, eller mao inte gjort, jag vet inte?! Men min kram va uppenbarligen inte välkommen iallafall...

Det kanske har något att göra med de där pantburkarna du köpte budweiser för att göra?:gnissla

nmi

Sporthojsnörd
Gick med
29 Jun 2006
Hoj
hojlös

eller så frågar man: men säg varför e du sur?
hon: jag har redan sagt det å jag tänker inte säga det igen, inte mitt problem om du inte fattar första gången?

killen: va ? när har du sagt det?

hon: mmmmm tänk efter själv
så går dom å surar tills man kommer på det å så e det något löjligt hon har sagt för typ 6 veckor sen :huvet

ps. fan va norska är svår att förstå via telefon:näsblod .ds

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Visning när du vill, självfallet ingår det sprit :)

Bra!
Då säger vi den 6/2 :)

Måndag var det, härligt att vara där lite innan så man kan götta sig i solen och förfesta lite :)

Härliga dagar!

Kändes som en kenoreklam när jag, Putte och Otto satt i var sin solstol mitt på gräsmattan med en öl i handen :)

Last edited:

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Äntligen helg. :yoparty Minimoto och öl någon?:fyllisar :öl :hojsmilie

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Bra!
Då säger vi den 6/2 :)

Härliga dagar!

Kändes som en kenoreklam när jag, Putte och Otto satt i var sin solstol mitt på gräsmattan med en öl i handen :)

Ja någon liten tillställning får det väl bli när jag fyller år :)

Var ju helt underbart, vi låg på en brygga i solen o sopade i oss öl efter öl :fyllisar
Ska vi åka på måndagen i år igen?
Jag o Jimpa är inne på det iaf... Vi har stugan måndag till måndag. :fyllisar

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Ja någon liten tillställning får det väl bli när jag fyller år :)

Var ju helt underbart, vi låg på en brygga i solen o sopade i oss öl efter öl :fyllisar
Ska vi åka på måndagen i år igen?
Jag o Jimpa är inne på det iaf... Vi har stugan måndag till måndag. :fyllisar

Livet på en pinne :)

Jag har tagit ledigt hela veckan + måndagen veckan efter. Antar att det blir upp till Jerry, om han kan ta ledigt...

JERRY!!?! :hördu

Han är i Älvängen och jobbar men han kollar väl här sedan när han kommer tillbaka...

JayBay

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
Kawasaki ER-6N -09 Diablo Metallic
Livet på en pinne :)

Jag har tagit ledigt hela veckan + måndagen veckan efter. Antar att det blir upp till Jerry, om han kan ta ledigt...

JERRY!!?! :hördu

Han är i Älvängen och jobbar men han kollar väl här sedan när han kommer tillbaka...

:3freak Jag har fan ingen som helst aning om detta nu... Känns som om det är ett tag kvar tills dess...

Zelin

RIDER
Gick med
24 Sep 2008
Hoj
Honda CBR600RR 08
Partyfredag!!! :banana :tuttar :hoppa :cpparty :2cool :Rockbanan :1pajas :Bugar
Halvdag på jobbet och sen bär det av till hufvudstaden för och visa vem som bestämmer..! :hihi

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy