Alming
-----------------------
Hahaha!
Har tyvärr inte ljud tillgängligt på datorn, men eftersom jag kan texten, blev det ganska kul att relatera till bilderna!
Hahaha!
Har tyvärr inte ljud tillgängligt på datorn, men eftersom jag kan texten, blev det ganska kul att relatera till bilderna!
Världens mest ironiska låt?
Havregrynsöt gjord i micron, måste vara djävulens påfund!:
Vedervärdigt, hur kan dem ens få skriva ut den varrianten på påsen?
Men ägg och prommenad funkar bra hittils iallafall![]()
Man kan så anta, men vad jag vill minnas från när jag va yngre och pappa propsade på frukostgröt, så tillagades den på hederligt vis i kastrull på spisen. Och den va fan så mycket godare, både konsistens och smak!Gillar inte fröken havregrynsgröt måntro? Vill säkert minnas att jag oftast tillagar detta i micron. Kan väl iof hålla med om att konsistensen blir lite annan än vid kastrulproducering, men smaken är väl samma?
Iof hade mamma bara nån fibervarriant av havregryn, hur kan det ens bli mer fibrer?
Jag kanske bara är kass på att laga mat fortfarande, nothing has changed?![]()
Gillar inte fröken havregrynsgröt måntro? Vill säkert minnas att jag oftast tillagar detta i micron. Kan väl iof hålla med om att konsistensen blir lite annan än vid kastrulproducering, men smaken är väl samma?
Ett tungt argument för att tillreda denna delikatess i micron är att man slipper diska en ganska kladdig kastrull när man är klar.![]()
Det ä skiten som håller mig igång på dagarna. Microgröt FTW!Havregrynsöt gjord i micron, måste vara djävulens påfund!:
Vedervärdigt, hur kan dem ens få skriva ut den varrianten på påsen?
Men ägg och prommenad funkar bra hittils iallafall![]()
När jag gör skiljer det varken i smak eller konsistens, vilket kan bero på två saker:Man kan så anta, men vad jag vill minnas från när jag va yngre och pappa propsade på frukostgröt, så tillagades den på hederligt vis i kastrull på spisen. Och den va fan så mycket godare, både konsistens och smak!:
När jag gör skiljer det varken i smak eller konsistens, vilket kan bero på två saker:
Jag är så jeffla bra så det knappt kan vara sant, eller
Jag är så sjukt trött på morgnarna att jag inte har kraft nog att känna smak.
Jag röstar på det första![]()
Imorses var första gången det var riktigt ljust när jag åkte till jobbet
Hur är man bra på att micra mat?![]()
Fibergrynen är faktiskt goda, men den största hemligheten ligger nog i att tillsätta rätt mängd salt, annars smakar gröten ingenting...
Ett tungt argument för att tillreda denna delikatess i micron är att man slipper diska en ganska kladdig kastrull när man är klar.![]()
Ett tungt argument för diskmaskin är den kompromisslösa matberedningen, den kladdfria diskhon och det behagliga sövande surret den ger ifrån sig vid drift... ljudet av ett liv reducerat på hushållssysslor.
Aha, som med sex då![]()
Haha, eh... ja när jag lyckades hitta såsen istället för kattmaten till slut såDet gick ju ganska bra i torsdags med Knorr Karl-Johansvampsås.
Du lyckades ju bättre än vad jag brukar göra... jag bränner nämligen oftast
fast lite i botten på kastrullen.
Vad hände förresten med "jag ska inte till WCX på lördag, det är ju bara tjejer som ska dit"![]()
Man kan så anta, men vad jag vill minnas från när jag va yngre och pappa propsade på frukostgröt, så tillagades den på hederligt vis i kastrull på spisen. Och den va fan så mycket godare, både konsistens och smak!:
Iof hade mamma bara nån fibervarriant av havregryn, hur kan det ens bli mer fibrer?
Aha, som med sex då![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand