Finns det gröt som man kan micra nu för tiden![]()
under vilken epok lever du egentligen?
Finns det gröt som man kan micra nu för tiden![]()
under vilken epok lever du egentligen?
Själv kör jag drop i armen och en stomi påse på magen. Behöver varken micro eller diska.
Problemet är bara hur man skall källsortera påsen?
Jag får väl ringa renova imorgon..
Vilken brewd!
[YOUTUBE-ID]x51_474sAmQ[/YOUTUBE-ID]
Vilken brewd!
Ett helt normalt beteende hos det kvinnliga släktet väl, eller är min tjej onormal?![]()
![]()
Det är väl så alla brudar är när dom är ensamma hemma?!
![]()
Vilken brewd!
Är det verkligen så?
Jag trodde ni städade och tvättade kläder när ni var ensamma
QUOTE]
För och citera Timon & Pumba i Lejonkungen:
"Sviin, men fiinfin! *Chop chop*"
Om det är han den där Johan´som är inblandad, så är det där inte helt ovanligt vad jag har förstått.Kom precis hem från en firma på hisingen som bl.a säljer KTM..
Hade beställt oljefilterkit (två filter plus packningar) till min 620 SC -01. (Vilket de inte hade hemma?) När jag kommer in för att hämta det ser jag att det står (94-00) på paketet. Hävdade att jag beställt till en 01:a och undrade då om detta verkligen skulle passa. Försäljaren sa då med ett smakfullt hånleende på läpparna att "din hoj är gammal, en 00a eller äldre. 620 finns inte i 01. Nån har fifflat med dina papper serrö". Vaffan tänkte jag. Kan det vara så illa..?
Men nu när jag är hemma har jag kollat både reggbevis och manual och klart som fan är det en 01a. Plus att det kryllar av delar på nätet till den årsmodellen.
Låter kanske inte som hela världen, men sån attityd gör mig jävligt sur.
Om det är han den där Johan´som är inblandad, så är det där inte helt ovanligt vad jag har förstått.
Mig har dem aldrig ens sett när jag kikat in i butiken. Dem har en lite konstig attityd tycker jag![]()
Lite trist är det. Man tycker ju att såna butiker borde vara på tårna i dessa tider.. Men men. Får väl fortsätta beställa grejer på nätet istället.
Ah, då va morgonens prommenad avklarad, så även gröten och äggen!
Ni som igår påstod att microgröt va lika god som den på spisen, ni kan ju aldrig ha ätit gröt gjord på spisen, eller så har ni supit bort smaklökarna. Herregud, det är ju milsvid skillnad:
Det är skillnad i både smak och koncistens, och det brände inte ens i bottenDock tog det lite längre tid än de utlovade 5 minutrarna på påsen, nästan dubbla tiden!
:
Sen, gröt utan socker på är faktiskt ingen höjdare alls, men vafan, order är order![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |