Spamtråd M+S

Sir Daniel

Duke of Hazzard
Gick med
6 Jun 2005
Hoj
Super Duke R -08
Själv kör jag drop i armen och en stomi påse på magen. Behöver varken micro eller diska.

Problemet är bara hur man skall källsortera påsen?

Jag får väl ringa renova imorgon..

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen
Själv kör jag drop i armen och en stomi påse på magen. Behöver varken micro eller diska.

Problemet är bara hur man skall källsortera påsen?

Jag får väl ringa renova imorgon..

Ajdå, det låter inte så roligt. Vad har hänt med dig?

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Ah, då va morgonens prommenad avklarad, så även gröten och äggen!

Ni som igår påstod att microgröt va lika god som den på spisen, ni kan ju aldrig ha ätit gröt gjord på spisen, eller så har ni supit bort smaklökarna. Herregud, det är ju milsvid skillnad :mattias:

Det är skillnad i både smak och koncistens, och det brände inte ens i botten :) Dock tog det lite längre tid än de utlovade 5 minutrarna på påsen, nästan dubbla tiden! :jisses:

Sen, gröt utan socker på är faktiskt ingen höjdare alls, men vafan, order är order :gnissla

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
:D Det är väl så alla brudar är när dom är ensamma hemma?!:tungan

Är det verkligen så?
Jag trodde ni städade och tvättade kläder när ni var ensamma :tungan

HAHA, Twisted Sister kommer till SRF :yoparty

2009_twisted.jpg

Last edited:

Aidet

Gasar tills det rasar
Gick med
12 Mar 2007
Hoj
R6-00, M1-03
Kom precis hem från en firma på hisingen som bl.a säljer KTM..

Hade beställt oljefilterkit (två filter plus packningar) till min 620 SC -01. (Vilket de inte hade hemma?) När jag kommer in för att hämta det ser jag att det står (94-00) på paketet. Hävdade att jag beställt till en 01:a och undrade då om detta verkligen skulle passa. Försäljaren sa då med ett smakfullt hånleende på läpparna att "din hoj är gammal, en 00a eller äldre. 620 finns inte i 01. Nån har fifflat med dina papper serrö". Vaffan tänkte jag. Kan det vara så illa..?

Men nu när jag är hemma har jag kollat både reggbevis och manual och klart som fan är det en 01a. Plus att det kryllar av delar på nätet till den årsmodellen.

Låter kanske inte som hela världen, men sån attityd gör mig jävligt sur.

Bifogat

• manual_liten.JPG
    manual_liten.JPG
    100 KB · Visningar: 24
Last edited:

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Kom precis hem från en firma på hisingen som bl.a säljer KTM..

Hade beställt oljefilterkit (två filter plus packningar) till min 620 SC -01. (Vilket de inte hade hemma?) När jag kommer in för att hämta det ser jag att det står (94-00) på paketet. Hävdade att jag beställt till en 01:a och undrade då om detta verkligen skulle passa. Försäljaren sa då med ett smakfullt hånleende på läpparna att "din hoj är gammal, en 00a eller äldre. 620 finns inte i 01. Nån har fifflat med dina papper serrö". Vaffan tänkte jag. Kan det vara så illa..?

Men nu när jag är hemma har jag kollat både reggbevis och manual och klart som fan är det en 01a. Plus att det kryllar av delar på nätet till den årsmodellen.

Låter kanske inte som hela världen, men sån attityd gör mig jävligt sur.
Om det är han den där Johan´som är inblandad, så är det där inte helt ovanligt vad jag har förstått.

Mig har dem aldrig ens sett när jag kikat in i butiken. Dem har en lite konstig attityd tycker jag :(

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Idag har jag bara haft tråkiga arbetsuppgifter så dagen har krupit fram. Nu när övertiden börjar så ska jag göra lite roligare uppgifter.
Sparar någr av de tråkiga tills imorgon.

Aidet

Gasar tills det rasar
Gick med
12 Mar 2007
Hoj
R6-00, M1-03
Om det är han den där Johan´som är inblandad, så är det där inte helt ovanligt vad jag har förstått.

Mig har dem aldrig ens sett när jag kikat in i butiken. Dem har en lite konstig attityd tycker jag :(

Lite trist är det. Man tycker ju att såna butiker borde vara på tårna i dessa tider.. Men men. Får väl fortsätta beställa grejer på nätet istället.

Falkeman

Medlem
Gick med
1 May 2004
Hoj
RG 125f
Lite trist är det. Man tycker ju att såna butiker borde vara på tårna i dessa tider.. Men men. Får väl fortsätta beställa grejer på nätet istället.

Nej den firman ger ja inga pluspoäng, om någon e intresserad av den guldfärgade daytona 675 dom har inne för 6X,XXX pengar kan ju fråga om den varit KROCKAD och se va svaret blir :gnissla

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
RSV1000R
Ah, då va morgonens prommenad avklarad, så även gröten och äggen!

Ni som igår påstod att microgröt va lika god som den på spisen, ni kan ju aldrig ha ätit gröt gjord på spisen, eller så har ni supit bort smaklökarna. Herregud, det är ju milsvid skillnad :mattias:

Det är skillnad i både smak och koncistens, och det brände inte ens i botten :) Dock tog det lite längre tid än de utlovade 5 minutrarna på påsen, nästan dubbla tiden! :jisses:

Sen, gröt utan socker på är faktiskt ingen höjdare alls, men vafan, order är order :gnissla

1. Microgröt smakar lika samma som kastrullgröt om du inte har a) En rutten micro eller b) skapliga avlagringar från tidigare matlagning i kastrullen. Gör man det rätt så blir det ingen skillnad.

2. Gröt utan socker is the shit. Det man ska ha på gröt är förutom mjölk linfrön, solrosfrön och olika nötar (hasselnötar är goa).

Sen ska det vara fiberhavre, det är bra för magen. Då bajsar man bra.

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy