Spamtråd M+S

Aidet

Gasar tills det rasar
Gick med
12 Mar 2007
Hoj
R6-00, M1-03
Halsfluss är inte the shit!
Blir tokig av att vara hemma från jobbet och speciellt när man måste äta penicilin och leva på nyponsoppa! :mad

Men imon är det en av många fredagen den 13e detta året alltid något att roa sig åt. kolla i en kalender om ni kommer åt det är ett helt gäng under 2009!

Tre stycken vad jag kan se. Kommer ihåg att det var samma sak 1998.
Nån vidskeplig människa slog 1998/3 på miniräknaren och blev lite skrämd :yoparty

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Men imon är det en av många fredagen den 13e detta året alltid något att roa sig åt. kolla i en kalender om ni kommer åt det är ett helt gäng under 2009!

Det kunde man ge sig fan på.:censored
Det är därför ALLT har strulat på jobbet hela veckan. Har bara fått städa upp gammal skit från andra och styra upp leveranser och svarvare och lösa kvalitetsproblem. Vad ska då inte hända imorgon????:skrämd

När ska jag hinna med berget av uppgifter som kommer in varje vecka? Jag jobbar ju redan övertid för att hinna med.:huvet

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Det kunde man ge sig fan på.:censored
Det är därför ALLT har strulat på jobbet hela veckan. Har bara fått städa upp gammal skit från andra och styra upp leveranser och svarvare och lösa kvalitetsproblem. Vad ska då inte hända imorgon????:skrämd

När ska jag hinna med berget av uppgifter som kommer in varje vecka? Jag jobbar ju redan övertid för att hinna med.:huvet

Du kan ju alltid sluta spamma här och JOBBA istället :glömdet

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Du kan ju alltid sluta spamma här och JOBBA istället :glömdet

Är ju knappt här ju.:mad:
Idag hann jag inte jobba över för jag var tvungen att hämta ut bilen från service ju.

Nu börjar Cops, tycker det är tråkigt när dom bara ska jaga horgubbar, ingen action.

Last edited:

Coffinshaker

Ska bli DaddyO!
Gick med
1 Oct 2008
Hoj
hojlös
Tre stycken vad jag kan se. Kommer ihåg att det var samma sak 1998.
Nån vidskeplig människa slog 1998/3 på miniräknaren och blev lite skrämd :yoparty

Två är ett par tre är ett GÄNG :D
Jag orkar inte dela 1998 på 3 och är kass på huvudräkning men att dömma av exalteringen gör jag en kvalificerad gissning på att resultatet är 666 the number of obeast:arsele

nmi

Sporthojsnörd
Gick med
29 Jun 2006
Hoj
hojlös
Utsätter du ärr för solljus innan dem fått läka ordentligt Blir dem mer tydliga har jag fått för mig har inte benhåda fakta men gillar du inte ärr så bör du nog undvika direkt solljus!

nu pratar jag om ärr som jag har på ansiktet och fick de år 2002

så de e nog läkta!

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll