Spamtråd M+S

Aidet

Gasar tills det rasar
Gick med
12 Mar 2007
Hoj
R6-00, M1-03
Tänkte sticka ut och köra lite i eftermiddag men som gammal och bekväm så vill man ju att det ska vara plus grader ute.

Jo det är ju så. Står det -6,1 på mätaren när man går upp, känns det inte alls aktuellt längre. Verkar tyvärr som det ska bli kallt ett tag nu om man ska tro smhi. Men det kanske man inte ska.

aze

#52 Rec 2010
Gick med
23 Jan 2007
Hoj
R6 ratrace edition
Nær jag kørde øver Svinesundsbron i morse vid 6 stog de -18 fy faan. Våren borde komma med all sin kraft nu tycker jag...

Zelin

RIDER
Gick med
24 Sep 2008
Hoj
Honda CBR600RR 08
Önskar jag tog sovmorgon idag... e helt död juh!:död

Tillråga på allt har man lovat att man ska med på afterwork sen... :fyllisar

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Hoj
-
Vem i stada är det som säljer det nya äckelgodiset (syrsor, chokladdoppade maskar eller klubba med äkta skorpion)?

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Visste ni att Gustaf Skarsgård jobbar som tattuerare? :va Jag hade ingen aning.... Men så hittade jag honom på nån sida. Salong betong.se eller nått :) Coolt.

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Gustaf Skarsgård är?
Stellan Skarsgård´s son, Alexander skarsgårds lillebror mm....

Han spelar i både förortsungar (vem som nu sett den) och i ARN-riket vid vägens slut.

Lite annan kurriosa idag är att hon som svarade när jag ringde tre´s kundservice har samma födelsedata som mig 870127 :) Skojigt värre

Last edited:

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Stellan Skarsgård´s son, Alexander skarsgårds lillebror mm....

Han spelar i både förortsungar (vem som nu sett den) och i ARN-riket vid vägens slut.

Lite annan kurriosa idag är att hon som svarade när jag ringde tre´s kundservice har samma födelsedata som mig 870127 :) Skojigt värre

Han är även med i Ondskan, oscarsnominerad till bästa utländska film:mattias :tungan

:rolleyes:

EDIT: Tittade på deras sida och fann en snubbe som heter Frank Aschberg som är skrämmande lik Robert Aschberg. Är alla kändissöner tatuerare eller:skrämd

Last edited:

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Han är även med i Ondskan, oscarsnominerad till bästa utländska film:mattias :tungan

:rolleyes:
Ja sedär, den va inte med i listan på wikipedia.... och jag trodde faktiskt att de va storebrorsan Alexander som va med där... men googlar man ondskan så står hans namn med där! Se på fan.

Den är rätt bra faktiskt :)

Peter_E

Ny medlem
Gick med
21 Mar 2006
Hoj
1999 - Yamaha Thunderace
Vem i stada är det som säljer det nya äckelgodiset (syrsor, chokladdoppade maskar eller klubba med äkta skorpion)?

Vet inte namnet på butiken men ligger i alla fall på mitt på Ingenjörsgatan. På vänster sida från Kungsgatan sett. Blir ett säkert kort med lite grillad zebra eller python orm till sommaren :)

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Hoj
-
Det är jag :cdevil

Specialbeställningar av äckelhetsgrad utföres :tummenupp

Är det du har vidareutbildats till?

Vet inte namnet på butiken men ligger i alla fall på mitt på Ingenjörsgatan. På vänster sida från Kungsgatan sett. Blir ett säkert kort med lite grillad zebra eller python orm till sommaren :)

Har herrn provsmakat?

Last edited:

Peter_E

Ny medlem
Gick med
21 Mar 2006
Hoj
1999 - Yamaha Thunderace
[Har herrn provsmakat?[/QUOTE]

Nej, bara på lite snacks dom bjöd på en dag. Hade dock varit kul att testa nångång :)

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy