Spamtråd M+S

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Du drack bara cola? :hihi
Om du så gärna vill ha en baksmälla kan du få smaka på min :död

Det där med vindmaskin är ju så dålig fantasi. Är det de enda brudarna kan komma på som scenshow nu för tiden? :va
Ser framför mig när de sitter å planerar koreografin och kommer på den geniala iden att ha en fläktjävel som alla andra också har.. :fattartil

Nä jag drack bara grogg och inte så mycket öl tror det är det som susen gör.

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
RSV1000R
Melodifestivalen i sin helhet borde avskaffas då det är ett sjukt och helt oförsvarbart slöseri med licenspengar som driver runt denna cirkus för talanglösa människor med enorma bekräftelsebehov. Att svenska folket inte har genomskådat den glansiga fasaden och skickat Josefsson efter de ansvariga för det här idiotiska spektaklet som förbrukar enorma summor är för mig helt oförståeligt.

OIm det nu ens ska få finnas kvar som landsplåga så kräver jag att det återgår till sin tidigare form där det var ett tillfälle, och en jury. Ingen följetång på oändligt antal helger och framförallt inget pengamjölkande från folket som redan betalar alldeles för mycket för skiten i form av telefonomröstningar (som de giriga isterbukarna har klämt in två av, allt för att suga ut det sista ur tittarnas redan tunna plånböcker).

Usch, det säger jag bara. Usch!

Naken

Ny medlem
Gick med
17 Mar 2007
Hoj
NC700X
Melodifestivalen i sin helhet borde avskaffas då det är ett sjukt och helt oförsvarbart slöseri med licenspengar som driver runt denna cirkus för talanglösa människor med enorma bekräftelsebehov. Att svenska folket inte har genomskådat den glansiga fasaden och skickat Josefsson efter de ansvariga för det här idiotiska spektaklet som förbrukar enorma summor är för mig helt oförståeligt.

OIm det nu ens ska få finnas kvar som landsplåga så kräver jag att det återgår till sin tidigare form där det var ett tillfälle, och en jury. Ingen följetång på oändligt antal helger och framförallt inget pengamjölkande från folket som redan betalar alldeles för mycket för skiten i form av telefonomröstningar (som de giriga isterbukarna har klämt in två av, allt för att suga ut det sista ur tittarnas redan tunna plånböcker).

Håller helt med dig...fyfan:)

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Det var lite ensamt på GP men fan va härligt det var att va ute o köra :)

Bifogat

• Photo-0519small.JPG
    Photo-0519small.JPG
    95.2 KB · Visningar: 67

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
FYFAN SKJUT MIG!!!! :3freak:
Helt ärligt, nu kan vi ju lika väl lägga ner skiten, Hur fan är det ens möjligt att drog fuckot Caroline af Uggla och EMD slår Måns??? Det är ju galenskap på hög nivå... Det är som att Rossi aldrig existerat..

AHHHHHH, jag blir galen!!!!!!!!!!! :mad:

JAG SKA ALDRIG MER KOLLA PÅ MELODIFESTIVALEN! När Carola inte vann hela alltet 2006 så tyckte jag att det va droppen, och sen har det bara gått utför, möjligt att Pirelli va värdig vinnare.. men det är fan JÄVLIGT knappt alltså. Fyfan jag mår dåligt över svenska folkets musiksmak.

hezzone

Ny medlem
Gick med
8 Oct 2005
Hoj
08 Yamaha FZ1-N Abs
:fyllisar
Helt ärligt, nu kan vi ju lika väl lägga ner skiten, Hur fan är det ens möjligt att drog fuckot Caroline af Uggla och EMD slår Måns??? Det är ju galenskap på hög nivå... Det är som att Rossi aldrig existerat..

JAG SKA ALDRIG MER KOLLA PÅ MELODIFESTIVALEN! När Carola inte vann hela alltet 2006 så tyckte jag att det va droppen, och sen har det bara gått utför, möjligt att Pirelli va värdig vinnare.. men det är fan JÄVLIGT knappt alltså. Fyfan jag mår dåligt över svenska folkets musiksmak.
Håller med dig till fullo....tyvärr är smaken som baken....:fyllisar

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00

Jag tror bestämt att det finns en off knapp på tvn? :va det gör det på min iallafall... ;)

Och nästa år ska jag fan inte titta.... (om inte Carola är med då):)

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR

va va de jag sa;) jag kommer må mycket bättre när jag ser alla jävla löpsedlar imorgon. ;)

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
RSV1000R
Skandalfinal?
Nej, jag tycker att en av de låtar som kunde anses som rätt vann igår. Bra melodi med piffiga inslag av taktfull operasång. Hade jag själv fått välja hade antingen Caroline af Ugglas eller Sarah någonting Finer fått vinna. CaU för att det är en speciell, charmig låt med mycket känsla framförd med just känsla. SDF för att hon har stora tuttar :)tuttar ) som jag tror kommer gå hem hos publiken i övriga Europa och på så sätt garanterat våran vinst i Moskva. Men nu blev det ju bra ändå med denna blonda operadonna som trycker på så man känner det i hela kroppen. :)

Emd, heat och de andra tama bidragen (Emilia, vad håller hon på med? Och hur dålig looser är inte Måns som sitter och surar mitt i poängutdelningen?) hade lika gärna kunnat stanna hemma. Alcazar spår jag dock till att bli en riktig hit både på radio och eventuella dansgolv runt i landet. Bra låt, även den en av mina favoriter. Men på det hela taget så var det fyra av elva låtar som var värda att bry sig om vilket med lätthet hade kunnat tryckas in i ett enda program. Det hade varit oerhört mycket mer ekonomiskt effektivt, och normala människor hade bara blivit gladare.

Och sist, men inte minst, vad är grejen med jeffla tråket Petra Mede? Herreguuud vad tråkig hon är, och sen att hon står och läser innantill hela tiden på sina fusklappar gör inte intrycket bättre heller. Nej fiffan, bort med trött-Mede och det där mellannumret med knarkaren som sabbade en redan trasig Hero, och tillbaka med Christian och Björn.
Jag tror bestämt att det finns en off knapp på tvn? :va det gör det på min iallafall... ;)

Och nästa år ska jag fan inte titta.... (om inte Carola är med då):)

Hur hårt jag än missbrukar denna tekniska finess på televisionsapparaturen så kommer det inte, apselut inte alls, spara pengar åt folket då detta spektakel kommer fortsätta i samma takt ändå :mattias

Men du är fri att nyttja den efter eget tycke ;)

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Jag är fortfarande jävligt bitter över gårdagen, och jag håller på inget sätt med bosse i hans åsikter, Måns bidrag var ju grymt mycket mer schlager och kännsla i än CaU, Hon va ju så fruktansvärd och bönande så jag ville strypa mig! Nej fyfan.

Förövrigt har Tv4 en omröstning på hemsidan om hurvida "melodifestivalen har spelat ut sin roll eller inte" Just nu är det 64% ja, och 36% nej

Jag hoppas fan dem lägger ner skiten faktiskt. Annars krävs det drastiska ändringar, och det jäääävligt fort.

Bättre dem sattsar pengarna på kvalitetsprogram som skapar gemenskap mm, som ex "Så ska det låta" eller "på spåret"!

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
RSV1000R
Jag är fortfarande jävligt bitter över gårdagen, och jag håller helt med bosse i hans åsikter...

Klart du gör gumman ;)

Det var dock ett tag sedan de bytte namn på tillställningen från Schlagerfestival till Melodifestival, så det behöver inte vara schlager längre utan bara Melodi. Erkänn nu även att enda skälet till att du tycker om Måns är för att han är en liten hottie :drool

Rick

The silver bullet since 1978
Gick med
4 Jul 2006
Hoj
KTM 690 Enduro R -13
Första vurpan avklarad :tummenupp Paser gjorde precis en Bosse, fast han klara foten.

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Klart du gör gumman ;)

Det var dock ett tag sedan de bytte namn på tillställningen från Schlagerfestival till Melodifestival, så det behöver inte vara schlager längre utan bara Melodi. Erkänn nu även att enda skälet till att du tycker om Måns är för att han är en liten hottie :drool
Måns hade en bra låt, den va svängig och catchy! Att han sen har mystisk blick med redigt sug i :drool det kan inte jag ansvara för.... :rolleyes:

Är det någon som är sugen på att följa med till Sjöfartsmuseet idag?? :)

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Paser får berätta själv, så fort han har rullat hem hojen :rolleyes:

Jävla skvallertjärring :mad:

Allt har gått bra iaf.
Körde bakhjul, satt ner framhjulet och det bara gled undan, jävla grus :mad:

Hojen klarade sig bra, bara växelpinnen och handtagskyddet som gick av.

Kan konstatera att textilställ inte är bra iaf, byxan har tre hål nu, jackan fick sig en törn men klarade sig hyffsat. Det värsta är att ärmen på jacka kavlade upp sig, inge kul med road rash, ännu mindre kul att skrubba skiten.

Jag mår bra iaf, och det gör hojen också så fort en ny växelpinne är på :tummenupp

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen
Paser får berätta själv, så fort han har rullat hem hojen :rolleyes:

hahaha, och jag som igår tänkte varna honom att den där hojen e farlig vid kall asfalt och kalla däck.
Tur att han klara nyckelbenet iaf eller något annat ben iaf.

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...