Spamtråd M+S

Skrutten

Gudomlig sporthojare
Gick med
9 Jul 2004
Hoj
Ducati Monster 696
Skapligt väder de verkar bli ti,on & to.. :)

Hmm.. känns som det är dags att åka och visa upp den där numera rätt inställda framlampan för besiktningsmannen och släcka tvåan i protokollet.

Kanske, kanske, kanske kan man köra hoj till jobbet på måndag och tisdag då (om vädret håller i sig) :)

Maru

Ny medlem
Gick med
13 Sep 2004
Hoj
Street triple, kraschad
Jag är fortfarande jävligt bitter över gårdagen, och jag håller på inget sätt med bosse i hans åsikter, Måns bidrag var ju grymt mycket mer schlager och kännsla i än CaU, Hon va ju så fruktansvärd och bönande så jag ville strypa mig! Nej fyfan.

Tror hon fick röster i just ren protest(en Lordi i repris). Ingen kan väl på fullaste allvar mena att man tycker en medelålders kvinna iförd bäbis-stövlar är något att skicka till Moskva. Våran relation med denna exemplariska stormakt kan ju ta allvarligt skada....:rolleyes:

Jävla skvallertjärring :mad:

:hihi

:såjaponken Det kan hända den bäste...

Last edited:

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Blev det något?
Jag är sugen på att dra dit någon dag annars. Skulle dit i höstas men fick aldrig tummen ur.

Typ :rodnar

Btw,
Inte dags för en vår/sommar-spamtråd?
Nej, det blev inget så vi kan traska dit en annan dag och njuta av lite historia och kunskap i överflöd :)

Fantastiskt är att det kostar ynka 40 kr, och då är det en årsbiljett vi pratar om, så du får gå hur många gånger du vill... Och som om inte detta vore nog så gäller den på ytterligare 4 museer året ut :banana

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Fan va gött att det är måndag! :banana

Och jag har ont i armen idag :gnissla

Nej, det blev inget så vi kan traska dit en annan dag och njuta av lite historia och kunskap i överflöd :)

Fantastiskt är att det kostar ynka 40 kr, och då är det en årsbiljett vi pratar om, så du får gå hur många gånger du vill... Och som om inte detta vore nog så gäller den på ytterligare 4 museer året ut :banana

Är det inte gratis upp till 25 också?

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018

Oj, de va riktigt billigt det. :)
Jag och Moddan tänkte dra dit på lördag vid 11-tiden. Har du tid därikring?

Aidet

Gasar tills det rasar
Gick med
12 Mar 2007
Hoj
R6-00, M1-03
ja men då var det dig jag såg på morgonen vid vågmästareplatsen i förra veckan när jag vänta på bussen :)

Kände inte igen din hoj riktigt efter att den blev svart.

Se där ja. Jo, jag kör den vägen i stort sett varje dag. Tid beroende på hur trött jag är på morgonen :)

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm

Vad händer på museet som man missat?

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...