Om man ska lacka motardfälgar måste ekrarna plockas bort då?
Jag vill iofs även ha svarta ekrar...
Vad kan det kosta att lacka fälgarna?
Någon som har en bra kontakt man kan utnyttja?![]()
Är det måhända någon med bil som bara sitter hemma på röva idag och vill göra en liten tös en tjänst (liten tös va la att ta i kanske)
Men jag har ett tungt paket att hämta som jag inte orkar bära själv och det krävs defenitivt bil för att hämta det. Och det hade vart super att få hämtat det innan kl 17 idag då firman där det ska hämtas stänger
Är det någon som känner sig manad? Det skulle verkligen göra mig gladast på jorden om någon hade tid med detta![]()
![]()
![]()
Är det måhända någon med bil som bara sitter hemma på röva idag och vill göra en liten tös en tjänst (liten tös va la att ta i kanske)
Men jag har ett tungt paket att hämta som jag inte orkar bära själv och det krävs defenitivt bil för att hämta det. Och det hade vart super att få hämtat det innan kl 17 idag då firman där det ska hämtas stänger
Är det någon som känner sig manad? Det skulle verkligen göra mig gladast på jorden om någon hade tid med detta![]()
![]()
![]()
Fanns en anledning till att jag inte skrev vad det va som kommit, snälla ta bort inläggetHar motorn kommit![]()
Har du inte hämtat den idag kan jag hjälpa dig på måndag...
Fanns en anledning till att jag inte skrev vad det va som kommit, snälla ta bort inlägget![]()
Jävlar vad jag eldat idag. Det är barnsligt kul att elda.
Jävlar vad jag eldat idag. Det är barnsligt kul att elda.
Det luktade lik vid kyrkbytorget![]()
Var det ni som elda stolar och annat bröte och spelade orientalisk musik vid vattentornet för en stund sen?
Det var Skrutten som startade det hela :jättesant
Det luktade lik vid kyrkbytorget![]()
Var det ni som elda stolar och annat bröte och spelade orientalisk musik vid vattentornet för en stund sen?
En brandbil körde förbi långsamt fast med blåljusen på så jag vinkade glatt till dom och fortsatte elda och det rök jävulen. Dom såg ju att det var ett eld-proffs som var i farten.
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |