Spamtråd M+S

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Du har mycket kvar att lära om liklukt.:D

En brandbil körde förbi långsamt fast med blåljusen på så jag vinkade glatt till dom och fortsatte elda och det rök jävulen. Dom såg ju att det var ett eld-proffs som var i farten.

Flugan har eldat så jävligt så det syntes från ett flygplan som larmade brandkåren, då är man ett proffs :yoparty

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
En plåtpålis tog min oskuld igårkväll. Har klarat mig under min hela körkorts perisod utan minsta fortkörningsböter men nu kan det vara slut.

Körde 90 på 70 väg. Såg hur det blixtrade till i ögonvrån för jag läste rubrikerna i expressen som låg i min kollegas knä. Snutten får en schysst bild på min profil.:hihi

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Skål :fyllisar

En plåtpålis tog min oskuld igårkväll. Har klarat mig under min hela körkorts perisod utan minsta fortkörningsböter men nu kan det vara slut.

Körde 90 på 70 väg. Såg hur det blixtrade till i ögonvrån för jag läste rubrikerna i expressen som låg i min kollegas knä. Snutten får en schysst bild på min profil.:hihi

Jag har bara åkt fast av levande polis, kamerorna har jag klarat mig från trots 5000 mil/ år, fast jag blev plåtat i olofstorp en gång men det blidde ingen bra bild vad det verkar.

Last edited:

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Skål :fyllisar

Jag har bara åkt fast av levande polis, kamerorna har jag klarat mig från trots 5000 mil/ år, fast jag blev plåtat i olofstorp en gång men det blidde ingen bra bild vad det verkar.

Jag körde min kollegas tjänstebil vid tillfället. han kan dribbla bort snutten at det är en tjänstebil och han därför inte vet vem som körde. Min schnygga profil kan dom ju leta efter i pass och körkortsregiserna.

666

Hatar höst/vinter
Gick med
18 Aug 2007
Hoj
Gsxr 1000 K8
eldar man stolar då?
Jo, de som utfördet såg ju ut att ha trevligt.
Jag är från persien, för info NEJ man eldar inte stolar, man äter gott och umgås med nära och familjen, bilden har inget med nyårs firandet att göra:)
Har zoomat in bilden 70% och ser inga swartz på bilden.;)

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
används persiska mattor istället för stolar när ni grillar inför nyårsmiddagen:hihi puss

Last edited:

Majs

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2008
Hoj
Triumph Street Triple -09
God morgon!!
Ja känner mig duktig! Mådde som ett mindre munrunk när jag vakna 7:50 o kunde inte somna om... så jag gick en rask morgonpromenad på en timma runt en sjö :) Ses på GP kl 12!

aze

#52 Rec 2010
Gick med
23 Jan 2007
Hoj
R6 ratrace edition
Jag körde min kollegas tjänstebil vid tillfället. han kan dribbla bort snutten at det är en tjänstebil och han därför inte vet vem som körde. Min schnygga profil kan dom ju leta efter i pass och körkortsregiserna.

Hoppas kollegan e snäll då :) Jag rök dit i Norge 101 på 80 väg me firmabilen så jag frågade chefen om han kunde säga att han inte visste vem de var,svaret jag fick var: de där får du ordna själv.:mad: Så de var bara att punga ut 4900 nok.

Aidet

Gasar tills det rasar
Gick med
12 Mar 2007
Hoj
R6-00, M1-03
God morgon!!
Ja känner mig duktig! Mådde som ett mindre munrunk när jag vakna 7:50 o kunde inte somna om... så jag gick en rask morgonpromenad på en timma runt en sjö :) Ses på GP kl 12!

Själv sitter jag och ritar järnväg på kneget. Men ha det så kul :(

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen
Jag är från persien, för info NEJ man eldar inte stolar, man äter gott och umgås med nära och familjen, bilden har inget med nyårs firandet att göra:)
Har zoomat in bilden 70% och ser inga swartz på bilden.;)

Hehe, gött, då är det utrett.
Var uppe och hämtade en kompis som bor där, och vi började undra lite iom att vi först bara såg en stor svart rökpelare 100m från hans lägenhet.
Såg förståss lite obra ut.

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
-

Beroende på vilken typ av tjänstebil det är, så har företag olika regler för bilen.
Vissa företag tillåter "endast boende på samma adress" nyttjande av bilen tex, vad händer då om tjänstebilsinnehavaren blir påkommen att låna ut bilen till oduglingar som som kör för fort och tittar passageraren i skrevet!

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Beroende på vilken typ av tjänstebil det är, så har företag olika regler för bilen.
Vissa företag tillåter "endast boende på samma adress" nyttjande av bilen tex, vad händer då om tjänstebilsinnehavaren blir påkommen att låna ut bilen till oduglingar som som kör för fort och tittar passageraren i skrevet!

Alla för köra tjänstebilarna, så det är lugnt.

Nu har man rastat hojen, fy jävulen vad härligt det var.

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Nu har jag, Jenny och Emma vart på Sjöfartsmuseet :) Skojigt värre :banana

Och nu gäller biljetten tydligen på Naturhistoriska också :banana så det blir la nästa helg antar jag :)

Nyheter
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...