Spamtråd M+S

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Jag får inget föräns i december:näsblod :huvet
Det går att få det utbetalt tidigare om du har skäl till det, så säg att du har en torrperiod och riskerar att inte kunna betala hyra osv, så kan du få ut dem iallafall...

Jag skrev till Skatteverket första året jag hade företag och bad att få ut det tidigare av olika anledningar (läs: hojen :hihi) och jojomensan, det fick jag :)

Får, Belopp att få tillbaka (exlusive ränta): 7 816 , om jag fatta de rätt.. Men man vet aldrig med de där Skatteverket. :) Dom kanske ser de som att de skall ha tillbaka detta belopp. Då är de inte lika kul längre. :död

Hur mkt får du tillbaka? :)

Jag får ca 6400 kr, från svenska Skatteverket, av norska Skattetaten:)hihi :rolf: :D ), vet jag inte ännu...

Dessvärre får inte jag heller dem förrns i slutet av året :( Jag ska nog överklaga... jag tycker att staten har strulat tillräckligt med att "ta hand" om arbetslösheten hos mig :)

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Jag funderar på att skaffa mig en ny tatuering.... Är det någon som känner sig manad att skissa lite?

Det enda kravet på den är att det ska vara ett F, ett N och 080419 med i tatueringen. Det får va inmixat och kappt synas, men det ska vara där :) (observera att typ hela ryggen eller en hel arm ej kommer offras för detta :rolleyes: Det ska va nått litet och diskret)

Personligen tänkta jag mig något i stil med en klängväxt med lite blommor/blad... Jag vet dock inte vart jag vill ha den ännu... Så kom gärna med förslag :)

Kollemannen

#101 Noll Koll Racing
Gick med
4 Aug 2003
Hoj
Ducati 749-04 KTM 505 SMR-08 #101 KTM 450 sx-04 Beta260-89
Jag funderar på att skaffa mig en ny tatuering.... Är det någon som känner sig manad att skissa lite?

Det enda kravet på den är att det ska vara ett F, ett N och 080419 med i tatueringen. Det får va inmixat och kappt synas, men det ska vara där :) (observera att typ hela ryggen eller en hel arm ej kommer offras för detta :rolleyes: Det ska va nått litet och diskret)

Personligen tänkta jag mig något i stil med en klängväxt med lite blommor/blad... Jag vet dock inte vart jag vill ha den ännu... Så kom gärna med förslag :)
Tuttar på ryggen med kanske ;=)

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Då drar jag in detta här med då :)

Jag funderar på att skaffa mig en ny tatuering.... Är det någon som känner sig manad att skissa lite? :)

Det enda kravet på den är att det ska vara ett F, ett N och 080419 med i tatueringen. Det får va inmixat och kappt synas, men det ska vara där (observera att typ hela ryggen eller en hel arm ej kommer offras för detta:rolleyes: Det ska va nått litet och diskret)

Zelin

RIDER
Gick med
24 Sep 2008
Hoj
Honda CBR600RR 08
Då drar jag in detta här med då :)

Jag funderar på att skaffa mig en ny tatuering.... Är det någon som känner sig manad att skissa lite? :)

Det enda kravet på den är att det ska vara ett F, ett N och 080419 med i tatueringen. Det får va inmixat och kappt synas, men det ska vara där (observera att typ hela ryggen eller en hel arm ej kommer offras för detta:rolleyes: Det ska va nått litet och diskret)

Fin gest av dig med tatueringen!
Har ingen själv men såg en tjej senast igår på gymmet som hade en himla fin snirklig tattoo på foten, satt utsidan foten ganska nära fotknölen typ, riktigt snyggt. Och om man vill ha en på ett hyfsat diskret ställe ändå...

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Fin gest av dig med tatueringen!
Har ingen själv men såg en tjej senast igår på gymmet som hade en himla fin snirklig tattoo på foten, satt utsidan foten ganska nära fotknölen typ, riktigt snyggt. Och om man vill ha en på ett hyfsat diskret ställe ändå...

Det där med på foten, visst är det jätte snyggt på alla andra... men jag vet inte om jag själv skulle passa i den?? Men samtidigt så vet jag inte vart annars jag skulle vilja ha den heller... Ev funderar jag på nån liten grej bara på insidan av handleden typ

<F080419N> fast med snirklar på sidorna istället... ganska litet då...

Det dumma med att ha den där är att den kommer ju alltid att skymta fram, och jag vet inte om jag vill det heller... :gnissla Det är ju liksom ingen annan som behöver veta om den, jag vill bara ha den som ett minne, jag vill aldrig "glömma" bort dem...

Nyheter
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...