Det där med på foten, visst är det jätte snyggt på alla andra... men jag vet inte om jag själv skulle passa i den?? Men samtidigt så vet jag inte vart annars jag skulle vilja ha den heller... Ev funderar jag på nån liten grej bara på insidan av handleden typ
<F080419N> fast med snirklar på sidorna istället... ganska litet då...
Det dumma med att ha den där är att den kommer ju alltid att skymta fram, och jag vet inte om jag vill det heller... Det är ju liksom ingen annan som behöver veta om den, jag vill bara ha den som ett minne, jag vill aldrig "glömma" bort dem...
Jag är ungefär såhär glad för mitt nya ställ och den nya hjälmen!
Idag ska det köpas och bäras kök!
mm, jag har skissat lite på en själv nu, tyvärr får jag inte in bilden i datorn just nu, för jag sitter på jobbet. Men i så fall tänke jag att den skulle gå (på högerfoten)lite nedanför och till höger om fotknölen och bli lite vriden upp på sidan av benet till slut... förstår du hur jag menar??Handleden är väl också fint men desto mer exponerat ja, sen undrar jag (kanske låter korkat) om det inte kan bli så att man blir ständigt deppig om man går och ser den hela tiden, att man konstant bli påmind? Eller?
Fötter är ju alltid fötter, är ju ingen fot-fetischist själv direkt men tycker det kan se rätt OK ut. Sen kan man ju också göra en som nån slags "ankel-utsmycknings-variant" strax ovanför fotknölen runt vristen har jag sett som ser rätt bra ut också...
<F080419N> fast med snirklar på sidorna istället... ganska litet då...
Alla älskar Mark!
Ah, tack det visste jag intetänk på att inte göra för smått om det ska gå att läsa om ett par år. Det flyter gärna ut lite, och liten text blir svårläst.
Fyfan, nackskott på sånt!!!! :Några fuckon som varit inne i mitt garage inatt
Min hoj stod inte där men 2 andra försvann! De var också inne i ett annat garage där och letade efter cyklar. Så jävla surt. Det märks att de hade koll på var de skulle kolla, de hade inte rört några andra portar.
Några fuckon som varit inne i mitt garage inatt
Min hoj stod inte där men 2 andra försvann! De var också inne i ett annat garage där och letade efter cyklar. Så jävla surt. Det märks att de hade koll på var de skulle kolla, de hade inte rört några andra portar.
Det var garaget "här i stan" om man vill att den lilla ön strax utanför Göteborg ska höra till stan .
Tror Jessan först vill få tag på de personerna hojarna tillhör innan hon lägger ut namn och vilka hojjar det gäller.
Surt som faan är det iaf, nackskott är för snällt... sätt alla fuckon som håller på med detta nakna i sibirien så skiter fryser ihjäl.... men det klart... då ska man väl betala för deras resa dit oxå... ja ja..
Det var garaget "här i stan" om man vill att den lilla ön strax utanför Göteborg ska höra till stan .
Tror Jessan först vill få tag på de personerna hojarna tillhör innan hon lägger ut namn och vilka hojjar det gäller.
Surt som faan är det iaf, nackskott är för snällt... sätt alla fuckon som håller på med detta nakna i sibirien så skiter fryser ihjäl.... men det klart... då ska man väl betala för deras resa dit oxå... ja ja..
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|