Spamtråd M+S

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Jag är ungefär såhär glad för mitt nya ställ och den nya hjälmen!

:banana :hjälm :cpparty :2cool :squid

Idag ska det köpas och bäras kök!

Zelin

RIDER
Gick med
24 Sep 2008
Hoj
Honda CBR600RR 08
Det där med på foten, visst är det jätte snyggt på alla andra... men jag vet inte om jag själv skulle passa i den?? Men samtidigt så vet jag inte vart annars jag skulle vilja ha den heller... Ev funderar jag på nån liten grej bara på insidan av handleden typ

<F080419N> fast med snirklar på sidorna istället... ganska litet då...

Det dumma med att ha den där är att den kommer ju alltid att skymta fram, och jag vet inte om jag vill det heller... :gnissla Det är ju liksom ingen annan som behöver veta om den, jag vill bara ha den som ett minne, jag vill aldrig "glömma" bort dem...

Handleden är väl också fint men desto mer exponerat ja, sen undrar jag (kanske låter korkat) om det inte kan bli så att man blir ständigt deppig om man går och ser den hela tiden, att man konstant bli påmind? Eller?:va

Fötter är ju alltid fötter, är ju ingen fot-fetischist själv direkt men tycker det kan se rätt OK ut. Sen kan man ju också göra en som nån slags "ankel-utsmycknings-variant" strax ovanför fotknölen runt vristen har jag sett som ser rätt bra ut också... :)

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Handleden är väl också fint men desto mer exponerat ja, sen undrar jag (kanske låter korkat) om det inte kan bli så att man blir ständigt deppig om man går och ser den hela tiden, att man konstant bli påmind? Eller?:va

Fötter är ju alltid fötter, är ju ingen fot-fetischist själv direkt men tycker det kan se rätt OK ut. Sen kan man ju också göra en som nån slags "ankel-utsmycknings-variant" strax ovanför fotknölen runt vristen har jag sett som ser rätt bra ut också... :)
mm, jag har skissat lite på en själv nu, tyvärr får jag inte in bilden i datorn just nu, för jag sitter på jobbet. Men i så fall tänke jag att den skulle gå (på högerfoten)lite nedanför och till höger om fotknölen och bli lite vriden upp på sidan av benet till slut... förstår du hur jag menar??

Ska försöka få in en bild sen.

Ang, handleden och deppa så... visst jag tänker på framförallt Fabbe nästan dagligen men nu börjar allting sjunka in ordentligt. Jag blir fortfarande svinledsen när jag tittar på kort mm eller tänker tillbaks på ex. när jag såg honom i minnes rummet på sjukhuset. Då gråter jag i timmar vissa dagar. Men på det stora hela så har jag nog lite förlikat mig med att "såhär är det" även om jag har svårt att acceptera det fortfarande :( Men så är det väl antar jag.

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Några fuckon som varit inne i mitt garage inatt :mad:
Min hoj stod inte där men 2 andra försvann! De var också inne i ett annat garage där och letade efter cyklar. Så jävla surt. Det märks att de hade koll på var de skulle kolla, de hade inte rört några andra portar.

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Min hoj stod inte där men 2 andra försvann! De var också inne i ett annat garage där och letade efter cyklar. Så jävla surt. Det märks att de hade koll på var de skulle kolla, de hade inte rört några andra portar.
Fyfan, nackskott på sånt!!!! :kulspruta:

aze

#52 Rec 2010
Gick med
23 Jan 2007
Hoj
R6 ratrace edition

De e faan tragiskt.:mad:

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå

Fyfan! :mad:

Garaget här i stan eller?

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR

Jefflar va surt då :mad:

Men om det var i det garaget på Djävulsön så får jag nog säga att Jag iaf hade tur. Min hoj har stått där, men jag körde hem i lördags :3freak

Tjyvarna måste blivit ledsna som bara den av att inte få hitta en SÅ het 660 :hihi

Cammi

One life one chance
Gick med
12 Apr 2006
Hoj
Honda Fireblade CBR 929 RR
Det var garaget "här i stan" om man vill att den lilla ön strax utanför Göteborg ska höra till stan :).
Tror Jessan först vill få tag på de personerna hojarna tillhör innan hon lägger ut namn och vilka hojjar det gäller.
Surt som faan är det iaf, nackskott är för snällt... sätt alla fuckon som håller på med detta nakna i sibirien så skiter fryser ihjäl.... men det klart... då ska man väl betala för deras resa dit oxå... ja ja..

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Det var garaget "här i stan" om man vill att den lilla ön strax utanför Göteborg ska höra till stan :).
Tror Jessan först vill få tag på de personerna hojarna tillhör innan hon lägger ut namn och vilka hojjar det gäller.
Surt som faan är det iaf, nackskott är för snällt... sätt alla fuckon som håller på med detta nakna i sibirien så skiter fryser ihjäl.... men det klart... då ska man väl betala för deras resa dit oxå... ja ja..

alltså det garaget mark snackar om?:gnissla

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Jävla trist med stölden! :mad:
Skapa gärna en tråd sen med detaljer, vilka hojar & telenr etc. Skall hålla utkik!

Då var även stöldsäsongen igång den med.. :(

Aidet

Gasar tills det rasar
Gick med
12 Mar 2007
Hoj
R6-00, M1-03
Tråkigt med alla stölder.. Får väl ta tag i planerna att bulta fast bågarna i batonggolvet.

Nu är allafall jobbet levererat som man slitit många kvällar med. 26 pärmar med ritningar och texter skickat för kopiering. Nu har man närmare 70 komptimmar att plocka ut helt plötsligt. Så nu är våren välkommen :)

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008

Jag lägger inte ut något, det får berörda personer göra.

Det är väl kanske inte så förvånande att folk vet var de ska leta när halva jävla stan är där och springer och förvarar sina hojar.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati