Cykelstyre
Gudomlig sporthojare
Vet inte om jag ska köra, men jag ska vara där och fixa trixa lite iaf.
Hur kallt är det idag egentligen?
Okey
Vet inte om jag ska köra, men jag ska vara där och fixa trixa lite iaf.
Hur kallt är det idag egentligen?
Haha erhm... Ja just jaTillräckligt varmt för att köra ninja allafall.
Fegis, eller hur var det..?
Spriten gör mig yngre
Anmäld nu i lugn/medel.
Skall du dit och köra själv?
Haha erhm... Ja just ja
Körde hem den från Uddevalla igår. Det var faktiskt riktigt ovarmt hela vägen.
Har för mig att du kört en del bana eller kommer jag ihåg fel?
Tycker du borde boka snabb istället.
Bättre att bli omkörd ibland istället för att ligga och köra kökörning.
mina 5cent
Jon as
Naa, bara vart på en bandag tidigare och den regnade bort helt och hållet.. Men det ligger kanske något i vad du säger. Får fundera under dagen, går säkert att byta grupp så länge den andra inte är full.
Lycka till och hoppas du får torrt denna gång.
Synd att det är mitt i veckan annars hade vi kunnat dela släp.
Hatta sukhys fiffan. Jag är trött nu, och ska därför ta en välförtjänt lur a la tupp.
Det har jag ju, och det var därför jag var där idag för att se om jag skulle ha kvar mina skruvar för det värker i foten. Jag ska inte ha kvar mina skruvar.Har du gjort en Bosse eller?
Det har jag ju, och det var därför jag var där idag för att se om jag skulle ha kvar mina skruvar för det värker i foten. Jag ska inte ha kvar mina skruvar.
Jag har även ont i handleden. Det är för att igår när jag skulle fixa en sak med våld och skulle slå på den så missade jag med handen och träffade med knölen på leden istället. Aj aj aj. Ibland är det bra att vara en Bosse
Naa, bara vart på en bandag tidigare och den regnade bort helt och hållet.. Men det ligger kanske något i vad du säger. Får fundera under dagen, går säkert att byta grupp så länge den andra inte är full.
Vissa verkar bli Rossi på fyllan,ganska vanligt fenomen de där.Jag minns ett skrävlande styre som minsann skulle köra om både mig och Pysch och alla jävla radfyror, seså anmäl dig nu till licensgrupp
Jag minns ett skrävlande styre som minsann skulle köra om både mig och Pysch och alla jävla radfyror, seså anmäl dig nu till licensgrupp
Jag minns ett skrävlande styre som minsann skulle köra om både mig och Pysch och alla jävla radfyror, seså anmäl dig nu till licensgrupp
Fyllan? Jag är lika snabb nykter för fan!Vissa verkar bli Rossi på fyllan,ganska vanligt fenomen de där.
*DOH*
Jag mena ju så klart så fort jag fått lite erfarenhet! Sen jävlar
Fyllan? Jag är lika snabb nykter för fan!
Bara för att klargöra lite, allt de där snacket´är sagt med en liiiiten gnutta självironi (även de på fyllan)!
I know men det var ju straffsparksläge
Om du menar Hv så är de från Jönköping som ligger i småland.Vilken tur att jag gjorde en sån fenomenal räddning..
Jag ville mest klargöra för andra som kanske inte förstår att jag skämtar.
Snart skall Frölunda spöa skiten ur de där frikyrkliga östgötarna!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|