Tvättmaskin funkar bra...
Nån som har hört om några lediga jobb?
Jag kan allt men fick foten i morse.
Skinn och vatten brukar väl inte vara världens bästa kombo?
Surt som fan med jobbet
Tvättmaskin funkar bra...
Nån som har hört om några lediga jobb?
Jag kan allt men fick foten i morse.
Fi hällwitte vad sol det är, här ska köras hoj. Och ja just det, idag börjar mitt två veckor långa posklov. Livet suger verkligen ibland
Fi hällwitte vad sol det är, här ska köras hoj. Och ja just det, idag börjar mitt två veckor långa posklov. Livet suger verkligen ibland
Hør med nån skrædderiskola Jag ska læmna mitt till en sådan før reparation och upputsning.i mitt skinställ står det att man ska lämna den på specifik läder-puts-expert, existerar något sådant? kanske i far west.. men det mesta bruka gå bort om du putsa den som om det vore skor (finns rengöringskrämer och sånt)..
Nu har jag bytt hoj inför våren! Det blev en guldig liten Hornet
Kan ni sluta byta namn och greja, jag blir virrig i huvet av det... :600? En sån hade jag förra året...
Ha en sån där kåpa till kutsen och framkåpa om du e köpsugen.
Svara inte när man ringer, för all del. Vi är inte kåmpisar lengre fattar do?Hur länge är du ute och kör?
Nån som lurat nån idag?
Jag har lurat massa kunder men det är ju som vilken dag som heslt
Vi vände en kompis bil på skolans parkering idag. Det var ett kul bus.
Vi var väl sju stycken tror jag, lyfte i skärmarna och släpade runt den. Han blev rätt förvånad när han skulle köra därifrån senhaha
Ett redigt bus, hur många var ni?
edit: eller lurar du mig nu att du har lurat?
Svara inte när man ringer, för all del. Vi är inte kåmpisar lengre fattar do?
Äh fiffan, du ville ju inte prata sig iafTryck bort en när man ringer, för all del! DIN MOMMA
Äh fiffan, du ville ju inte prata sig iaf
Mja, mjo... Jag sluttar skållan 12.15 sen är det påsklov, rätt ostress brushan. Jag skojade innan. Aprillskämmt duvet va. Du vett!Jag vägrar att prata på dina villkor! Jag pratar när de passar mig. Fatar do vah?
Skall vi ta en svängom i sänghalmen imorgon innan fikat? Skall bli strålande sol på dagen och lite växlande på kvällen.
Mja, mjo... Jag sluttar skållan 12.15 sen är det påsklov, rätt ostress brushan. Jag skojade innan. Aprillskämmt duvet va. Du vett!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|