Vad ska du hoppa för ngt?
Jahapp, inbrott i mitt garage. Som tur var hade dom inte snott hojen, dom hade bara hunnit dra av överdraget som jag har över hojen. Hade bråttom imorse så jag kollade inte upp allt. Nu blir det väl dags att köpa ny kätting och ett 3e lås till hojen.
Det stog en ducati precis brevid men den var orörd...
Jag kan gärna ta denUndra varför... vem vill ha en ducati...
motivet?jag har problem med min pheta radio på jobbet. Den brukar bara funka mellan 07,30 och 9,00. Sen brusar det och piper i den resten av dagen. Vad kan vara fel?
Var finns goaste stället med billig öl, uteservering och åldersgräns under 20 i centrala gbg?
Rockbaren hade åldergräns 18, men dom bytte den till 20 i år om jag inte missminner mig.Rockbaren!
Just balansering kan man ofta klara sig bra utan, iaf för bakhjulet vid normal gatkörning.
Ofan, men 20 brukar funka om man ser snäll ut och visar alla pappas tusenlapparRockbaren hade åldergräns 18, men dom bytte den till 20 i år om jag inte missminner mig.
Någon som varit på The Queen? Skulle tydligen vara ngn engelskinspirerad bar/pub med sport.
Var finns goaste stället med billig öl, uteservering och åldersgräns under 20 i centrala gbg?
Eftersom man är student så är billig öl det viktigastePC!
billig öl...check
uteservering...check
goaste stället... nja :/
Okej, bra att vetaThe queen är ett riktigt trevligt ställe, att dra ngr kalla på, men runt 9 tiden på helgerna så blir det knökat av folk
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|