va menar du med det?
Ja shit sist så såg ju spionpinky oss ute med...
inte bra det inte!
Du har bergis en svart skinsoffa, glasbord och en såndär meterhög ful porslins dalmatiner alá ungkars 80tal3086700haha jasså.. hmmm e det ett bra förslag eller dåligt? jag vill inte ha en extra pappa jag vill ha en extra mamma,......
haha klart jag inte har![]()
![]()
ja ser det. SATAN och varje gång jag skriver nånting så svarar du. och som om det inte vore nog med skruttis muterade tangentbord så tar datorn evigheter på sig att uppdatera... jag är chanslös.3086707ja jag leder med nästan 20 inlägg....över blomman.....
Du har bergis en svart skinsoffa, glasbord och en såndär meterhög ful porslins dalmatiner alá ungkars 80tal![]()
Har ni förresten sett att någon redan har startat en ny spamtråd?
HAHA!
Vi bojkottar den!!!!!!!!!!!!!!!!!!3086717haha svart skinngrupp men inte resten... pinky snodde din nya spamtråd....
ja ser det. SATAN och varje gång jag skriver nånting så svarar du. och som om det inte vore nog med skruttis muterade tangentbord så tar datorn evigheter på sig att uppdatera... jag är chanslös.
det här är en materialfråga numera![]()
Varför starta en ny innan den här är borta?
jag ska starta en egen "blommans spamtråd" den ska även ingå i min kolektion....3086722Vi bojkottar den!!!!!!!!!!!!!!!!!!
VAFAN PINKY![]()
Vi bojkottar den!!!!!!!!!!!!!!!!!!
VAFAN PINKY![]()
jag ska starta en egen "blommans spamtråd" den ska även ingå i min kolektion....![]()
![]()
Varför starta en ny innan den här är borta?
Du fuskar och letar fel, dessutom använde du skitvax, och till råga på allt har du en svart skinsoffa... jösses :jösses3086724haha ja såkan det va.... sen fuskar jag med.....
nej det e dumt
Jag har redan din uppmärksamhet3086728ja det gör vi.. och sen startar vi en egen....
haha den ska jag bojkotta då..... haha så du inte tjänar min uppmärksamhet iaf...
För att jag gillar att retas och Blomman är ett ypperligt offer för detta då hennes liv kretsar runt just spamtrådar.
Fan Mark var är du, nu får du börja rensa här. Banna alla som är under 25 år![]()
Onda människa.... du ska nog få igen... va va det för färg vi hade sist,... ne ja kommer nog fan inte ihåg3086733För att jag gillar att retas och Blomman är ett ypperligt offer för detta då hennes liv kretsar runt just spamtrådar.
Jag har redan din uppmärksamhet![]()
:
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |