Spamtråd M+S

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
hallå... nu snodde du ju blommans nöjje..

Huvudet på spiken ;). Så går det när man tänker med musen, illa Blomman..illa :mad:.

Fan Mark var är du, nu får du börja rensa här. Banna alla som är under 25 år :mad:

Mark är ute och seglar och super sig dyngrak så han lär inte göra mycket åt saken, får nog be Firefly lite snällt om du ska bli av med mig :tungan.

Last edited:

"Häggen"

Slutat krashträna och ska bli serriös...
Gick med
5 Oct 2003
Hoj
CBR 900RR + saknar min skrotade husa =(
Du fuskar och letar fel, dessutom använde du skitvax, och till råga på allt har du en svart skinsoffa... jösses :jösses

haha ja så kan det va..... men jaja... du pratar med mig ändå så what tha fuck....

Onda människa.... du ska nog få igen... va va det för färg vi hade sist,... ne ja kommer nog fan inte ihåg :va så.. blått är snyggt har jag hört....

haha han e inte ond.. bara för djäklig....

Last edited:

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
fan vad spammandet rullar på... Har haft lite att göra nu och har väl varit borta i en kvart... hänger ju fan inte med i det här tempot under arbetstid...

"Häggen"

Gick med
5 Oct 2003
Hoj
Du ska ju kika förbi mitt jobb sen dessutom... och då lär tråden va stängd... erkän istället att du vill ha mig :rofl :rolleyes:

skillnad på att vilja ha dig och på dina tjänster... och då menar jag inte sexuellt utan klippning och mat.... jag betalar ju för det så :tummenupp

när börjar du jobba?

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Du fuskar och letar fel, dessutom använde du skitvax, och till råga på allt har du en svart skinsoffa... jösses :jösses

Jag har en svart skinnsoffa... :mad:
Köpte alla möbler på en gång när jag flyttade till egen lägenhet o sen har de blivit kvar... och det var 10 år sen nu :skrämd

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Jag tror jag ska se till att plocka inlägg 995 så slipper ni gnälla på mina trådar sen :D.

Jag är också sugen på subway...

"Häggen"

Gick med
5 Oct 2003
Hoj
Jag har en svart skinnsoffa... :mad:
Köpte alla möbler på en gång när jag flyttade till egen lägenhet o sen har de blivit kvar... och det var 10 år sen nu :skrämd

haha ja och den e lätt att torka av.. fråga blomman för hon vet vilka medel som skall användas när det hamnar vita kladdiga saker på dem....

Jag tror jag ska se till att plocka inlägg 995 så slipper ni gnälla på mina trådar sen :D.

Jag är också sugen på subway...

haha ja gör det... ja men säg en tid då... så slipper det bli bara blomman och jag idag igen....

Last edited:

"Häggen"

Gick med
5 Oct 2003
Hoj
Huvudet på spiken ;). Så går det när man tänker med musen, illa Blomman..illa :mad:.

Mark är ute och seglar och super sig dyngrak så han lär inte göra mycket åt saken, får nog be Firefly lite snällt om du ska bli av med mig :tungan.

haha ja blomman är tydligen en kille i en kvinnlig kropp... tänker med musen istället för kuken... lite elakt sagt ber om ursäkt men verkar inte bättre....

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
haha ja och den e lätt att torka av.. fråga blomman för hon vet vilka medel som skall användas när det hamnar vita kladdiga saker på dem....

ja men säg en tid då... så slipper det bli bara blomman och jag idag igen....

Om vi skyndar oss så hinner vi dit innan hon börjar jobba. Då blir det ju bara du och jag :kär.

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
3086755 skillnad på att vilja ha dig och på dina tjänster... och då menar jag inte sexuellt utan klippning och mat.... jag betalar ju för det så :tummenupp

när börjar du jobba?
16.30 börjar jag idag :) men kom runt 17 - 18 tiden så brukar det va lungt :)

om man skulle börja ta betalt för annat med... men då kommer ja ju aldrig få ligga :va ne dålig idé

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Ska bli kul att få svara dig sen i "min" spamtråd Häggen där du påpekar inläggsnummer ;).

Last edited:

"Häggen"

Gick med
5 Oct 2003
Hoj
Om vi skyndar oss så hinner vi dit innan hon börjar jobba. Då blir det ju bara du och jag :kär.

haha grymt.. jag kan åka om 5min.... e du på?

16.30 börjar jag idag :) men kom runt 17 - 18 tiden så brukar det va lungt :)

om man skulle börja ta betalt för annat med... men då kommer ja ju aldrig få ligga :va ne dålig idé

haha ja så kan det va... och det e så jobbigt att växla alla 50öringar påica ;)

Last edited:
Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...