Spamtråd M+S

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
är d bara jag eller har comhem digital tv pajat ikväll? lönt att tima det med champions league..

Comhem har strömavbrott i sthlm, avgrävd kabel. Hemsida, telefoni och ett gäng kanaler är nere bl.a
Det där med redunans är bara för kärringar! :3freak

Kan inte låta bli att undra om Långa farbrorn vart och grävt i någon annans rabatt.. Kan ju inte vara en slump att en kabel blir avgrävd vid samma tillfälle som han fått sig en grävmaskin :tungan

Last edited:

Robertzon

Tubeless
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
Husa 650
nu har jag antagligen förhindrat en stöd av mina prylar jag hade i bilen.(tank plus lite annat till mc) då det kom en skum jävel på hojj och stannade å stängde av och började lysa in i min bil med fitt lampa. hade dessutom avstäld hojj som dessutom inte var rätt hojj enligt regplåten då det var en xj600 91a å denna som han körde var nyare. med helkåpa. olika färg på alla kåper. fan att jag glömde kameran uppe i lghn. skulle tagit kort på denna Skojjaren! (förbannad)

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Snart lunch!

Nån som har tips på nåt bra ställe?
(Utgår till fots från Brunnsparken)

Firefox

Member of Grums Riders
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Bläjd helsvart -08 till salu
12h race på Falkenbergs motorbana!

På lördag är det dags för min tävlingspremiär på falkenbergs motorbana. Tror inte jag lyckas hålla samma hastighet som när jag var där ifjol på kvällskörning :D

12h RULLSKIDOR är det nu som gäller. Flest varv vinner :gnissla . Vi är max 6 st i varje lag.

Så ni som vill se tjejer o killar i kroppsstrumpor är välkommna ner o heja. Vi åker mellan 8-20 :banana

Bifogat

• rullskidor_elpex_wasa_610.jpg
    rullskidor_elpex_wasa_610.jpg
    9.8 KB · Visningar: 32

robbanh

Ny medlem
Gick med
21 Sep 2007
Hoj
fireblade
På lördag är det dags för min tävlingspremiär på falkenbergs motorbana. Tror inte jag lyckas hålla samma hastighet som när jag var där ifjol på kvällskörning :D

12h RULLSKIDOR är det nu som gäller. Flest varv vinner :gnissla . Vi är max 6 st i varje lag.

Så ni som vill se tjejer o killar i kroppsstrumpor är välkommna ner o heja. Vi åker mellan 8-20 :banana

Du är en mycket sjuk man...

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...