Spamtråd M+S

DarkSun

raj raj
Gick med
21 Mar 2009
Hoj
not
såg att det var dags att beställa nya sptröjor.
tänkte lägga in en beställning men är det någon som vet hur storlekarna är.

någon rekommendation? har 56 i stl på stället..?

hmm.. samma fråga här, har 54 i ställstorlek.. XL? läste någonstans att det var ganska små storlekar

Själv räknar jag med att jeansen är torra lagom till lunch.. :hihi

japp, nästan torra är de, körde dock in i en pöl när jag körde om en buss och fick hela älven i skorna.. känns sådär lägom skönt... men man får se det positiva, nu är åtminstonde hojen ren!

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Själv räknar jag med att jeansen är torra lagom till lunch.. :hihi

För mig kan det gärna regna, lekte snickare i helgen och har fortfarande ett svullet finger som gör att jag inte kan böjja det eller få på mig handskarna.:huvet

Från det ena till det andra, nu har första fallet av svininfluensa kommit till Sverige.

Bifogat

• SVININFLUENSA.JPG
    SVININFLUENSA.JPG
    24.4 KB · Visningar: 59

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
För mig kan det gärna regna, lekte snickare i helgen och har fortfarande ett svullet finger som gör att jag inte kan böjja det eller få på mig handskarna.:huvet

Från det ena till det andra, nu har första fallet av svininfluensa kommit till Sverige.

Svininfluensan påverkar även fantasivärlden!

Bifogat

• untitled.JPG
    untitled.JPG
    78.1 KB · Visningar: 66

Zelin

RIDER
Gick med
24 Sep 2008
Hoj
Honda CBR600RR 08
Fan va gött! Igår tog jag äntligen kortet!:yoparty :banana :fyllisar
Nu jefflar blir det farligt för er andra på vägarna!:hihi

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Varför män inte skriver rådgivningskolumner

Fråga:
Kära Walter,
jag hoppas att du kan hjälpa mig. Häromdagen när jag åkte iväg till jobbet, lämnade jag min man i huset tittandes på TV, som vanligt.
Jag hade inte hunnit långt när motorn la av och stannade. Jag promenerade hem och bad min man om hjälp. När jag kom hem kunde jag inte tro mina ögon! Han var i vårt sovrum med vår grannes dotter. Jag är 32 år, min man 34 och grannens dotter 22. Jag och min man har varit gifta i 10 år.

När jag konfronterade honom bröt han ihop och erkände att de hade haft ett förhållande de senaste sex månaderna. Jag ställde ett ultimatum: Bryt med henne eller så lämnar jag honom. Han har blivit av med jobbet för sex månader sedan och säger att han har känt sig deprimerad och värdelös sedan dess. Jag älskar honom väldigt mycket, men sedan jag gav honom mitt ulitmatum har han hållit sig på sin kant. Han vill inte gå på familjeterapi och jag känner att jag inte når fram till honom. Var snäll och hjälp mig!

Vänliga hälsningar
Sheila

Svar:
Kära Sheila
En bil som stannar efter att ha körts en så kort sträcka kan bero på en massa olika fel i motorn. Börja med att kontrollera att det inte är några stopp för bränslet. Om det är okej, kolla insprutningen och att det inte finns lösa kablar. Om inget av detta är fel, kan det bero på bränslepumpen, att det är för lågt tryck till motorn.

Hoppas att detta hjälper,
Walter

:lol

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...