Spamtråd M+S

thrillseeker

Ny medlem
Gick med
25 Dec 2007
Hoj
Triumph Speed Four
Finns det någon snäll människa i eller nära götet som har rizoma sportline grips som man kan få ta en närmare titt och eventuellt klämma lite på. Kan inte bestämma mig om det är vad jag vill ha och det skulle underlätta att få se hur det ser ut "på riktigt".

Självklart bjuder jag på en öl eller två som tack för besväret :öl

PM:a helst :tummenupp

Klubba

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Apr 2007
Hoj
Street Triple 765 Moto2, K1200S
Häppi Nations day! :hoppa

Tur att det är en röd, så man får vara ledig och fira årdäntligt :rolleyes:

"Denna kristna helgdag var allmän helgdag (röd dag) i Sverige fram till och med 2004. Sveriges regerings beslut 15 december 2004 att slopa Annandag pingst som helgdag har mött kritik från kyrkligt håll. Dess avskaffande till förmån för Sveriges nationaldag den sjätte juni, innebar en arbetstidsförlängning med i snitt 2 timmar och 17 minuter årligen eftersom Annandag pingst alltid är en måndag och den sjätte juni även kan infalla på en lördag eller söndag."

jom, vilken TUR att vi bytte bort annandag pingst som ALLTID va på en måndag, för vem vill va ledig en måndag egentligen när man kan va ledig en lördag som idag istället :D

Louize

Älgen
Gick med
23 Jun 2008
Hoj
Yamaha XJ6
jom, vilken TUR att vi bytte bort annandag pingst som ALLTID va på en måndag, för vem vill va ledig en måndag egentligen när man kan va ledig en lördag som idag istället :D

Jo men vissa företag, tex. det min mamma jobba för, gör ju så att man fick vara ledig igår istället. :tummenupp

Ha en skojsig nationaldag nu!:banana

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Så! Grattis moder Svea.

Finns det förresten någon piratajävel som kan ge mig tips om var man hittar en striiiim av matchen ikväll?

Av förklarliga skäl kommer väl inte bundesrepublikens SS-TV visa Sverige-Danmark. :rolleyes:

Tjoho! Sverigekalsong, tysk öl, regn och 13.1" laptopskärm! Nedräkningen har börjat! :banana

Kalleman1

Ängel trots allt
Gick med
16 Feb 2008
Hoj
Ducce SS-S - 17, Eldstorm -02
Så! Grattis moder Svea.

Finns det förresten någon piratajävel som kan ge mig tips om var man hittar en striiiim av matchen ikväll?

Av förklarliga skäl kommer väl inte bundesrepublikens SS-TV visa Sverige-Danmark. :rolleyes:

Tjoho! Sverigekalsong, tysk öl, regn och 13.1" laptopskärm! Nedräkningen har börjat! :banana

Bor du inte långt ut på wischan så ska man väl kunna hitta en svenskättad pub i das waterlandt...
Annars streameas matchen via:
http://myp2p.eu/competition.php?competitionid=&part=sports&discipline=football

Last edited:
Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...