Spamtråd M+S

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Fan, eftersom det inte blir Roskilde för mig (iår heller), och inte heller Metallstad, så funderar jag fan på att dra till Sonisphere i Hultsfred.

Någon som ska dra dit eller? Är bra sugen på Metallica igen, dock inte höra nåt från det senaste skräpalbumet. Även sjukt sugen på att se Mastodon igen. Meshuggah kan man ju inte se för många gånger heller... Lamb of God kan ju även va sköj att se.

Mettel für alles! :yoparty

Aidet

Gasar tills det rasar
Gick med
12 Mar 2007
Hoj
R6-00, M1-03
Fan, eftersom det inte blir Roskilde för mig (iår heller), och inte heller Metallstad, så funderar jag fan på att dra till Sonisphere i Hultsfred.

Någon som ska dra dit eller? Är bra sugen på Metallica igen, dock inte höra nåt från det senaste skräpalbumet. Även sjukt sugen på att se Mastodon igen. Meshuggah kan man ju inte se för många gånger heller... Lamb of God kan ju även va sköj att se.

Jag ska dit allafall. Är väl Meshuggah, Lamb of God, Cradle of Filth och Metallica som drar.. De får gärna spela ett gäng låtar från det senaste, så länge de håller sig undan de tre sketskivorna som kom dessförinnan..

:yoparty

zlin

Ny medlem
Gick med
18 Mar 2009
Hoj
Kawa Er-6n -07

Är inte bestämd om Sonisphere än men planer finns.

Coffinshaker

Ska bli DaddyO!
Gick med
1 Oct 2008
Hoj
hojlös
4 arbetsdagar kvar till semester! hurra. Badade i havet för andra gången(detta år) igår och fortsätter värmen kommer det snart vara riktigt skönt i vattnet. :tummenupp

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Vill också ha semester nu :gnissla
Helt omöjligt att somna när det är så varmt. Vid halv 3 gav jag upp försöken i den vanliga sängen och fick ner i källaren och la mig. Där var det i stället kallt och hårt men jag slumrade iaf till ett tag. Var lagom pigg när klockan ringde kl 5 :trött

JayBay

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
Kawasaki ER-6N -09 Diablo Metallic
Vill också ha semester nu :gnissla
Helt omöjligt att somna när det är så varmt. Vid halv 3 gav jag upp försöken i den vanliga sängen och fick ner i källaren och la mig. Där var det i stället kallt och hårt men jag slumrade iaf till ett tag. Var lagom pigg när klockan ringde kl 5 :trött

Du skulle kommit ner tidigare. De va ju asgött med den svala luften där, visserligen va ju madrassen lite hård, men sova gick ju :trött

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO