Spamtråd M+S

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Fyfan vad det är varm nu!!!!!!!!! :svettas

Jag vill åka och bada, är det några fler som ev är sugna på askim/hovåsbadet ikväll kanske?? :)

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
Idag reggade jag mig på facebook, men knappt en timma senare avreggade jag mig:rolleyes: Någon som gjort något liknande?

Peter_E

Ny medlem
Gick med
21 Mar 2006
Hoj
1999 - Yamaha Thunderace
Är visserligen inte medlem på facebook men jag viste inte att man kunde avregistrera sig...

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Hmmm, men kanske första gången? Ska genast testa! :kurrimagen
Idag fick det bli andra korven i paketet som öppnades igår... FÖR SISTA GÅNGEN! Inte en jävla kabanosskorv jag ska trycka i mig de närmsta sex månaderna.

Din tyska måste rocka nu ju, dina svenska kollegen kommer få en chock när du kommer och styr upp med den tyska ledarstilen sen :hördu:whip
Njae, jag förstår språket ganska bra nu, men snacket går väl sådär. Visserligen när de drar igång med "franconian accent" som di snackar här i Bajjern, så är det sehr schwehr.

Dock så ska jag anamma deras huvudet-i-sandenmentalitet och se till att "mitt management" alternativt "der geschäftsführer" sitter som cc i ALL mailkonversation. Det är bra har jag hört... :rolleyes:

Last edited:

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
Är visserligen inte medlem på facebook men jag viste inte att man kunde avregistrera sig...

Det tog en jäkla stund att leta upp faktiskt. Halva tiden jag var medlem gick åt att leta efter avreggning samtidigt som jag tjötade i tel med en gapskrattande Bus-bo.

Sökte på mig själv nyss på facebook och det gick inte att hitta, så tydligen funkar det att avregga sig:tummenupp

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen
Sökte på mig själv nyss på facebook och det gick inte att hitta, så tydligen funkar det att avregga sig:tummenupp

Är det möjligt? Trodde bara att man kunde "avaktivera" sig, dvs låta kontot ligga vilande, och göra att du inte syns om man söker.

clubbanana

Jag är inte bäst. Jag är bättre..!
Gick med
11 Aug 2008
Hoj
brum brum..
Idag fick det bli andra korven i paketet som öppnades igår... FÖR SISTA GÅNGEN! Inte en jävla kabanosskorv jag ska trycka i mig de närmsta sex månaderna.

Njae, jag förstår språket ganska bra nu, men snacket går väl sådär. Visserligen när de drar igång med "franconian accent" som di snackar här i Bajjern, så är det sehr schwehr.

Dock så ska jag anamma deras huvudet-i-sandenmentalitet och se till att "mitt management" alternativt "der geschäftsführer" sitter som cc i ALL mailkonversation. Det är bra har jag hört... :rolleyes:

dick in a box är också köööörv:yoparty

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
Är det möjligt? Trodde bara att man kunde "avaktivera" sig, dvs låta kontot ligga vilande, och göra att du inte syns om man söker.

Då kanske det är som du säger.. Nåja, så länge jag inte är med och behöver lägga tid på det. Räcker med de forum man redan surfar på=) Flickor finns det gott om i krogen:tuttar

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Nä...1/5 arbetsdag till sen e de semester:)

Gomorron...

Gött för dig :tungan
Med tanke på hur fort tiden har gått det senaste så kommer antagligen de 7 arbetsdagar som jag har kvar att kännas som 1/5. Frågan är hur man ska hinna med allt som måste göras innan :gnissla

Börjar iaf dagen som så många andra dagar; jag startar om catia :argpådato

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...