clubbanana
Jag är inte bäst. Jag är bättre..!
Haha.. Åfan, jag såg då ingen kamera
i det tillståndet så ser man inte mycket, bara flaskan ände möjligtvis
Haha.. Åfan, jag såg då ingen kamera
Fick blåsa på vägen till jobbet idag.
Full var jag inte heller, så det var bara att puttra vidare
Blåste du snuten?
Kältemittelfüllmengenabstimmung!
Där har ni ett ord att bita i, alla särskrivningssodomiter!
Fyfan vad det är varm nu!!!!!!!!! :svettas
Jag vill åka och bada, är det några fler som ev är sugna på askim/hovåsbadet ikväll kanske??
Hmmm, men kanske första gången? Ska genast testa! :kurrimagen
Idag fick det bli andra korven i paketet som öppnades igår... FÖR SISTA GÅNGEN! Inte en jävla kabanosskorv jag ska trycka i mig de närmsta sex månaderna.
Njae, jag förstår språket ganska bra nu, men snacket går väl sådär. Visserligen när de drar igång med "franconian accent" som di snackar här i Bajjern, så är det sehr schwehr.Din tyska måste rocka nu ju, dina svenska kollegen kommer få en chock när du kommer och styr upp med den tyska ledarstilen sen
Är visserligen inte medlem på facebook men jag viste inte att man kunde avregistrera sig...
Sökte på mig själv nyss på facebook och det gick inte att hitta, så tydligen funkar det att avregga sig
Idag fick det bli andra korven i paketet som öppnades igår... FÖR SISTA GÅNGEN! Inte en jävla kabanosskorv jag ska trycka i mig de närmsta sex månaderna.
Njae, jag förstår språket ganska bra nu, men snacket går väl sådär. Visserligen när de drar igång med "franconian accent" som di snackar här i Bajjern, så är det sehr schwehr.
Dock så ska jag anamma deras huvudet-i-sandenmentalitet och se till att "mitt management" alternativt "der geschäftsführer" sitter som cc i ALL mailkonversation. Det är bra har jag hört...
Är det möjligt? Trodde bara att man kunde "avaktivera" sig, dvs låta kontot ligga vilande, och göra att du inte syns om man söker.
2 arbetsdagar till, sen är det helg
Morrn
Nä...1/5 arbetsdag till sen e de semester
Gomorron...
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |