Gomorron
Vad ska man göra idag då?
Om hon flyttar sig när folk kommer så är det ju inget problem, eller?Om man kör 45moppe på 70väg, varför ligger man mitt i filen?
Visst flickan på moppen kasta sig till kanten när hon såg mig komma farandes me forrden men sen när ja var förbi så kasta hon sig ut i mitten igen...
Om man kör 45moppe på 70väg, varför ligger man mitt i filen?
Visst flickan på moppen kasta sig till kanten när hon såg mig komma farandes me forrden men sen när ja var förbi så kasta hon sig ut i mitten igen...
Om man kör 45moppe på 70väg, varför ligger man mitt i filen?
Om hon flyttar sig när folk kommer så är det ju inget problem, eller?
På min tid fick mopederna åka i 30km/h och skulle enligt lag hålla sig på cykelbanan *låter gammal* ^_^
Sådär. Då har man attacksovit sådär halvbra från 20:00. Skopa in joggi och köffe, nu blir det strassenkämpfen på 65mil autobahn!
Jeflar, nu ska SAABen få jobba.
Mot Flensen i burg! Dags att handla drick!
Ska fan tuta och skrika SOLONG SUCKERS!!!1 till panchisarna här!
Fiffan, det är många som har gjort det!Gött Henke! Jag paxar ett lock
Sådär. Då har man attacksovit sådär halvbra från 20:00. Skopa in joggi och köffe, nu blir det strassenkämpfen på 65mil autobahn!
Jeflar, nu ska SAABen få jobba.
Mot Flensen i burg! Dags att handla drick!
Ska fan tuta och skrika SOLONG SUCKERS!!!1 till panchisarna här!
Så mycket har jag väl inte klagat?För en som inte har koll men blivit lite intresserad efter allt ditt idoga klagande, varför åkte du till Tyskland från början?
Så mycket har jag väl inte klagat?
Arbeitssituation im Schweden var orsaken, änna. Bilindustrin och dess olika ostabila projekt får man beskylla. Sen så var det lite av en utbildningsgrej kombinerat med bra för CV't och lite differentiering av "head counts" mellan vårt bolag i SWE och systerbolaget i Tyskland. Fast nu känns det precis som efter man muckade från lumpen att "det här var la inget?"...
Nu är jag iallafall gött karatetrött, har handlat ett gäng liter drick och även vart inne på Louis och handlat ett larm, en ketting samt Rossiklibbor.
Så nu har min bil också no46!
Bara 6h till färjan går, kan bli en jävla fest på kajen. Eller inte.
Som tur är så får man tjöra på vid 15.
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |