Alltså, Schweinfurt är ju ändå en stad.du är rätt bra på att klaga och vem hade inte gjort det. jag menar das fatherland så länge e inte som schweinfurt på tidigt 2000tal eller va säger du stänke..
välkommen hem bastard vi ses..
Ville fira lite med en brajja, men tantan i baran hade ju fan inget torrt gräs, ingen bong heller erkände hon senare. Je je, får fira loss om en stund när dansbanden sätter igång!
Jag ska kolla me'na. Hon såg onekligen "berest" ut, så det ska nog inte vara omöjligt. Dessutom är hela båtjäveln full i Hålländare, så nånstans borde det ju finnas.
Jag ska kolla me'na. Hon såg onekligen "berest" ut, så det ska nog inte vara omöjligt. Dessutom är hela båtjäveln full i Hålländare, så nånstans borde det ju finnas.
Nu var hon spårlöst borta, så jag tror nog att hon är i nån skrubb någonstans och bolmar som aldrig förr.
Nu var hon spårlöst borta, så jag tror nog att hon är i nån skrubb någonstans och bolmar som aldrig förr.
Förövrigt så föll jag för min dåliga karaktär och köpte ytterligare en Whisky. Röva! Var ska jag ställa den då?
10årig Japansk Hakushu. Förjefla god, faktiskt.
Förövrigt så föll jag för min dåliga karaktär och köpte ytterligare en Whisky. Röva! Var ska jag ställa den då?
10årig Japansk Hakushu. Förjefla god, faktiskt.
ngn som har några banankartonger över så kan gärna ta dem!?
Har idag varit "funktionär" på moppedragracing ute på säve depå.
En ganska trevlig tillställning, trots adrenalinstinna 15-åringar, och dessutom träffa jag Gizmo som jag bytte ett par ord med.
Men till mitt förtret fastnade både jag och min "gröna moppe" på moppenet.com...
http://forum.moppenet.com/showpost.php?p=2811142&postcount=5
Jag ser ut som en padda.
Fifan!!
Vill inte jobba imorn!
Fifan!!
Vill inte jobba imorn!
Fifan!!
Vill inte jobba imorn!
En vecka kvar så är det semester
Fifan!!
Vill inte jobba imorn!
Och det ska bli så innihelvete underbart!!!!!!!!111½½