sej vem de fakkin' va som beställde regn så in i helvet!!1
Nu får det sluta regna annars får jag sätta en sydväst på hjälmen när jag kör hem från jobbet.
Har du ingen sån här
Det här känns ju bra.
http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=507464
"Stora mängder vatten skapar problem i trafiken, främst utmed Dag Hammarsköldsleden som nu är avspärrad i norrgående riktning."
"Värst vid Eketrägatan"
Kan bli blött att köra hem.
Nyss hemkommen ifrån Aröds bilprovning och det FLÖT så fint vi Eketrä Bara gasa
Blankt papper och inte ville dom provköra heller
Sitter och smälter lite hemmagjord torsdagsfika i form av smulpaj.
Lite led sen för att det skulle regna så jag inte kunde köra idag, men samtidigt jävligt nöjd med tillvaron. Och imorgon drar syrran iväg på semester så då har jag hennes hus för mig själv!
Party?
U bet! Med en nyinstallerad bubbelpool, vin och fyra goa och glada tjej kan det väl knappats bli något annat. :jete
Synd att jag drar till medelhavet imorgon då
Ja, skulle flyget blir inställt är du självklart välkommen Kan du hjälpa mig välja ut kläder till jobbet oxå
Haha ja det var ju synd, då får någon annan åka dit istället för dig Alla vet samtidigt att alla cheyers högsta dröm är en hunkig kille som är snyggt smutsig i sina arbetskläder med en tunn svettfilm över sina bulkiga muskler så att han gänser och bara är sådär urläcker som en hunkig kille i arbetsbyxor kan vara. Därför kan jag ta på mig uppgiften efter jobbet, när jag är sketen, svettig och luktar diesel och avgaser, lastbilshytt och truckerfikSynd att jag drar till medelhavet imorgon då
Haha ja det var ju synd, då får någon annan åka dit istället för dig Alla vet samtidigt att alla cheyers högsta dröm är en hunkig kille som är snyggt smutsig i sina arbetskläder med en tunn svettfilm över sina bulkiga muskler så att han gänser och bara är sådär urläcker som en hunkig kille i arbetsbyxor kan vara. Därför kan jag ta på mig uppgiften efter jobbet, när jag är sketen, svettig och luktar diesel och avgaser, lastbilshytt och truckerfik
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|