nee inte så många killar samtidigt! Poolen är inte någon form av korvkokare... Dessutom, fatta vad mycket klor jag kommer behöva slänga i när svett-Bosse vart där
Styret är alltid välkommen
Hunkigt svettignee inte så många killar samtidigt! Poolen är inte någon form av korvkokare... Dessutom, fatta vad mycket klor jag kommer behöva slänga i när svett-Bosse vart där
Styret är alltid välkommen
Hunkigt svettig
Men jag genomskådar dig ändå, du vill helt enkelt inte dela mig med dina kamrater utan ha mig helt för dig själv Jag kan läsa kvinns som en öppen bok jag
Vår busschaufför, vår busschaufför ha-an e en man med gott humöör. Å har han inte, ett gott humör, så är han inte vår buss chaufför *lala*
Jag var tvungen att dubbelkolla vilken tråd jag var i. Überinläggg! Men du vet väl om att ni kör åt fel håll på banan
Var är alla brudarna? (OLW)
Eh nej, jag får nog tyvärr meddela att då jag är väldigt trött och ska upp tidigt imorgon så ska jag sova nu så... Det får vänta tills imorgon iaf.Harru fest eller?
Här är jag igen i alla fall! Äntligen uppstigen från badet. Naglarna är lite blekare än innan och känner mig uttorkad, men jag lever!
Nu ska jag ut och rida på en riktig hingst!
Eh nej, jag får nog tyvärr meddela att då jag är väldigt trött och ska upp tidigt imorgon så ska jag sova nu så... Det får vänta tills imorgon iaf.
brynad)
woff.. tillbax på kontoret efter 6 veckor utanför sverige.. tufft... och, ursäkta klischan men... för fan vilket skitväder! var är sommaren?
förjävligt... första dagen på semestern för min del (ja, jag vet att det är sent) och så är det 15 grader och ösregn...
någon som har något bra tips på vad man skall hitta på, förutom bio och sån skit???
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|