Klart, gillar du inte hårdrock så är det kanske inte stället för dig
Att servitriserna är trevliga vet ja inte varför ja skrev. Hon som serverade mig var inte alls trevlig eg och det var bara mot mig också så måste gjort något men jag har inte en aning om vad. Säkert oförtjänt iaf!
"Höjer" skulle det stå!
Nu blir det tacos, grogg å sen se Noice @ Sticky
Inga fler som skall se Noice?
Får nog hålla med om att det är sunkigt faktiskt....Hahahaa
Den måste jag säga var riktigt bra.
Helt allvarligt tycker jag att Rockbaren är riktigt sunkigt. Det luktar surt piss, instängt, rökigt och sist men inte minst hårdrockare.
det vore ju kul om man som medlem fick veta det ens...Är det någon här som ska till Kortedala MK´s inflyttningsfest?
Sticky har en tendens att vara lite bättre. Mitt snitt "ensam" på det stället är ca 3 minuter och 24 sekunder. 12 sekunder om vi räknar från det att jag lämnat ifrån mig jackan.
På undervåningen märks de emellanåt en del men annars tycker jag inte det är så farligt när man sitter på överv´åningen. Å allra minst när man ( av naturliga) skäl sitter på uteserveringenFår nog hålla med om att det är sunkigt faktiskt....
Men musiken är rätt ok där, samt den billiga ölen uppskattas. Däremot så luktar det som sakt piss och svett där inne. Ragga är ju dessutom helt att glömma om man inte vill vakna upp med karies och baktus bredvid dig :
Pust, nyss kommit hem från bröllopsfest på storan. Känner mig halvdöd men har ett par timmar på mig att lufta till. Kön till Rockbaren med flera var rätt lång i kväll......
det vore ju kul om man som medlem fick veta det ens...
Är de bättre för att du snabbt får ragg där lr vad?
På undervåningen märks de emellanåt en del men annars tycker jag inte det är så farligt när man sitter på överv´åningen. Å allra minst när man ( av naturliga) skäl sitter på uteserveringen
Men öl å musik räcker långt, Rockbaren rockar allt än ett tag
Jag bojkottar deras hemsida lite får jag nog erkänna dåStår fint på hemsidan...men jag hade missat det med.
Jag bojkottar deras hemsida lite får jag nog erkänna då
Den har vart så kass tidigare, jag vet inte om dom har gjort om den sen jag va inne sist och kollade, men under alla de åren jag vart med där, så har dom inte lyckats plocka fram ett login till mig som funkar. trots förfrågan Hur svår kan det va, menar jag?
Va festen bra?
Euroboss på torpet!
1.21 är tiden att slå nu
okaj, ja vi får la se... jag käkar inte ens kräftor så...JA! Hemsidan suger nått enormt...lite 90-tals känsla
Jag tror inte att jag har något Login heller..
Det var okej, för att vara nykter
26 sep är det kräftskiva
God morgon!
Vart är alla morronpigga? Har ni haft en tuff helg?
Har du blivit av med kortet???Ajjemen, varit i skog på jakt efter dess guld. Resultatet blev ca 5 liter
smörstekta kantareller för hela slanten...
Ps, nån som har en moppe till övers?
Ajjemen, varit i skog på jakt efter dess guld. Resultatet blev ca 5 liter
smörstekta kantareller för hela slanten...
Ps, nån som har en moppe till övers?
God morgon!
Vart är alla morronpigga? Har ni haft en tuff helg?
Har du blivit av med kortet???
Jag tror att Falkeman har en moppe, tror han försökt sälja på nån på fikan den tidigare, Skicka PM till honom vettja
Mums!!! Blev det viltfilé till dem månne? QUOTE]
inget vilt men på rostad mackor
Dra åt faan. Va ni å kolla?
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|