clubbanana
Jag är inte bäst. Jag är bättre..!
Nä för fan, Munkebäck - Kaggeledstôrget.
Då är vi ett stenkast från varandra..
Behöver du garage så hojta till..
Nä för fan, Munkebäck - Kaggeledstôrget.
Gaaaah! Liseberg med jobbet igår....stänger inte dom rätt tidigt?
Måste gått vilse på vägen hem för klockan var nog närmare 3 när jag dök ner i sängen....avstängt ljud på telen och glömt att ställa klockan...inte så smart när man jobbar idag.... har ju faktiskt varit här snart en hel timma!
Tips på lunch? jag orkar inte tänka.... BAKISlunch??
Det vanliga? Pizza, kebab, hamburgare?
Så går det när man fösöker smita från regnet här i svedalaVi skulle åkt från Landvetter klockan 07.00 imorse, men så var det en lampa i en nödutgångsskylt på planet som var sönder. Givetvis ska det vara nån jävla special lampa så den skulle flygas hit från Köpenhamn, varför inte åka till Ica i Landvetter och köpa en jävla glödlampa?
Har vi tur så lyfter planet klockan 13.00
Nu får vi sitta på Landvetter och betala hutlösa priser för ölen i stället för att dricka drinkar i Grekland.
dricka drinkar i Grekland.
Vi skulle åkt från Landvetter klockan 07.00 imorse, men så var det en lampa i en nödutgångsskylt på planet som var sönder. Givetvis ska det vara nån jävla special lampa så den skulle flygas hit från Köpenhamn, varför inte åka till Ica i Landvetter och köpa en jävla glödlampa?
Har vi tur så lyfter planet klockan 13.00
Nu får vi sitta på Landvetter och betala hutlösa priser för ölen i stället för att dricka drinkar i Grekland.
Någon som har lite förslag på smörhårdrockslåtar som jag kan youtubelyssna på medan jag jobbar?
Några förslag. Jag är lite osäker på vad exakt "smörhårdrock" är
Du fattade allt rätt Typ power ballads eller band som Reo Speedwagon, Journey, Kansas…
ÅÅÅÅh, we häf wäj dääär! Den var länge sen!
Nästan så jag började sjunga högt vilket antagligen inte skulle uppskattas bland mina kollegor…
Gött
Nu får det bli lite Taikida och sedan Volbeat hela vägen hen
Det råkar inte hänga en viss snubbe här med en silverfärgad firestorm(tror jag) med ett dekal på kutsen som ser ut som profilen av ett land eller liknande? I come in peace btw
Ahhh... de kan stämma.Vet inte vem det är men gissar på att profilen är Nurnburg ring.
Ser den ut nåt liknande detta?
http://www.nathaniel-freke.co.uk/wp-content/uploads/2008/05/nurburgring.jpg
Det här är bra skit annars
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|