Spamtråd M+S

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Nu är det iallafall snart dags för match! Hoppas inte att det regnar allt för mycket på gamla...

KROSSA ELLOS!

Pacman

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Race-R1 -05, KTM 520 EXC, Suzuki RM 250
Vart ska man träna gym om man bor på Hisingen? Främst i närheten av Backa,tuve,brunnsbo,Kärra eller Backaplan.

Det ska vara stort med mycket maskiner och fria vikter och även möjlighet till konditionsträning och så ska det vara asbilligt! :)

Jag går till Sportlife Backaplan och tycker att det är kanonbra. 3000 spänn för ett sk. allaktivitetskort i ett år var billigt också. :tummenupp

vince

Ny medlem
Gick med
24 May 2009
Hoj
VFR800
fint väder, lite halvkyligt sådär. Tar på mig hela utrustningen och drar mig till garaget. Börjar lirka ut cykeln och tycker det går jäkligt trögt... Punktering... satt en jävla spik i bakdäcket :huvet:huvet

fan va värdelöst :gnissla:gnissla

vågar man laga ett mc-däck förresten? eller är det bara att köpa nytt som gäller? Sett en del trådar om det men någon som har förstahandserfarenhet?

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Kom en rätt bra bit faktiskt. Men givetvis när tunneln passerades påväg ut till djävulsön kom the mother of all regnskurs...

Sen blev det lite lattjo med regn i stövlar och på rygg. Blev en lite sväng på "gokartbanan" vid Arendal där det tyvärr blev lågsida för en av medåkarna. :näsblod

Skumt det här med hojkörning, sköj ena stunden och rätt bull andra.

Här på jävulsön så underlättar det om man alltid använder vadarstövlar och sydväst.

Hoppas det gick bra med snubben/snubbinnan som la hojen, likaså att hojen klarade sig.

Macckan

Övar på att köra effektivt
Gick med
22 Sep 2007
Hoj
Hojlös
Ja det är den nya spa-anläggningen eller? Där var inte så billigt men det verkar ju najs iallafall.

Jag tränar där. Det är riktigt bra men visst, billigt är det inte. Men finns olika träningskort så man kan komma undan billigare. Tycker det är mycket bättre nu än när Feelgood hade det.

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
Vad vi har lärt oss om mumintrollen under helgen av Wikipedia:

Mumintrollen bor i Mumindalen i ett högt, cylinderformat blått hus som Muminpappan själv byggde efter sin stormiga ungdom med hattifnattarna.

clubbanana

Jag är inte bäst. Jag är bättre..!
Gick med
11 Aug 2008
Hoj
brum brum..
GOOOODmorgon.. idag är det jag som väcker tuppen och inte tvärtom ;)
kuuuuuuuukilikuuu.......

ha en bra vecka allesammans :)

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Säger som katten:

garfield-4.jpg

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Vart ska man träna gym om man bor på Hisingen? Främst i närheten av Backa,tuve,brunnsbo,Kärra eller Backaplan.

Det ska vara stort med mycket maskiner och fria vikter och även möjlighet till konditionsträning och så ska det vara asbilligt! :)

Jag går till Sportlife Backaplan och tycker att det är kanonbra. 3000 spänn för ett sk. allaktivitetskort i ett år var billigt också. :tummenupp

Jag var också på Sportlife Backaplan, funka kanon :tummenupp

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Här på jävulsön så underlättar det om man alltid använder vadarstövlar och sydväst.

Hoppas det gick bra med snubben/snubbinnan som la hojen, likaså att hojen klarade sig.
Sydväst is the shit.

Han klarade sig utan skador men det blev nog ett litet sår på självförtroendet samt skrapad vänstersida, trasig blinkare, trasig växelförare och rejält skrapad generatorkåpa. Dock körbar...

Säger som katten:

garfield-4.jpg
Agree...

hållundan skrev:
:fakta

Last edited:

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
RSV1000R
Om man ska ha en gedigen klocka, Helst lite heftigare än Marks och i en något mindre iögonfallande färg, vars hänn ska man knata sig iväg då? Jag tänker funkisklocka av modell G-Shock eller motsvarande för ytterst fältmässigt krigsbruk på kaserngården alternativt mäss/matsal.

Pacman

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Race-R1 -05, KTM 520 EXC, Suzuki RM 250
Om man ska ha en gedigen klocka, Helst lite heftigare än Marks och i en något mindre iögonfallande färg, vars hänn ska man knata sig iväg då? Jag tänker funkisklocka av modell G-Shock eller motsvarande för ytterst fältmässigt krigsbruk på kaserngården alternativt mäss/matsal.

Jag handlade en Casio som var lite i stil med G-Shock, fast inte riktigt lika hard core från nånstans på tyska eBay. Det blev rätt så mycket billigare än att handla den i Sverige.

Aidet

Gasar tills det rasar
Gick med
12 Mar 2007
Hoj
R6-00, M1-03
Svängde förbi lägenheten på lunchen och proppade i katten laxermedel. Ska bli spännande att komma hem sen.. :näsblod

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Svängde förbi lägenheten på lunchen och proppade i katten laxermedel. Ska bli spännande att komma hem sen.. :näsblod

Varför gör man det när man jobbar och inte en helg när man är hemma och ser till att kattfan bokstavligen inte skitar ned överallt? :tungan

Aidet

Gasar tills det rasar
Gick med
12 Mar 2007
Hoj
R6-00, M1-03
Varför gör man det när man jobbar och inte en helg när man är hemma och ser till att kattfan bokstavligen inte skitar ned överallt? :tungan

Hehe.. Bra fråga. Hade väl hoppats på att det skulle "lösa sig" under lör/sön men nu vågar jag liksom inte vänta längre.

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!