Finns ett gym på Gårda johan. Inte så långt ifrån där du ska bo.
Ja det är den nya spa-anläggningen eller? Där var inte så billigt men det verkar ju najs iallafall.
Finns ett gym på Gårda johan. Inte så långt ifrån där du ska bo.
Vart ska man träna gym om man bor på Hisingen? Främst i närheten av Backa,tuve,brunnsbo,Kärra eller Backaplan.
Det ska vara stort med mycket maskiner och fria vikter och även möjlighet till konditionsträning och så ska det vara asbilligt!
Kom en rätt bra bit faktiskt. Men givetvis när tunneln passerades påväg ut till djävulsön kom the mother of all regnskurs...
Sen blev det lite lattjo med regn i stövlar och på rygg. Blev en lite sväng på "gokartbanan" vid Arendal där det tyvärr blev lågsida för en av medåkarna.
Skumt det här med hojkörning, sköj ena stunden och rätt bull andra.
Ja det är den nya spa-anläggningen eller? Där var inte så billigt men det verkar ju najs iallafall.
Vart ska man träna gym om man bor på Hisingen? Främst i närheten av Backa,tuve,brunnsbo,Kärra eller Backaplan.
Det ska vara stort med mycket maskiner och fria vikter och även möjlighet till konditionsträning och så ska det vara asbilligt!
Jag går till Sportlife Backaplan och tycker att det är kanonbra. 3000 spänn för ett sk. allaktivitetskort i ett år var billigt också.
Sydväst is the shit.Här på jävulsön så underlättar det om man alltid använder vadarstövlar och sydväst.
Hoppas det gick bra med snubben/snubbinnan som la hojen, likaså att hojen klarade sig.
Agree...Säger som katten:
hållundan skrev:KROSSA ELLOS!
Jag var också på Sportlife Backaplan, funka kanon
Om man ska ha en gedigen klocka, Helst lite heftigare än Marks och i en något mindre iögonfallande färg, vars hänn ska man knata sig iväg då? Jag tänker funkisklocka av modell G-Shock eller motsvarande för ytterst fältmässigt krigsbruk på kaserngården alternativt mäss/matsal.
Svängde förbi lägenheten på lunchen och proppade i katten laxermedel. Ska bli spännande att komma hem sen..
Varför gör man det när man jobbar och inte en helg när man är hemma och ser till att kattfan bokstavligen inte skitar ned överallt?
Vi kan bli friskis hurtiga ihopOk, jag får ta en dag och åka runt och kika på lite olika gym helt enkelt
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|