Spamtråd M+S

Aidet

Gasar tills det rasar
Gick med
12 Mar 2007
Hoj
R6-00, M1-03
Det där var ju bara vidrigt :zpy Stackars KattFan. Hoppas det löste sig för er båda på ett bra sätt:tummenupp

Haha.. Vaddå vidrigt och stackars? Är det bättre att kattan exploderar? Hon var ju igenkorkad.. En dos microlax och katten är tömd och glad igen. Fast det rektala införandet gjorde mig inte så populär direkt..

Louize

Älgen
Gick med
23 Jun 2008
Hoj
Yamaha XJ6
Haha.. Vaddå vidrigt och stackars? Är det bättre att kattan exploderar? Hon var ju igenkorkad.. En dos microlax och katten är tömd och glad igen. Fast det rektala införandet gjorde mig inte så populär direkt..

Bara kände mig illamående eftersom kattskit är så överjävligt, samtidigt som jag tycker synd om KF. Men självklart är det bättre att det kommer ut. Förstoppning är inte the shit, om man säger så...

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Hoj
Röd
Hehe.. Bra fråga. Hade väl hoppats på att det skulle "lösa sig" under lör/sön men nu vågar jag liksom inte vänta längre.

Familjens katt sket ner dörrmatan och pissade ner den också. Vill la inte ha några besökande för fy fan vad de var äcklgit:näsblod

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
:banana

Det har florerat en liten ekivok historia i lokalmedia här.

Det handlar om en kvinna och hennes son med downs syndrom.

Sonen var hemma ensam medan mamman var på jobbet. Hon ringde hem för att kolla läget och som svar på frågan om vad han gjorde så blev svaret;

-JAG HAR FÅNGAT TROLLET JAG HAR FÅNGAT TROLLET!

Självklart så blev hon nyfiken vad grabben höll på med så på sin lunch tog hon kappan och gick hem. Väl hemma så visade den glade och väldigt nöjde sonen henne till garderoben och öppnade denna.

Där inne så satt en livs levande men djävlig förbannad dvärg.:mad:

Killen hade tydligen sett dvärgen från sitt fönster och fått för sig att det var ett troll. Ett troll måste man ju bara fånga så på nåt vis hade han lyckats med att rusa ikapp, packa ihop, och släpa med dvärgen hem där han stängt in den i garderoben.

Nu har dvärgen och killen pratat ut och det kommer inte bli något rättsligt efterspel.

Last edited:

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Var det någon som såg idioten ute på lindholmen idag, vid nemos?

En gammal kärring kom körandes i en bil, inget konstigt med det. Förutom att det var punka på två hjul och hon körde på fälgarna :gnissla

Massa folk gick ut i vägen å vinka men hon bara fortsatte.. Gick inte sakta heller :näsblod

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...