Spamtråd M+S

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
3095471 här långis å skrutt! Tänk om nu...:)
228_11_trapplyft1_600.jpg

handikapphiss.gif
Funderar på att sätta lite press på poseidon när jag ser den där faktiskt! Känns lite övermäktigt med de där 8 trappstegen upp till hissen, som jag har längst ner i trapphuset just nu! :kryckor
observera den lilla skylten i början av "liften" :hihi

3095599 Vad skall chefen säga när det stönas å stånkas bakom skrivbordet?:tungan
Jag är hemma, oskyldig som vanligt :)

Last edited:

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Buellen e ju pytteliten! Var också sugen en gång men fick faktiskt inte plats ordentligt (189 lång). Sedan att motorn är stor är ju en annan sak, (för jag antar att du kikar på 12an? 9an är förbannat slö! Men det e ju inte så mycket pulver i den för det... Personligen gillar jag dem! Var länge sedan jag provkörde en nu. Kanske när lungan är läkt igen!:)

Jo dem är rätt så små, men XB12Ss är lite längre och lite högre och den satt jag riktigt bra på faktiskt (193 lång) :tummenupp

Självklart är det 12:an jag tittar på, men har inte provkört, ska se om jag kan göra det när jag åker ner till belgien v.34, HD hade ingen att prova...

Annars funderar jag också på Superduke och speed tripple...

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen
Fan vad ont i vuvet jag har.... idag ska det glassas i solen :) och sen ses vi på GP 18.30 allihopa :yoparty

Ja, vad är en bal på slottet...
Jobbar förmodligen ikväll, och min fina svarta honda "superdream" hänger inte på era supermoderna skrevraketer...

Är föresten gräsänkling i ca 2.5 månad nu, det suger, samt att någon står och slipar försinkad plåt på jobbet, och det luktar aber!:huvet

Last edited:

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
Själv skall jag vara FF (familjefri) i 10 dagar om en månad... jag längtar... skall bli så jäkla gött :tummenupp

10 dagar är semester, men detta är för långt :näsblod

Njut på!

(hade nog velat köra oavbrutet mc hela tiden, men tyvärr kommer jobbet emellan mycket i höst)

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
3095863 Ja, vad är en bal på slottet...
Jobbar förmodligen ikväll, och min fina svarta honda "superdream" hänger inte på era supermoderna skrevraketer...

Är föresten gräsänkling i ca 2.5 månad nu, det suger, samt att någon står och slipar försinkad plåt på jobbet, och det luktar aber!:huvet
Ja nu får vi se om det blir nå köra ikväll.. stans bromsok.. två kolvar är paj och roland vill ha 700 kr för ett ok...

jag ska börja samla mina pengar på hög där hemma, nån som har några bra sorterings tips, så jag inte blir attakerad av alla dessa miljonbelopp som skräpar där hemma :rolleyes:

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
jag ska börja samla mina pengar på hög där hemma, nån som har några bra sorterings tips,:rolleyes:

Lägg enkronor för sig, tior för sig, och sortera upp alla valörerna i olika högar!
Mynten kan du sortera i högar som motsvarar ett belopp, 10st enkronor, och 10 stycken tior, 20 femmor, osv, så att det blir lättare att räkna.

Sen är det bara att trycka in i madrassen eller köpa en gammal saab.
Gamla bilar är grymma sparbössor, som får plats hur mycket pengar som helst i, (men tyvärr har dem tydligen stora hål som pengarna ramlar bort i, som kallas mekonomen, bilprovningen, samt bensinskatter)

superdupermåndagskänsla idag :mad:
Sex veckor sen jag var på jobbet senast (höll på att skriva "jobbade" :rolleyes: )

6 veckors frihet som i en liten ask?
hur mår armen?:va

Last edited:

bagerah

monkeys?
Gick med
23 Feb 2004
Hoj
MTS 1200 S
Jag skulle precis börja jobba, men det blev visst "semester" till början av september istället...:rolleyes:

Henken

Guest
Sista dan på sommarjobbet imorgon :banana
Första dan på nya jobbet på måndag :mad:

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand