Spamtråd M+S

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Jag har fått så mycket gjort idag! :rolleyes:
Förflyttade mig precis från sängen till soffan :ätapiller

Bakis eller? :)

Jag har iaf gjort rätt mycket idag så jag förtjänar att lämna det här bygget om en timma och förflytta mig till en bar där det ska :öl :fyllisar :tuttar :Rockbanan

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen

Jag har iaf gjort rätt mycket idag så jag förtjänar att lämna det här bygget om en timma och förflytta mig till en bar där det ska :öl :fyllisar :tuttar :Rockbanan

Skynda dig, gubbarna på bänken har redan börjat grunda! :D

Men vi ska fixa din bil först! :tuppjuck

Dropdead

Guest
Jag byter gärna en tur på millen mot en tur på din häst. :)

Fast det är nog lite sent påtänkt nu, och jag kan ju inte rida heller så fan vet om det var nån bra idé från början... :gnissla

En annan dag då? :)
Min kuse är så snäll så man behöver inte kunna rida för att åka runt lite på honom.

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008

Nä, snorig o så :sjuk
Hade tänkt äta frukost snart men det börjar bli lite sent för det så skit samma :gnissla

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Blomman har nu lämnat bygget så någon annan får gärna komma och hålla mig sällskap dom 6 timmarna jag har kvar att jobba :).

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
jag har nu jobbat lika länge efter semestern som jag hade semester.
det blir inte bättre =)

Måste du alltid vara så jävla nöjd med allt :mad:.

Gå ut och sup och bli bakfull, få ångest och hata dig själv som alla andra gör ibland :näsblod.

:tungan

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
Måste du alltid vara så jävla nöjd med allt :mad:.

Gå ut och sup och bli bakfull, få ångest och hata dig själv som alla andra gör ibland :näsblod.

:tungan

Om alla andra hatar mig, så kan det vara bra att jag känner mig nöjd med mig själv!

Angående bli full, och bakfull, så kanske det inte vore en så dum idé, men jag tänkte vara körbar så jag hanterar ta hojen till endurospåret imorgon!

Shit va tomt det är här nu när damen är borta...

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne

Shit va tomt det är här nu när damen är borta...

Pratar vi om din flicka i verkliga livet eller menar du att det är tomt i tråden utan blomfanskapet?

Saknar du din riktiga flicka så är du alltid välkommen till butiken så kan vi fixa nåt temporärt till dig :tummenupp.

EDIT: Eller säger man kanske tillfälligt istället för temporärt?

EDIT2: Hoppas du tolkade mig rätt där med meningen angående att hata sig själv :).

Last edited:

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
Pratar vi om din flicka i verkliga livet eller menar du att det är tomt i tråden utan blomfanskapet?

Saknar du din riktiga flicka så är du alltid välkommen till butiken så kan vi fixa nåt temporärt till dig :tummenupp.

Blomman i all ära, men det är min flicka jag saknar. Kommer hem om nån månad. Hoppas vädret blir bra, så jag kan köra lite extra!

Angående temporära eller tillfälliga damer, så finns det inte på kartan i min värld!
Men tack för omtanken!

EDIT2: Hoppas du tolkade mig rätt där med meningen angående att hata sig själv :).

Jag är mänsklig Pinky, allt som kunna tolkas fel, tolkas fel, men jag vet att det är kärlek i det du säger :pannkyss

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Ska vi se vad 2l glass kan tänkas göra för onda halsen. Skall viruset fan få smaka lite kyla!

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Ska vi se vad 2l glass kan tänkas göra för onda halsen. Skall viruset fan få smaka lite kyla!

Nu vill jag också ha glass :4skrika
Min hals skulle också behöva det men jag kollade i frysen och där fanns inte ens sån där frostskadad. Någon som är i Vågmästareplatsenkrokarna och vill ta med glass så säg till! :hoppa

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Nu vill jag också ha glass :4skrika
Min hals skulle också behöva det men jag kollade i frysen och där fanns inte ens sån där frostskadad. Någon som är i Vågmästareplatsenkrokarna och vill ta med glass så säg till! :hoppa

Ska jag komma förbi med min glass, kolasås å daimkulor som ja köpte te? :tungan

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...