Spamtråd M+S

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Om du inte vill ha det själv så! Eller om du vill bli superförkyld och få feber också!

Nog ingen större fara med det, har ju själv lite feber.. Men de jävligaste e ju den förbannade halsen som värker :4skrika Glassen mildra lite iaf, för stunden..
Får ta glass imorgon istället (om du kan hålla dig;)), nu e de lite för sent och så har ja ont i magen av de stora fatet glass plus allt godis jag käkat till filmen :näsblod

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
3098718 Blomman i all ära, men det är min flicka jag saknar. Kommer hem om nån månad. Hoppas vädret blir bra, så jag kan köra lite extra!

Angående temporära eller tillfälliga damer, så finns det inte på kartan i min värld!
Men tack för omtanken!

Jag är mänsklig Pinky, allt som kunna tolkas fel, tolkas fel, men jag vet att det är kärlek i det du säger :pannkyss
Se, Alming Charmören tittar fram :) :rodnar

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
3099340 Se, Alming Charmören tittar fram :) :rodnar
Idag har ja hjälpt emil att packa upp film :)

Filmerna (dvd skivorna) kommer i fodral som är plastade och sen är det ett sådant där "lyxigt" pappfodral runt dem...
Mitt jobb blev att ta ur dvdfodralet ur pappfodralet och plocka bort plasten :banana Sen tog Pinky över och satte nr och grejer på dem och plockade ut skivan :) sen skickades de tillbaks till mig för att det tomma "oplastade" fodralet skulle in i "det luxuösa pappfodralet" igen, och sen ska butiks klistermärket på pappfodralet....

Jävlar va effektiv jag va :) jag hann till och med sätta på alla klistermärkena på pappkartongerna innan emil pratat klart med chefen och fått ordning på filmerna :)

Emil va sååå jääääääääävla impad av Blommans super effektivitet :Banana :)

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
-
Tack så mycket då :D

Dreams can come true :kiss

listermärket på pappfodralet....

Jävlar va effektiv jag va :) jag hann till och med sätta på alla klistermärkena på pappkartongerna innan emil pratat klart med chefen och fått ordning på filmerna :)

Emil va sååå jääääääääävla impad av Blommans super effektivitet :Banana :)

Ja, du kan din porr iallafall :tummenupp

Last edited:

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen
Teknikens under...

Hur överlevde folk förr innan internet fanns för oss vanliga dödliga.
Har nu suttit en timme med webcam och tjötat videosamtal med damen som nu sitter i en annan del av europa ett tag framöver.

Underverk!

Godnatt!

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Teknikens under...

Hur överlevde folk förr innan internet fanns för oss vanliga dödliga.
Har nu suttit en timme med webcam och tjötat videosamtal med damen som nu sitter i en annan del av europa ett tag framöver.

Underverk!

Godnatt!

Kul att det kan användas till något annat vettigt förutom att SH-surfa :tummenupp

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
3099376 Dreams can come true :kiss

Ja, du kan din porr iallafall :tummenupp
Så jävla nöjd han va när jag stod och kikade på en film med spaceat guldglittrigt omslag "T-Girls"

T står i det här fallet då inte för Teen kan jag meddela :zpy:

Stod med stora ögon och kikade på bruden på framsidan som va tillsynes helt normal och såg jätte söt ut med mörkt hår och "vänligt" oporrigt ansikte...
Varpå Pinky säger åt mig att vända på den, och lilla naiva och inget ont anande Blomman :rolleyes: vänder på filmen och hoppar två meter baklänges....

Pinky kiknar av skratt

På baksidan visar det sig så att den söta flickan inte alls är nån vanlig "Teen Girl" som jag trodde, utan nån utomjordisk varelse med både kuk och rediga :tuttar

Pinky gick och småfnissade för sig själv i en halvtimme efter det och imiterade min reaktion :( :rodnar

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
-

Pinky kiknar av skratt

På baksidan visar det sig så att den söta flickan inte alls är nån vanlig "Teen Girl" som jag trodde, utan nån utomjordisk varelse med både kuk och rediga :tuttar

Pinky gick och småfnissade för sig själv i en halvtimme efter det och imiterade min reaktion :( :rodnar

Jaja, ingen är 100%...nästa gång vet du det! :D
Jag är iallafall 100%-ig!

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne

Pinky kiknar av skratt

Hihi, jag fnissar fortfarande!

Helt klart dagens höjdpunkt, om inte t o m veckans :hihi.

Eftersom Blomman ogärna sätter mig i goda dagar så får jag väl ta saken i egna händer och berätta att jag efter jobbet minsann kom upp till Subway och sopade golvet där åt dom små flickstackarna då dom hade mycket att göra (överlämnade dessutom en leksak till en viss person :D). Efter 20 minuters nöje bestämde jag mig för att åka hem. Behövde bara vänta på vagnen i 18 minuter :gnissla.

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy