Ska jag komma förbi med min glass, kolasås å daimkulor som ja köpte te?![]()
Om du inte vill ha det själv så! Eller om du vill bli superförkyld och få feber också!
Ska jag komma förbi med min glass, kolasås å daimkulor som ja köpte te?![]()
Vadå... Orkar du inte blåsa upp dom eller?![]()
Om du inte vill ha det själv så! Eller om du vill bli superförkyld och få feber också!
Om du hade hetat Psych i stället så hade du varit på tv 21-21.55!
Haha...det räcker med att jag finns i era drömmar!![]()
Se, Alming Charmören tittar fram3098718Blomman i all ära, men det är min flicka jag saknar. Kommer hem om nån månad. Hoppas vädret blir bra, så jag kan köra lite extra!
Angående temporära eller tillfälliga damer, så finns det inte på kartan i min värld!
Men tack för omtanken!
Jag är mänsklig Pinky, allt som kunna tolkas fel, tolkas fel, men jag vet att det är kärlek i det du säger![]()
Idag har ja hjälpt emil att packa upp film3099340Se, Alming Charmören tittar fram![]()
![]()
Tack så mycket då![]()
listermärket på pappfodralet....
Jävlar va effektiv jag vajag hann till och med sätta på alla klistermärkena på pappkartongerna innan emil pratat klart med chefen och fått ordning på filmerna
Emil va sååå jääääääääävla impad av Blommans super effektivitet :Banana![]()
Teknikens under...
Hur överlevde folk förr innan internet fanns för oss vanliga dödliga.
Har nu suttit en timme med webcam och tjötat videosamtal med damen som nu sitter i en annan del av europa ett tag framöver.
Underverk!
Godnatt!
Så jävla nöjd han va när jag stod och kikade på en film med spaceat guldglittrigt omslag "T-Girls"3099376Dreams can come true
Ja, du kan din porr iallafall![]()
Pinky kiknar av skratt
På baksidan visar det sig så att den söta flickan inte alls är nån vanlig "Teen Girl" som jag trodde, utan nån utomjordisk varelse med både kuk och rediga
Pinky gick och småfnissade för sig själv i en halvtimme efter det och imiterade min reaktion![]()
![]()
En annan dag då?
Min kuse är så snäll så man behöver inte kunna rida för att åka runt lite på honom.
Har vi inte träffats?3099421Jaja, ingen är 100%...nästa gång vet du det!![]()
Jag är iallafall 100%-ig!
Har vi inte träffats?![]()
Ja då borde du veta att det finns regler som bekräftar undantagen3099457Tror inte det... Jag kanske har dykt upp i dina drömmar med![]()
Pinky kiknar av skratt
På baksidan visar det sig så att den söta flickan inte alls är nån vanlig "Teen Girl" som jag trodde, utan nån utomjordisk varelse med både kuk och rediga
Pinky gick och småfnissade för sig själv i en halvtimme efter det och imiterade min reaktion![]()
![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand