Spamtråd M+S

clubbanana

Jag är inte bäst. Jag är bättre..!
Gick med
11 Aug 2008
Hoj
brum brum..
någon som har några tips på vad en halt och lyt grabb i sina bästa år kan göra på dagarna.. är så uttråkad !!

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
någon som har några tips på vad en halt och lyt grabb i sina bästa år kan göra på dagarna.. är så uttråkad !!
Inte lätt änna. :tungan

Du kan få putsa mina fönster på utsidan (3vån)... Det är ju nåt jävla rôvhôvve som konstrurat fönstrena och löst det på så smart sätt att de inte är vändbara. Intelligent.

Nu blire snart svampijons liiiig. Gött. Lite snabbare matcher än FC Gothia Röd mot Duni iallafall.

clubbanana

Jag är inte bäst. Jag är bättre..!
Gick med
11 Aug 2008
Hoj
brum brum..
Inte lätt änna. :tungan

Du kan få putsa mina fönster på utsidan (3vån)... Det är ju nåt jävla rôvhôvve som konstrurat fönstrena och löst det på så smart sätt att de inte är vändbara. Intelligent.

Nu blire snart svampijons liiiig. Gött. Lite snabbare matcher än FC Gothia Röd mot Duni iallafall.

ps: får inte utföra fysiska aktiviteter tyvärr stänke... champion ligg nu !!:yoparty

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Vilket ställe är bra om man ska gå ut med en chey en lördag? Känner inte till staden så bra.. Hittar typ ingenting här..

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Vilket ställe är bra om man ska gå ut med en chey en lördag? Känner inte till staden så bra.. Hittar typ ingenting här..

Sjöbaren på Haga nygata är ett riktigt mysigt ställe för en dejt.
Eller vad exakt är du ute efter? :)

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Sjöbaren på Haga nygata är ett riktigt mysigt ställe för en dejt.
Eller vad exakt är du ute efter? :)
Jag vet inte riktigt, hade varit gött om det var något där man kan vara lite aktiv.

Tänkte lite på biljardpalatset, där är ju ganska gött i källaren, men det känns lite mjaaaäe å dra dit kanske? :näsblod

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Jag vet inte riktigt, hade varit gött om det var något där man kan vara lite aktiv.

Tänkte lite på biljardpalatset, där är ju ganska gött i källaren, men det känns lite mjaaaäe å dra dit kanske? :näsblod

Heaven 23 då kanske? Där kan man nog vara lite aktiv.. Antar jag =)
Deras räkmacka kan få vem som helst att släppa till.. :tungan

Biljardpalatset vet jag inte riktigt, beror nog på vad för typ av tjej men de skulle ju kunna fungera. :)

Last edited:

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Heaven 23 då kanske? Där kan man nog vara lite aktiv.. Antar jag =)
Deras räkmacka kan få vem som helst att släppa till.. :tungan

Biljardpalatset vet jag inte riktigt, beror nog på vad för typ av tjej men de skulle ju kunna fungera. :)
Ja, det såg inte fel ut. Får hoppas csn hinner komma innan lördag :hihi

Givetvis utförlig rapport på söndag med :mattias

Skrot

Medlem
Gick med
24 Jul 2007
Hoj
Drömmer om CB1000R

Hehe, fick du en nolla på kroken i lördags? ;)

Som styret sa, beroende på typ av tjej kan väl biljardpalatset funka.. Det finns ju en hel del olika roliga saker där. Annars finns det ju flera ställen i stan där du både kan bowla (om det intresserar er) och käka lite. Men räkmackan är inte fel den heller :)

aze

#52 Rec 2010
Gick med
23 Jan 2007
Hoj
R6 ratrace edition

Först går du en tur med henne på Liseberg å myser å vinner massa mjukisdjur å röda hjärtan till henne sen går du till Heaven 23 å inmundigar en kanonräkmacka. :tummenupp

Ps mjukisdjuren går nog att lämna in i garderoben på Heaven 23. Ds

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
JÄVLAR SÅ MYCKET JAG HATAR PARKERINGSBÖTER!!!!!111½ :mad:

Det finns nog inte ord nog för mitt vrede mot satans jävla as till p-vakter. Faktiskt.

:huvet

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm

Vad är det för fel på Wandas, eller vad det heter nu förtiden?

JÄVLAR SÅ MYCKET JAG HATAR PARKERINGSBÖTER!!!!!111½ :mad:

Det finns nog inte ord nog för mitt vrede mot satans jävla as till p-vakter. Faktiskt.

:huvet

Vad har du gjort nu? Parkerat för nära en korsning?

På nått sätt så slapp jag alla parkeringsböter under den tiden jag hade boendekort i Majorna. Spelade ingen roll vart i GBG jag parkerade, fick aldrig p-böter.

Mitt tips: Skaffa boendekort i majorna och era p-böter-dagar är förbi.

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...