Cykelstyre
Gudomlig sporthojare
Morron
:mjölk
:mjölk
Inte lätt änna.någon som har några tips på vad en halt och lyt grabb i sina bästa år kan göra på dagarna.. är så uttråkad !!
Inte lätt änna.
Du kan få putsa mina fönster på utsidan (3vån)... Det är ju nåt jävla rôvhôvve som konstrurat fönstrena och löst det på så smart sätt att de inte är vändbara. Intelligent.
Nu blire snart svampijons liiiig. Gött. Lite snabbare matcher än FC Gothia Röd mot Duni iallafall.
Vilket ställe är bra om man ska gå ut med en chey en lördag? Känner inte till staden så bra.. Hittar typ ingenting här..
Jag vet inte riktigt, hade varit gött om det var något där man kan vara lite aktiv.Sjöbaren på Haga nygata är ett riktigt mysigt ställe för en dejt.
Eller vad exakt är du ute efter?
Jag vet inte riktigt, hade varit gött om det var något där man kan vara lite aktiv.
Tänkte lite på biljardpalatset, där är ju ganska gött i källaren, men det känns lite mjaaaäe å dra dit kanske?
Ja, det såg inte fel ut. Får hoppas csn hinner komma innan lördagHeaven 23 då kanske? Där kan man nog vara lite aktiv.. Antar jag =)
Deras räkmacka kan få vem som helst att släppa till..
Biljardpalatset vet jag inte riktigt, beror nog på vad för typ av tjej men de skulle ju kunna fungera.
Vilket ställe är bra om man ska gå ut med en chey en lördag? Känner inte till staden så bra.. Hittar typ ingenting här..
Jag vet inte riktigt, hade varit gött om det var något där man kan vara lite aktiv.
Tänkte lite på biljardpalatset, där är ju ganska gött i källaren, men det känns lite mjaaaäe å dra dit kanske?
JÄVLAR SÅ MYCKET JAG HATAR PARKERINGSBÖTER!!!!!111½
Det finns nog inte ord nog för mitt vrede mot satans jävla as till p-vakter. Faktiskt.
JÄVLAR SÅ MYCKET JAG HATAR PARKERINGSBÖTER!!!!!111½
Det finns nog inte ord nog för mitt vrede mot satans jävla as till p-vakter. Faktiskt.
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|