Spamtråd M+S

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Havregrynsgröt :banana

De senaste dagarna har jag provat att ha på lite sylt också, det blev faktiskt lite godare :rolleyes: Vem vet, om något år kanske jag provar på att ha mjölk till också. Man ska skynda långsamt :)

Morrn :hej

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Det kan vara lönt att överklaga också (fast du måste iofs betala först i vilket fall). Jag skrev ihop ett brev om en P-förbudsskylt som syntes dåligt under några träd. Minns inte riktigt varför jag sedan fick tillbaks mina pengar, men jag har för mig att det var för att ingen hade orkat titta på min överklagan inom viss tid, så troligtvis kunde jag ha skrivit vad som helst.

Kan vara värt ett försök. I mitt fall blev det en hyfsad timlön på att ljuga ihop några rader och posta. :tummenupp
Visst, klart att jag kan/ska/borde bestrida. Har dock gjort det med mina senaste 3 p-böter och ingen har dragits tillbaka. :gråta

Vet inte om det är olika beroende på vem som utfärdat boten, för, denna som Göteborgs stad - Parkeringsidioterna har utfärdat står det att överklagan/bestridan måste göras via en Polisstation. Segt värre... Innan har jag bara skickat in ett A4 med bladder om varför jag ska slippa betala, direkt till p-bolaget. (Kan ju kanske vara en anledning till varför jag behövt betala varje gång...)

Extra surt känns det att jag igår såg en biljävel (givetvis utan bot) på samma ställe som jag stod. Imorse stod det en annan på samma ställe, utan bot.

Ska jag ha, så ska fan alla ha. Så är det bestämt i detta land. :mad:

Pacman

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Race-R1 -05, KTM 520 EXC, Suzuki RM 250
Havregrynsgröt :banana

De senaste dagarna har jag provat att ha på lite sylt också, det blev faktiskt lite godare :rolleyes: Vem vet, om något år kanske jag provar på att ha mjölk till också. Man ska skynda långsamt :)

Morrn :hej

Sedär ja. :) Jag har kommit så långt i min grötutveckling att jag kör fullkornsgröt i mikron, för att sedan lägga på frysta blåbär + mjölk. Rätt OK faktiskt. :tummenupp

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
du verkar samla på lapparna ;) eller så kan du inte parkera :tuttar

nää då.. tråkigt att få p-bot tror jag.

:banana:banana:banana:banana:banana
Näe så ofta är det inte. Eller ja, tillräckligt ofta för att det ska vara bull.

Den senare innan denna var 12min i 10min-zon i trötta Kortedala utanför gamla lägenheten. Och innan den var det 700 spänn på gammelninjan för "parkering" på trottoar. Hej knekct. :3freak

clubbanana

Jag är inte bäst. Jag är bättre..!
Gick med
11 Aug 2008
Hoj
brum brum..
Näe så ofta är det inte. Eller ja, tillräckligt ofta för att det ska vara bull.

Den senare innan denna var 12min i 10min-zon i trötta Kortedala utanför gamla lägenheten. Och innan den var det 700 spänn på gammelninjan för "parkering" på trottoar. Hej knekct. :3freak

aaa, med din konsultlön så har du råd ;) men hur roligt det är att lägga sina surt förvärvade pengar :gnissla:huvet:glömdet

men måtte djävulen ta alla parkeringsvakter.. ärligt, vem vill ha ett yrke som alla hatar ? :va

fresten, har vi nån pvaktis här på sh ?

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Sedär ja. :) Jag har kommit så långt i min grötutveckling att jag kör fullkornsgröt i mikron, för att sedan lägga på frysta blåbär + mjölk. Rätt OK faktiskt. :tummenupp

Jag kör också med sånt där fiberberikat, det blir inte lika klisteraktigt som vanligt. Micron är ett måste eftersom det inte finns något annat här på jobbet och det blir minst disk.

Klubba

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Apr 2007
Hoj
Street Triple 765 Moto2, K1200S
tänk en värld utan P-vakter, folk parkerar redan nu ganska ofta som idioter :p

tänk en solig dag och du springer i glädje ner till garaget för att plocka ut hojen, så står det en volvo! (eftersom statestiken säger att 92% av alla mongolider i trafiken kör volvo) parkerad 3cm från garageporten så den är omöjlig att öppna :D

clubbanana

Jag är inte bäst. Jag är bättre..!
Gick med
11 Aug 2008
Hoj
brum brum..
tänk en värld utan P-vakter, folk parkerar redan nu ganska ofta som idioter :p

tänk en solig dag och du springer i glädje ner till garaget för att plocka ut hojen, så står det en volvo! (eftersom statestiken säger att 92% av alla mongolider i trafiken kör volvo) parkerad 3cm från garageporten så den är omöjlig att öppna :D

vad spelar det för roll om p-vaktis kommer och ge böter, bilen kommer att stå kvar ändå ;) och visst skulle det bli halobaloa om folk ställer sig var de vill, eller vänta ? folk göra la det redan idag ? därav böter på hållundan ;) ( kunde inte hålla mig )

fast här hemma är vi rätt skonade.. åk ner till balkan så skall ni få se på "jag parkerar vad jag vill, bara sätta på varningsblinkers" fasoner :huvet

Jag är baskemig ingen jävla konsultjävel längre. :mad: :tunganJo det finns la någon eller några förlorade nötter.

äcchhh du har råd :tuttar

vet du va, jag kan konsultera dig i hur man parkerar, timpeng på ca 600:-, 200:- mindre än va det kostar att ställa sig fel i en korsning :krama

billig billigt, bara att slå till :banana

Last edited:

sideline

Gick med
18 Jun 2008
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
VARNING:

om ni som är äckelmagade så är denna länk inget för er.

http://www.youtube.com/watch?v=VNOxn-paCHs

något av det äckligaste jag har sett iaf och helt sjukt vad det finns konstiga saker på youtube..

som sagt var, VARNING UTFÖRDAS ! :zpy

Fråga 1: Hur kommer det sig att du letat dig fram till den här skiten?
Fråga 2: Hur mycket gick han ned i vikt egentligen?
Fråga 3: Någon som vill ha lite keso?

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Varför envisas kyrkan med att återigen skicka massa papper till mig? Jag får ju fan inte rösta iaf :6surkart

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
VARNING:

om ni som är äckelmagade så är denna länk inget för er.

http://www.youtube.com/watch?v=VNOxn-paCHs

något av det äckligaste jag har sett iaf och helt sjukt vad det finns konstiga saker på youtube..

som sagt var, VARNING UTFÖRDAS ! :zpy

Haha, grym filmsnutt!

vet att det ska finnas en annan bra film om en kille som har fått en jätteböld på sin kind. Det är nån insekt som har lagt "ägg" där. Han klämmer och klämmer o det kommer MASSOR med slem...o sen är det en riktigt bra final. Nån som vet var den är?

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM