Visst, klart att jag kan/ska/borde bestrida. Har dock gjort det med mina senaste 3 p-böter och ingen har dragits tillbaka.Det kan vara lönt att överklaga också (fast du måste iofs betala först i vilket fall). Jag skrev ihop ett brev om en P-förbudsskylt som syntes dåligt under några träd. Minns inte riktigt varför jag sedan fick tillbaks mina pengar, men jag har för mig att det var för att ingen hade orkat titta på min överklagan inom viss tid, så troligtvis kunde jag ha skrivit vad som helst.
Kan vara värt ett försök. I mitt fall blev det en hyfsad timlön på att ljuga ihop några rader och posta.
Visst, klart att jag kan/ska/borde bestrida. Har dock gjort det med mina senaste 3 p-böter och ingen har dragits tillbaka.
Havregrynsgröt
De senaste dagarna har jag provat att ha på lite sylt också, det blev faktiskt lite godare Vem vet, om något år kanske jag provar på att ha mjölk till också. Man ska skynda långsamt
Morrn
Havregrynsgröt är jävulens påfund...
Havregrynsgröt är jävulens påfund...
Näe så ofta är det inte. Eller ja, tillräckligt ofta för att det ska vara bull.du verkar samla på lapparna eller så kan du inte parkera
nää då.. tråkigt att få p-bot tror jag.
Näe så ofta är det inte. Eller ja, tillräckligt ofta för att det ska vara bull.
Den senare innan denna var 12min i 10min-zon i trötta Kortedala utanför gamla lägenheten. Och innan den var det 700 spänn på gammelninjan för "parkering" på trottoar. Hej knekct.
Sedär ja. Jag har kommit så långt i min grötutveckling att jag kör fullkornsgröt i mikron, för att sedan lägga på frysta blåbär + mjölk. Rätt OK faktiskt.
Jag är baskemig ingen jävla konsultjävel längre.aaa, med din konsultlön så har du råd
Jo det finns la någon eller några förlorade nötter.fresten, har vi nån pvaktis här på sh ?
tänk en värld utan P-vakter, folk parkerar redan nu ganska ofta som idioter
tänk en solig dag och du springer i glädje ner till garaget för att plocka ut hojen, så står det en volvo! (eftersom statestiken säger att 92% av alla mongolider i trafiken kör volvo) parkerad 3cm från garageporten så den är omöjlig att öppna
Jag är baskemig ingen jävla konsultjävel längre. Jo det finns la någon eller några förlorade nötter.
VARNING:
om ni som är äckelmagade så är denna länk inget för er.
http://www.youtube.com/watch?v=VNOxn-paCHs
något av det äckligaste jag har sett iaf och helt sjukt vad det finns konstiga saker på youtube..
som sagt var, VARNING UTFÖRDAS !
VARNING:
något av det äckligaste jag har sett iaf och helt sjukt vad det finns konstiga saker på youtube..
VARNING:
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |