Spamtråd M+S

aze

#52 Rec 2010
Gick med
23 Jan 2007
Hoj
R6 ratrace edition
Tycker nån mer æn jag att dubbningen på kommisarien och havet ær i værldsklass?

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Tycker nån mer æn jag att dubbningen på kommisarien och havet ær i værldsklass?
Jodå! Vi satt bänkade förra veckan när det hade premiär och blev så jääävla paffa när vi såg att det va dubbat. :(

Så råkade jag se Malo von sivers i "Efter Tio" i veckan, och då hade hon nån gäst där, jag tror det va hon som skrivit böckerna som serien är baserad på. Hon ville iallafall inte ha någon del i den produktionen alls. Då va det någon annan dam som tyckte att; ja, vi svenskar är ju inte vana vid den sortens produktioner här än"

Här betalar vi fan dyr jävla tv licens :)rolleyes:) och så ska dom börja producera sån skit för dom pengarna. Tro fan att man är emot att betala då. så jävla värdelöst så man mår illa.

Tv 4 borde ju skämas som ens visar serien :mad:

Ikväll blir det blonda Hollywood fruntimmer på tv :hihi :banana Humor på hög nivå :)

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Gött att va ledig idag :)

Hade sovmorgon till halv 7 :banana Uppe och tände tomtebloss och tårtljus och sjöng :)rolleyes:) "Ja må hon leva". Har plockat ur diskmaskinen och duschat, nu ska bilen tvättas, pizzan ätas upp och sedan bär det av till Vänersborgs vattenpalats för 8-årskalas.

Önskar att jag hade hojen i garaget här bredvid... Det verkar vara grymt väder ute och en liten sväng hade jag allt hunnit med :gnissla

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Jag kan berätta för dig att de va inte bara med Sienna du gjorde en Deal:)

haha jepp jepp :tummenupp De e okej för min del att dra sig ur men eftersom du gjorde en schysst deal med naken också så får du deala dig ur det med honom ;):D:D

Har du glömt att det inte bara var blomman som slog vad:)?

Som jag minns det så:

Slog jag och sienna vad om 500kr vardera med naken om att vi skulle springa lindholmenstafetten på under 10 min (Siennas dumma ide :gnissla )

Sen så tror jag det dealades med mig själv att om jag nu förlorade vadet och blev skyldig naken 500 kr, så kunde jag ju alltid ringa Gaylord och jobba som strippa på "hans" klubb en kväll... för besväret så tror jag att Gaylord skulle få en öl också, varför det vettifan :va

Men sen tror jag att Falkeman tycke att strippandet va en dålig ide, trots den höga timmlönen, och han gick då med på att betala dom där 500 kr till Naken....

Har jag fattat hela dealandet rätt?? :va :hihi

Klubba

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Apr 2007
Hoj
Street Triple 765 Moto2, K1200S
va det inte 3km?, isåfall får du nog träna några år för att komma under 10 min XD behöver ju över 18km/h i snitthastighet

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Som jag minns det så:

Slog jag och sienna vad om 500kr vardera med naken om att vi skulle springa lindholmenstafetten på under 10 min (Siennas dumma ide :gnissla ).....

Jidder jadder
....Falkeman tycke att strippandet va en dålig ide, trots den höga timmlönen, och han gick då med på att betala dom där 500 kr till Naken....

Hur full var du när du ställde upp på det vadet?:va

Naken

Ny medlem
Gick med
17 Mar 2007
Hoj
NC700X
Som jag minns det så:

Slog jag och sienna vad om 500kr vardera med naken om att vi skulle springa lindholmenstafetten på under 10 min (Siennas dumma ide :gnissla )

Sen så tror jag det dealades med mig själv att om jag nu förlorade vadet och blev skyldig naken 500 kr, så kunde jag ju alltid ringa Gaylord och jobba som strippa på "hans" klubb en kväll... för besväret så tror jag att Gaylord skulle få en öl också, varför det vettifan :va

Men sen tror jag att Falkeman tycke att strippandet va en dålig ide, trots den höga timmlönen, och han gick då med på att betala dom där 500 kr till Naken....

Du har fattat helt rätt:)
Så det e nog dax att börja lägga upp ett träningsprogram nu:banana

Coffinshaker

Ska bli DaddyO!
Gick med
1 Oct 2008
Hoj
hojlös
Finns det någon firma som hyr ut mc-släp här i stan? skulle behöva ta hem en hoj från malmö som inte är besiktigad.

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Finns det någon firma som hyr ut mc-släp här i stan? skulle behöva ta hem en hoj från malmö som inte är besiktigad.

Det är väl bara att hyra ett vanligt släp på en alla mackar runt om i stan? Det har jag gjort.

Hör annars med styret om han är villig att hyra ut sitt släp :)

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
Någon som har koll på vart man kan få en 2 meters bordskiva uppsågad på fyra? Samtliga större kedjor sågar enbart sina egna skivor...

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM