Spamtråd M+S

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Någon som har koll på vart man kan få en 2 meters bordskiva uppsågad på fyra? Samtliga större kedjor sågar enbart sina egna skivor...

Ta med kaffebröd till ett stort bygge nånstans eller närmsta skola med en riktig träslöjdsal om nu ungdomarna lär sig sånt nuförtín :)

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Någon som har koll på vart man kan få en 2 meters bordskiva uppsågad på fyra? Samtliga större kedjor sågar enbart sina egna skivor...
Abi trä i frölunda fixar säkert det åt dig :) Flirta lite med Sanoj så löser han säkert det fint för dig :)

EDIT: Bor du i Götet numer? :va eller blandar jag ihop dig med nån?

Aidet

Gasar tills det rasar
Gick med
12 Mar 2007
Hoj
R6-00, M1-03
Nån som har BBB ADSL här? Tycker det har funkat utomordentligt dåligt det sista..

Förresten. På fyra veckor har 77,0kg blivit 73,8. Jogga is the shit :näsblod

sideline

Gick med
18 Jun 2008
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
Nån som har BBB ADSL här? Tycker det har funkat utomordentligt dåligt det sista..

Telenor, fast det är trots allt same shit och det har funkat riktigt as kasst, särskilt förra veckan.

Förresten. På fyra veckor har 77,0kg blivit 73,8. Jogga is the shit :näsblod

Bra jobbat. Ska själv försöka komma ned mot 71kg. Har varit fast på 73-74kg det senast året. Är lite för lat för mitt eget bästa ibland.

Aidet

Gasar tills det rasar
Gick med
12 Mar 2007
Hoj
R6-00, M1-03
Bra jobbat. Ska själv försöka komma ned mot 71kg. Har varit fast på 73-74kg det senast året. Är lite för lat för mitt eget bästa ibland.

Bara att nöta på. Har visserligen tagit hjälp av diverse twinlab-produkter och gym fyra dagar i veckan. Så har jag helt hållit mig undan pizza och sånt. Har väl också viss inverkan antar jag :)

sideline

Gick med
18 Jun 2008
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
Bara att nöta på. Har visserligen tagit hjälp av diverse twinlab-produkter och gym fyra dagar i veckan. Så har jag helt hållit mig undan pizza och sånt. Har väl också viss inverkan antar jag :)

Själv tycker jag om att äta varierat. Dessutom har jag alltid tränat ganska hårt men det senaste året legat lite på latsidan.

Sanoj

Ny medlem
Gick med
19 Jun 2005
Hoj
cbr1000rr

Abi trä i frölunda fixar säkert det åt dig :) Flirta lite med Sanoj så löser han säkert det fint för dig :)

EDIT: Bor du i Götet numer? :va eller blandar jag ihop dig med nån?

Jag har bytt jobb Blomman.. Men skicka mig ett PM HanneZ så ska vi nog lösa det där!!

Sienna

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2008
Hoj
Trampcykel
Har du glömt att det inte bara var blomman som slog vad:)?

Haha nejnej, de har jag absolut inte glömt, och vad jag kommer ihåg blandade jag även in emma i vadet, utan hennes vetskap :tummenupp Men både hon och jag är på! Så du kan börja ju spara 200 kr i månaden i månaden redan nu så svider det inte lika mycket när det är dags att belöna vår utomordentliga insats :arsele

-GV-

GV "Great Victory"
Gick med
2 Jul 2008
Hoj
KTM 625 -06 *Såld*
Vart är världen på väg:näsblod

[YOUTUBE-ID]lsACbJMWm94[/YOUTUBE-ID]

mm mmmh mmmmmmmmm hihihi mhhhm hihi mmhmhmhmh mmmmhm mmmmh aaaaahhhha hi mmmhmm mmh... mmm:confused:

Last edited:

Naken

Ny medlem
Gick med
17 Mar 2007
Hoj
NC700X
Haha nejnej, de har jag absolut inte glömt, och vad jag kommer ihåg blandade jag även in emma i vadet, utan hennes vetskap :tummenupp Men både hon och jag är på! Så du kan börja ju spara 200 kr i månaden i månaden redan nu så svider det inte lika mycket när det är dags att belöna vår utomordentliga insats :arsele

Lycka till:tuttar

Sanoj

Ny medlem
Gick med
19 Jun 2005
Hoj
cbr1000rr

Då är d dax att börja springa lite snart då!!

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Thule "hyr här lämna där", gött att bara köra kärra en väg...kostade mig 950:- fast det var -05 iofs...
(och dom har huv också)
Svindyrt jämfört med ett vanligt släp ju :gnissla

Säg till när vi ska springa då, så hänger jag på och tränar :)

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...