Spamtråd M+S

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Är nog över min budget :näsblod

Mina laxbitar blev iaf inte goda. Sega, torra, men ändå inte jättestekta :confused:

Tur jag hade god sås iaf, romsåsen från fiskdisken på coop, eriksberg.. :dräggla
Lax ska lagas i ugn! :fakta

Kör laxfilén i 210-220 grader i ungefär 12-13minuter med lite smör och göttiga kryddor. Går inte att misslyckas.

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Min håla till lägenhet har ingen ugn :mad:
Känner igen det där. När jag pluggade och hade min första studentlya fanns bara Trinettkök, två plattor och ett litet jävla skåp med svalkande funktion plus ett "frysfack".

Mången wannabemammascanköttbulle plus eldoradopastaskruv inmundigades under den tiden på Odalvägen.

Fiffan. :mad:

Edit: Tjitt, fan sex, snart sju år sedan man höll på med det där. :3freak

sideline

Gick med
18 Jun 2008
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
Lax ska lagas i ugn! :fakta

Kör laxfilén i 210-220 grader i ungefär 12-13minuter med lite smör och göttiga kryddor. Går inte att misslyckas.

Lax skall rökas! :fakta :mattias

Min håla till lägenhet har ingen ugn :mad:

Ett kök utan ugn är inget kök.
En lägenhet utan kök är ingen lägenhet.
Jag tror det vore mer korrekt att kalla din håla för en skrubb.

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Känner igen det där. När jag pluggade och hade min första studentlya fanns bara Trinettkök, två plattor och ett litet jävla skåp med svalkande funktion plus ett "frysfack".

Mången wannabemammascanköttbulle plus eldoradopastaskruv inmundigades under den tiden på Odalvägen.

Fiffan. :mad:

Edit: Tjitt, fan sex, snart sju år sedan man höll på med det där. :3freak
Är precis samma jag har.. Har dock lyckats trycka in en riktig frys i ena hörnan. Wunderbar!

Bara 1.5 år kvar :gnissla

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Min frächa student lya i kvarterat Hälleflundran på Syskonhamnsgatan hade nån spis med ugn och ett litet kylskåp med frysfack.

Helt jävla onödigt rum.
Hade det som förvaringsrum åt bärs bara.
Har inte förtsått mig på vitsen med att ha kök, det räcker med ett kylskåp till ölen.

Matlagning stavas lunchresturang.:tummenupp

Last edited:

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Min frächa student lya i kvarterat Hälleflundran på Syskonhamnsgatan hade nån spis med ugn och ett litet kylskåp med frysfack.

Helt jävla onödigt rum.
Har inte förtsått mig på vitsen med att ha kök, det räcker med ett kylskåp till ölen.

Du har ju kök idag ju :va

Är det Maries rum menar du? :)

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många

Helt jävla onödigt rum.

Lunchrestaurang är för dyrt, sen är jag ändå hungrig på kvällen igen :gnissla

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Håller med.. Mycket bra. Fast det där med ögonen.. kan man göra så? :)
Ah, blödig som man är så lipade jag nästan när hon åkte till begravningen bara för att se ögonen :gråta:

Hela filmen gick så fort på slutet när man väl fattade, jag tror att det va lite mycket att ta in på en gång egentligen... men jävlar vad bra den va!

Den och "pay it forward" är dom enda filmerna som riktigt fastnat i mitt minne, och ibland, inga speciella tillfällen så dyker det upp minnsebilder ur filmerna och jag inser att allt inte är som man först tror. Och att det finns människor som vill bättre! :)

Det finns människor i min omgivning som bara bryr sig om sig själva, som är trevliga människor om man inte gräver på djupet. Dom gör "goda" gärningar lite då och då, saker som utåt sett gynnar nån annan, men inofficiellt så får dom själva ut så mycket mer av det än vad dom hjälpte nån annan. Det får min tro om en trevligare vardag och ett hjälpsammare och gemytligare sammhälle att svikta. :( men så kommer det lite påminnelser från dessa filmer ibland och boostar lite liv i "hoppet" och orken lite till :)

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
Abi trä i frölunda fixar säkert det åt dig :) Flirta lite med Sanoj så löser han säkert det fint för dig :)

EDIT: Bor du i Götet numer? :va eller blandar jag ihop dig med nån?
Japp så ligger det till, om du blandar ihop mig med någon annan vet jag dock inte!

Jag har bytt jobb Blomman.. Men skicka mig ett PM HanneZ så ska vi nog lösa det där!!
Jag missa helt detta och gjorde det själv, givetvis blev det jävligt dåligt :mad:

Last edited:

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Idag såg jag Dahlgrens C30 i PVH-receptionen. Den var rätt fräsig faktiskt.

Riktigt schleten, som ett riktigt raceas ska vara.

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Idag såg jag Dahlgrens C30 i PVH-receptionen. Den var rätt fräsig faktiskt.

Riktigt schleten, som ett riktigt raceas ska vara.

Det var nån smålänning på Anderståarp (dialekt) som kände någon i ett påerschetiim (dialekt igen) som sa att ett par "kraschkåpor" till den bilen gick på en mille :gnissla

Det var en riktig smålänning med träskor och väst, det gick knappt å höra vad han sa, värre än i utvandrarna alltså.

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!