Spamtråd M+S

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Uj, vad alla tränar då.. :)
Var ute och sprang 5km runt Sisjön, gick så där. Kändes inget bra idag. Och självklart skall man snubbla och stupa i backen precis när man möter enda babe:n i spåret.. :gnissla

sideline

Gick med
18 Jun 2008
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
Uj, vad alla tränar då.. :)
Var ute och sprang 5km runt Sisjön, gick så där. Kändes inget bra idag. Och självklart skall man snubbla och stupa i backen precis när man möter enda babe:n i spåret.. :gnissla

Alltför vanligt det där! Mitt tips är att springa strax bakom istället. På det sättet får man lite draghjälp. ;)

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Det var nån smålänning på Anderståarp (dialekt) som kände någon i ett påerschetiim (dialekt igen) som sa att ett par "kraschkåpor" till den bilen gick på en mille :gnissla

Det var en riktig smålänning med träskor och väst, det gick knappt å höra vad han sa, värre än i utvandrarna alltså.
Smålänningar är konstiga. Das stimmt.

Edit: Alla jävla resultat gick emot idag. :mad:

Sienna

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2008
Hoj
Trampcykel
Gaaaah hur sjutton kom jag egentligen på att jag skulle plugga??? Det är ju sååååå trist!!!!
Har ÄNTLIGEN fått in förra veckans arbete, nu är det bara att ta itu med denna veckas.... Vad har jag för nytta av litteraturhistoria egentligen???? Behöver jag emot all förmodan någon gång veta nåt så är de la bara att googla eller ta en sväng till biblioteket!!!

vince

Ny medlem
Gick med
24 May 2009
Hoj
VFR800
bibliotek kommer dom ju lägga ner snart när allting finns på google, och när google konkursar, ja då är du den enda som kan något:tummenupp:krama!

Sienna

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2008
Hoj
Trampcykel
bibliotek kommer dom ju lägga ner snart när allting finns på google, och när google konkursar, ja då är du den enda som kan något:tummenupp:krama!

haha men min hjärna är ändå för trött för att behålla informationen så den försvinner ju så snart jag skrivit proven :gnissla får hoppas att google inte konkursar förrän nån bättre tjänst kommit :tummenupp

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Händer det något speciellt i stan idag eller?
När jag var på väg till jobbet såg jag inte mindre än 6st snuthojar, 4snutbussar och 5st patrullbilar...

Falkeman

Medlem
Gick med
1 May 2004
Hoj
RG 125f
åhhhh vilken tur att man ligger kvar i sängen och har det varmt och skönt.. förhoppningsvis är rutan skrapad/smällt tills man kommer ut :tummenupp
Ja tänk om nån annan snäll person ville skrapa rutan åt en :)

Fast hur misstänksam och förföljd hade man inte känt sig då, om nån plötsligt hade gjort det :hihi

oj, fel loggin jö... :gnissla /// BLOMMAN

När jag var på väg till jobbet såg jag inte mindre än 6st snuthojar, 4snutbussar och 5st patrullbilar...
Mer än att du va ute menar du? :va ;)

Last edited:

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Det är ju ett superduperviktigt inofficiellt försvarsministermöte här nere på Eriksberg (under svenmånga dagar), så alla bussar och skit går ju inte riktigt som sig bör. Igår var ju Kronprinsessan här (i närheten) och mässade lite.

Fast å andra sidan såg jag också ett gäng blåvita fetingbussar (plus någon stealthfärgad bepansrad(?)) inne i centrala stan när jag slöade på 17/16-bussen i svinottan.

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM