Spamtråd M+S

sideline

Gick med
18 Jun 2008
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
Aaaaah sista arbetsdagen denna vecka! :D

Lyckliga du! Jag vill också vara ledig imorgon. Fast med tanke på att jag var ledig förra fredagen och i måndags är det knappast troligt att jag skulle få vara ledig även imorgon.

:confused: Så länge det inte finns några bevis, erkänner jag nada! Var faktiskt i Malmö igår :rolleyes:

Haglade det här i Malmö eller var det i Göteborg!? Jag märkte iaf inte av något. Fast, jag sov ju...

Det har dom faktiskt inte pga att alla är Muslimer, men falafel فلافل och Hummus حمٌص finns det massor utav :tummenupp

Mycket vattenpipa finns det iaf och vad den fylls med är inte alltid lika lätt att veta. :rolleyes:

Rick

The silver bullet since 1978
Gick med
4 Jul 2006
Hoj
KTM 690 Enduro R -13
Betyder det att du är tillbaka i Göteborg nu då?
Isf kör vi hoj imorn tycker jag :tummenupp

Imorgon är det Fredag och då ska jag ut o supa igen, så då kan jag ju inte :rolleyes:

Men idag då?

Haglade det här i Malmö eller var det i Göteborg!? Jag märkte iaf inte av något. Fast, jag sov ju...

Mycket vattenpipa finns det iaf och vad den fylls med är inte alltid lika lätt att veta. :rolleyes:

Det var här i Gbg det haglade och den vattenpipan jag fick testa smaka äpple :D

Last edited:

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Imorgon är det Fredag och då ska jag ut o supa igen, så då kan jag ju inte :rolleyes:

Men idag då?

Men idag är det ju fikat ju :gnissla
Alla mina kläder och några skydd ligger nytvättade hemma så isf måste jag hem innan...

Jag röstar på att vi kör imorn, så kan du börja supa senare istället! :)

Rick

Gick med
4 Jul 2006
Hoj
KTM 690 Enduro R -13
Men idag är det ju fikat ju :gnissla
Alla mina kläder och några skydd ligger nytvättade hemma så isf måste jag hem innan...

Jag röstar på att vi kör imorn, så kan du börja supa senare istället! :)

Nytvättade? Det har jag aldrig gjort, spola av allt med slangen en gång efter vi plöjde lera bara.

Kan faktiskt inte imorgon, ska på Begravning 13:00 och ett antal gravöl efter det för att bedöva sorgen.

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Nytvättade? Det har jag aldrig gjort, spola av allt med slangen en gång efter vi plöjde lera bara.

Kan faktiskt inte imorgon, ska på Begravning 13:00 och ett antal gravöl efter det för att bedöva sorgen.

Första gången jag tvättat grejjerna faktiskt... Burkar annars bara spruta på lite avfettning och spola av med slangen, men nu behövdes det verkligen...

Vi får ta en sväng till helgen i stället.

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Men jag har ju alla grejjerna hemma...
Om jag ska hem först sen ut till garaget så hinner ju klockan bli mycket... Blir ju mörkt så jävla tidigt nu också :gnissla

Rick

Gick med
4 Jul 2006
Hoj
KTM 690 Enduro R -13
Men jag har ju alla grejjerna hemma...
Om jag ska hem först sen ut till garaget så hinner ju klockan bli mycket... Blir ju mörkt så jävla tidigt nu också :gnissla

Jag kör dej!

Ja det var jävel så det dônade inatt. Vaknade 3:30 av att ett billarm tjöt utanför, gick upp och tittade ut ifall det var mitt as. Sen kunde jag inte somna. :mad:

Det är ett gäng bilar hemma som brukar dra igång, men det slapp jag inatt. Men var vaken från och till ändå :mad:

Last edited:
Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...