Blev ju väckt din mupp!
Äsch, tror jag inte på...
Du har säkert varit ute o supit nu igen
Blev ju väckt din mupp!
Äsch, tror jag inte på...
Du har säkert varit ute o supit nu igen
Ja i malmö har dom ju ingen spritSå länge det inte finns några bevis, erkänner jag nada! Var faktiskt i Malmö igår
God morgon allihop
Ja i malmö har dom ju ingen sprit
Då vart jag nog drogad sist jag va där, för mitt omdömme och min balans va skapligt rubbadDet har dom faktiskt inte pga att alla är Muslimer, men falafel فلافل och Hummus حمٌص finns det massor utav
Så länge det inte finns några bevis, erkänner jag nada! Var faktiskt i Malmö igår
Aaaaah sista arbetsdagen denna vecka!
Så länge det inte finns några bevis, erkänner jag nada! Var faktiskt i Malmö igår
Det har dom faktiskt inte pga att alla är Muslimer, men falafel فلافل och Hummus حمٌص finns det massor utav
Betyder det att du är tillbaka i Göteborg nu då?
Isf kör vi hoj imorn tycker jag
Haglade det här i Malmö eller var det i Göteborg!? Jag märkte iaf inte av något. Fast, jag sov ju...
Mycket vattenpipa finns det iaf och vad den fylls med är inte alltid lika lätt att veta.
Imorgon är det Fredag och då ska jag ut o supa igen, så då kan jag ju inte
Men idag då?
Men idag är det ju fikat ju
Alla mina kläder och några skydd ligger nytvättade hemma så isf måste jag hem innan...
Jag röstar på att vi kör imorn, så kan du börja supa senare istället!
Nytvättade? Det har jag aldrig gjort, spola av allt med slangen en gång efter vi plöjde lera bara.
Kan faktiskt inte imorgon, ska på Begravning 13:00 och ett antal gravöl efter det för att bedöva sorgen.
Första gången jag tvättat grejjerna faktiskt... Burkar annars bara spruta på lite avfettning och spola av med slangen, men nu behövdes det verkligen...
Vi får ta en sväng till helgen i stället.
Ja det var jävel så det dônade inatt. Vaknade 3:30 av att ett billarm tjöt utanför, gick upp och tittade ut ifall det var mitt as. Sen kunde jag inte somna.Jävla liv inatt, Regn och hagel
Men jag har ju alla grejjerna hemma...
Om jag ska hem först sen ut till garaget så hinner ju klockan bli mycket... Blir ju mörkt så jävla tidigt nu också
Ja det var jävel så det dônade inatt. Vaknade 3:30 av att ett billarm tjöt utanför, gick upp och tittade ut ifall det var mitt as. Sen kunde jag inte somna.
Jag kör dej!
Det är ett gäng bilar hemma som brukar dra igång, men det slapp jag inatt. Men var vaken från och till ändå
Call me
Abonnenten du söker kan inte nås för tillfället
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO