Spamtråd M+S

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Nu har ni chansen att bidra till mitt MVG :D
Jag har kört slut på alla hjärnceller de sista veckorna och den typ lättaste frågan av alla blev helt plötsligt skitsvår!! HILFE!!!
* Nämn minst 4 viktiga funktioner som språket har.

Snälla, hjälp!
Kommunicera?

Är det inte det enda? :va :näsblod

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Kommunicera, lärande, gruppidentitet o eget tänkande typ. Sen får man väl ordbajsa till nån fint text, det gillar alltid lärare. Ju mer desto bättre!

Fördelen med ju mer text man har desto större chans är det att man får något eller några poäng på uppgiften. Så var det när jag plugga på medeltiden. :)

Last edited:

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Hmm, vafan är grejjen med Arlas Cream Fraiche? Ser äcklig ut och är äcklig! :mad:

Säljs inte Skånemejeriers Cream Fraiche i Gbg?

sideline

Gick med
18 Jun 2008
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
Tack! :D Den texten fick igång mina tankar en aning och ordbajsandet som styret tipsade om brukar ju som sagt funka för det mesta ;)

Ett litet tips från coachen:
Akta dig för att bajsa för mycket bara. Försök även konkretisera skiten. Om nu inte din examinator gillar nonsens.

Hur som haver tror jag att du kommer fixa det galant.

Peter_E

Ny medlem
Gick med
21 Mar 2006
Hoj
1999 - Yamaha Thunderace
Alltid något man kan trösta sig med när P-lisorna är ute och lallar.[/QUOTE skrev:
Veckans lunch action var nånstans på smågatorna mellan kompassen och kanalen nånstans när en bärgare krokade fast en grön och mycket väl och tight fickparkerad seat i framfälgen och drog ut den sidleds ut på gatan. Frågade P-mannen som fortfarande var på plats vad som hade hänt förutom boten han precis satt på framrutan. Han svarade att bilen hade ett rätt uselt scannat handicap tillstånd. Då ringer dom tydligen bärgaren direCKt och om ägaren till bilen vill lösa ut bilen så blir det dyrt. Helt rätt tycker jag i alla fall!

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Akta dig för att bajsa för mycket bara. Försök även konkretisera skiten. Om nu inte din examinator gillar nonsens.

Aldrig vart med om att man kan skriva för mtk i den akademiksa världen!
Sova now :trött

Sienna

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2008
Hoj
Trampcykel

Tack :)

Nu är äntligen det sista inlämningsarbetet inskickat! Om jag nån gång framöver över huvud taget nämner att läsa en kurs på heltid samtidigt som jag jobbar heltid, snälla!!!! slå mig hårt med nånting!!! :huvet :rolleyes:

Nu är det helg på riktigt för mig!!!! :banana
På måndag börjar nästa kurs ; Redovisning och beskattning men BARA på 50% studietakt, plus att jag jobbar ju med det varje dag så det borde ju inte vara några problem :tuttar

Imorgon......då jäklar ska jag SOVA!!!!

pÖSS PÅ ER

Kollemannen

#101 Noll Koll Racing
Gick med
4 Aug 2003
Hoj
Ducati 749-04 KTM 505 SMR-08 #101 KTM 450 sx-04 Beta260-89
Veckans lunch action var nånstans på smågatorna mellan kompassen och kanalen nånstans när en bärgare krokade fast en grön och mycket väl och tight fickparkerad seat i framfälgen och drog ut den sidleds ut på gatan. Frågade P-mannen som fortfarande var på plats vad som hade hänt förutom boten han precis satt på framrutan. Han svarade att bilen hade ett rätt uselt scannat handicap tillstånd. Då ringer dom tydligen bärgaren direCKt och om ägaren till bilen vill lösa ut bilen så blir det dyrt. Helt rätt tycker jag i alla fall!

Undrar om man får kvitta det med skadorna på bilen? :D
Men de kan ju ha det...

sideline

Gick med
18 Jun 2008
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
Aldrig vart med om att man kan skriva för mtk i den akademiksa världen!
Sova now :trött

Av egen erfarenhet kan jag säga som så, bättre att skriva kortfattat och precist än att lulla massa skit. Två rader fakta kan ge samma resultat som två sidor ordbajseri.
Men det är olika från fakultet till fakultet och examinator till examinator.

Tack :)

Nu är äntligen det sista inlämningsarbetet inskickat! Om jag nån gång framöver över huvud taget nämner att läsa en kurs på heltid samtidigt som jag jobbar heltid, snälla!!!! slå mig hårt med nånting!!! :huvet :rolleyes:

Nu är det helg på riktigt för mig!!!! :banana
På måndag börjar nästa kurs ; Redovisning och beskattning men BARA på 50% studietakt, plus att jag jobbar ju med det varje dag så det borde ju inte vara några problem :tuttar

Imorgon......då jäklar ska jag SOVA!!!!

pÖSS PÅ ER

Grattis. Hoppas du är nöjd och examinatorn blir nöjd med det också.
Inte lätt att plugga heltid och jobba heltid samtidigt. Men det går.

Redovisning och beskattning! Frukt lätt, den fixar du med en klackspark. Sen kan du hjälpa blomman med hennes siffror.

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Jeflar secket sketväder. :mad:

Gött att få fatt på en kopplingskåpa idag iaf. Snart är det dags att börja skrufva.

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
-
Härlig morgonhumor på en söndag

[YOUTUBE-ID]b8dZHXtIwjY[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]CH8AJzaTui4[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]tD_MzaaUgAw[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Nyheter